Cześć.
Dziś bawiłem się regulacja gwintu w mojej e36 i z przodu wszystko gra i jak doszedłem do tyłu sciągłem koło i chce się zabrać za regulacje tyłu a tu nakrętka ani drgnie
Nakrętka jest założona od góry na sprężynie . I chyba teraz zostaje jedynie opcja zeby odkręcić amora tylniego i wyjać spreżyne i ją wtedy wyregulować ? Chyba ze macie inne sposoby?
Przykładowe zdjecie jak to jest założone bo mojego nie posiadam
gwint firmy Raceland
Dzieki
e36 Gwint Regulacja wysokosci tyl
e36 Gwint Regulacja wysokosci tyl
Kiedy znajdę się na zakręcie redukcja but i odcięcie
Zapraszam do mojej galerii
/viewtopic.php?p=227254#227254
Zapraszam do mojej galerii
/viewtopic.php?p=227254#227254
Jesli masz klucz to moze uda sie bez odkrecania amorka. Jesli nie masz klucza to odkrec amor. Nie musisz wyciagac sprezyny.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
w moim ta-technix robie tak że odkrecam amora z wachacza i mam luzna sprezyne, wtedy regulacja kluczem. Warto oczywiscie wczesniej przejechac szczota druciana po gwincie aby piach zjechac i wd-kiem psiknac jak juz jezdziles troche na nim. Jezeli masz nowy na luznym wachaczu krecisz i bez problemu
KaeRZet
-
- Małopiszący
- Posty: 54
- Rejestracja: 2014-06-17, 11:03
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mam podobny problem z tym że nakrętka jest pod sprężyną
Lewa strona tył idzie ładnie bez problemu i jest widoczna różnica po opuszczeniu (między nadkolem a oponą)
Prawa ciężko czasami przeskakuje a jak już udało się przekręcić max do góry to i tak po opuszczeniu pozostaje tylko mała luka
Jakaś rada na to ?
Lewa strona tył idzie ładnie bez problemu i jest widoczna różnica po opuszczeniu (między nadkolem a oponą)
Prawa ciężko czasami przeskakuje a jak już udało się przekręcić max do góry to i tak po opuszczeniu pozostaje tylko mała luka
Jakaś rada na to ?