e36 Gwint Regulacja wysokosci tyl

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Smiri
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2014-11-24, 00:40
Lokalizacja: Gliwice, Belgia

e36 Gwint Regulacja wysokosci tyl

Post autor: Smiri »

Cześć.
Dziś bawiłem się regulacja gwintu w mojej e36 i z przodu wszystko gra i jak doszedłem do tyłu sciągłem koło i chce się zabrać za regulacje tyłu a tu nakrętka ani drgnie
Nakrętka jest założona od góry na sprężynie . I chyba teraz zostaje jedynie opcja zeby odkręcić amora tylniego i wyjać spreżyne i ją wtedy wyregulować ? Chyba ze macie inne sposoby?
Przykładowe zdjecie jak to jest założone bo mojego nie posiadam
Obrazek

gwint firmy Raceland
Obrazek

Dzieki
Kiedy znajdę się na zakręcie redukcja but i odcięcie

Obrazek

Zapraszam do mojej galerii
/viewtopic.php?p=227254#227254
marcov
Zaawansowany forumowicz
Posty: 191
Rejestracja: 2012-06-05, 19:41
Lokalizacja: Knurów

Post autor: marcov »

Jesli masz klucz to moze uda sie bez odkrecania amorka. Jesli nie masz klucza to odkrec amor. Nie musisz wyciagac sprezyny.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
KAERZET
Małopiszący
Posty: 46
Rejestracja: 2014-07-30, 16:25
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAERZET »

w moim ta-technix robie tak że odkrecam amora z wachacza i mam luzna sprezyne, wtedy regulacja kluczem. Warto oczywiscie wczesniej przejechac szczota druciana po gwincie aby piach zjechac i wd-kiem psiknac jak juz jezdziles troche na nim. Jezeli masz nowy na luznym wachaczu krecisz i bez problemu :)
KaeRZet
MadeInSilesia
Małopiszący
Posty: 54
Rejestracja: 2014-06-17, 11:03
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: MadeInSilesia »

Mam podobny problem z tym że nakrętka jest pod sprężyną
Lewa strona tył idzie ładnie bez problemu i jest widoczna różnica po opuszczeniu (między nadkolem a oponą)
Prawa ciężko czasami przeskakuje a jak już udało się przekręcić max do góry to i tak po opuszczeniu pozostaje tylko mała luka
Jakaś rada na to ?
ODPOWIEDZ