[E36] Felgi z rantem do E36

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Pietrek ///M3evo

Post autor: Pietrek ///M3evo »

Ja już mam trzeci komplet nowych felg i dopiero teraz jestem zadowolony co do jazdy, jak już kiedys pisałem moim zdaniem felgi 8,5 i 10 do e36 są za szerokie i zle sie jezdzi, a tym bardziej na ekstremalnej jezdzie, orginał jest 8 i 8,5 ja teraz mam 8 i 9 et 38 i jest idealnie tyłu 18/255/35 nie obciera i nie jest poszezona,trzeba wybrac albo albo,
A jesli chodzi o Brock b1 to musisz wyciągnac nadkola i to dosyc mocno.
Awatar użytkownika
korona
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2007-10-20, 07:18
Lokalizacja: SRB

Post autor: korona »

Pietrek ///M3evo pisze:Ja już mam trzeci komplet nowych felg i dopiero teraz jestem zadowolony co do jazdy, jak już kiedys pisałem moim zdaniem felgi 8,5 i 10 do e36 są za szerokie i zle sie jezdzi, a tym bardziej na ekstremalnej jezdzie, orginał jest 8 i 8,5 ja teraz mam 8 i 9 et 38 i jest idealnie tyłu 18/255/35 nie obciera i nie jest poszezona,trzeba wybrac albo albo,
A jesli chodzi o Brock b1 to musisz wyciągnac nadkola i to dosyc mocno.
Masz racje - do mocnego, szybkiego auta bardzo szerokie felgi się nie nadają. Zawieszenie musi pracować na naszych pofalowanych, dziurawych drogach i nawet poszerzenia nie pomogą na obniżonym zawieszeniu... Natomiast do jazdy typowo lansowej i średnio szybkiej mogą być, no i wyglądają ekstra, szkoda mi tych OZ

Kamil - fajne te coupe na Borbetach, szkoda że 16" no i widać że opona też za mała do e36
Awatar użytkownika
Broder
Małopiszący
Posty: 27
Rejestracja: 2008-10-25, 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Broder »

Pietrek ///M3evo pisze:A jesli chodzi o Brock b1 to musisz wyciągnac nadkola i to dosyc mocno.
Wcale nie trzeba nadkoli wyciagac, wystarczy dobrze naciagnac opone :twisted: Ci co znaja moje auto z innych forum, wiedza o czym mowie.

Tak bylo u mnie i nic nie tarlo. Zawieszenie gwintowane jakeis 1 cm od maksymalnego obnizenia:

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

ale troche za mocno naciagnieta ta opona. Wg mnie nie wyglada to za fajnie. Bardzo latwo skaleczyc na tym ten bok felgi. Masz tam chyba 205/40 na 8,5" no chyba ze jeszcze mniej.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Ariel

Post autor: Ariel »

efekt jest wlasnie jak ta opona jest tak naciagnieta :D
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

ja bym wolal 1 cm wiecej szerokosci opony.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Ariel

Post autor: Ariel »

sa gusta i gusciki ;) ale jak dla mnie to bardziej hardcorowe to jest jak opona idzie do stozka na fele :D
Awatar użytkownika
Venom
Zaawansowany forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Venom »

Krzys pisze:ale troche za mocno naciagnieta ta opona. Wg mnie nie wyglada to za fajnie. Bardzo latwo skaleczyc na tym ten bok felgi. Masz tam chyba 205/40 na 8,5" no chyba ze jeszcze mniej.
Zgadzam sie. Nie nadaje sie to wogole do szybkiej jazdy :) ale niektorym moze sie podobac
Awatar użytkownika
Broder
Małopiszący
Posty: 27
Rejestracja: 2008-10-25, 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Broder »

do szybkiej sie nadaje, ale szybkiej w zakretach juz gorzej :P a na pewno nie do driftu hehe ;) Ogolnie na poczatku strach z tak naciagnieta opona bo nie wiadomo co sie stanie na zakrecoie, ale z czasem sie rpzekonalem i spokojnie mozna bylo sie uślizgnąć na zakrecie ;) Po miesiacu od zalozenia sprawdzilem cisnienie i sie zdziwilem bo trzymaly cisnienie w 100% ! Pompowane byly na 3 bary i takie cisnienei bylo po miesiacu jazdy!
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

odpowiednio jak dla mnie jest 215/40 na 8,5" i 245/35 na 10". Ja mam 215/40 na 8" i jest tez fajny stozek
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Broder
Małopiszący
Posty: 27
Rejestracja: 2008-10-25, 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Broder »

na zdjeicu moich (byłych) felg sa opony 215/40 naciagniete na 10" , przod byl 205/40 na 8,5" , a felgi to Brock B1 i z tylu ET20
Awatar użytkownika
Venom
Zaawansowany forumowicz
Posty: 174
Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Venom »

Broder pisze:do szybkiej sie nadaje, ale szybkiej w zakretach juz gorzej :P a na pewno nie do driftu hehe ;) Ogolnie na poczatku strach z tak naciagnieta opona bo nie wiadomo co sie stanie na zakrecoie, ale z czasem sie rpzekonalem i spokojnie mozna bylo sie uślizgnąć na zakrecie ;) Po miesiacu od zalozenia sprawdzilem cisnienie i sie zdziwilem bo trzymaly cisnienie w 100% ! Pompowane byly na 3 bary i takie cisnienei bylo po miesiacu jazdy!
Rozumiem. Ja bym sie jednak bal tak naciagnac opone u siebie i nigdy tego nie zrobie. Wiadomo ze pojecie szybkiej jazdy jest wzgledne heh. Kolega Korona wolnego autka nie ma wiec podejrzewam ze wolno tez nie jezdzi {w zakretach} :)
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

powiedz - z tymi czarnymi kierunkami masz jakies problemy przy przeglądzie??
Obrazek
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Kaper pisze:powiedz - z tymi czarnymi kierunkami masz jakies problemy przy przeglądzie??
jezeli swieca na pomaranczowo przy miganiu to nie ma znaczenia jakiego sa koloru
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

ok dzięki
Obrazek
ODPOWIEDZ