[E46] wymiana kierowicy golas na wielofunkcyjną
-
- Małopiszący
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-03-30, 22:51
- Lokalizacja: Bytom
[E46] wymiana kierowicy golas na wielofunkcyjną
Witam
Czy do mojego modelu BMW e 46 320 d z roku 2001 (136km) model przed liftem będzie pasowala ta kierownica
http://allegro.pl/kierownica-wielofunkc ... 60824.html
obecnie posiadam wizualnie taką samą tylko bez multifunkcji.Nie wiem czy mam jednonabojową czy dwu.Z góry dzięki za podpowiedź.
Czy do mojego modelu BMW e 46 320 d z roku 2001 (136km) model przed liftem będzie pasowala ta kierownica
http://allegro.pl/kierownica-wielofunkc ... 60824.html
obecnie posiadam wizualnie taką samą tylko bez multifunkcji.Nie wiem czy mam jednonabojową czy dwu.Z góry dzięki za podpowiedź.
- Łatysz
- Maniak forumowy
- Posty: 1169
- Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
- Lokalizacja: Rybnik/Popielów
- Kontakt:
Powinna pasować bez niczego. Co do multi to jedne e46 miały już kabelki przygotowane pod multi więc tylko starczy wpiąć inaczej musi Ci ktoś instalację wyciągnąć np użytkownik edeck . Jak chcesz mam taką kierownicę jak na zdjęciu tylko że do obszycia sie nadaje ale dam Ci ją w dobrej cenie ;p jak coś to pw
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
Niekiedy trzeba tempomat zakodowaćQuink pisze:Panowie ja mam problem ze swoja multi- mianowicie nie chodzi tempomat. Jest ktoś na forum kto dokładał multifunkcje do e46 i podejmie sie wyzwania( oczywiscie nie za nic)?
Jedne miały już zakodowane, jedne trzeba zakodować
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
https://youtu.be/4ZD9qNNCS9U
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=81215
Ja korzystałem z tego poradnika u siebie w e46
Tempomat to kwestia dwóch kabelków tak jak to na filmiku pokazane.
Jak dobrze podłączysz to będzie działało.
Elektryk czy program nie potrzebny.
Wystarczy mieć troche zręczne ręce
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=81215
Ja korzystałem z tego poradnika u siebie w e46
Tempomat to kwestia dwóch kabelków tak jak to na filmiku pokazane.
Jak dobrze podłączysz to będzie działało.
Elektryk czy program nie potrzebny.
Wystarczy mieć troche zręczne ręce
albo cos zle podlaczyles albo masz zla kierownice
w E39 byly wlasciwie 3 typy takich rzeczy - jeden vanos m52/dwa vanosy m52/poliftowe silniki ( mozliwe ze w e46 jest tak samo -trzeba doszukac )
masz M54 wiec kiera tez musi byc juz z tego silnika bo wiem ze byly rozne sterowania w kierownicach ( sterowanie do tempomatu znajduje sie w kierownicy ) - upewnij sie z ktorego roku masz kiere ( powinna byc naklejka pod poduszka ) bo jak z m52 np to moze nie pasowac moim zdaniem - inne sterowanie przepustnicy jest [linka+wire / tylko wire] ( tez trzeba doczytac...albo niech sie ktos rozeznany w e46 wypowie )
w E39 byly wlasciwie 3 typy takich rzeczy - jeden vanos m52/dwa vanosy m52/poliftowe silniki ( mozliwe ze w e46 jest tak samo -trzeba doszukac )
masz M54 wiec kiera tez musi byc juz z tego silnika bo wiem ze byly rozne sterowania w kierownicach ( sterowanie do tempomatu znajduje sie w kierownicy ) - upewnij sie z ktorego roku masz kiere ( powinna byc naklejka pod poduszka ) bo jak z m52 np to moze nie pasowac moim zdaniem - inne sterowanie przepustnicy jest [linka+wire / tylko wire] ( tez trzeba doczytac...albo niech sie ktos rozeznany w e46 wypowie )
...tak znowu sie czepiam...
cy taka kierownica podejdzie do 318i 2002 rok jesli teraz mam gola 4 ramienna? https://www.olx.pl/oferta/kierownica-m- ... gkcbT.html