[E36] zwiekszanie mocy silnika

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
gornik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 2010-02-28, 20:05
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: gornik »

woju i jak byles u tych kolesi z mg motorsport?? pytales o ceny i jak to wszystko wyglada w praktyce?? :bmw:
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

2,8 fajny ale nie ma tego dzwieku co w m50. Najlepsze rozwiazanie to strooker z m50b25 i wlozenie tam gratow z 2,8 lub nawet 3,0. Wszystko pasuje tylko trzeba pare dupereli dokupic. Wtedy 200kucykow mamy z zapasem ;) Mam nadzieje ze uda mi sie zrobic kiedys moje m50b28 :D Na alu bloku czyli we wszystkich m52 jest ryzyko pekniecia po przegrzaniu. W m50 duzo ciezej to zrobic.
Co do przekladki to mozna to zrobic w wersji oszczednej(tymczasowo) czyli:
silnik, skrzynia, wal, most, chlodnica, licznik i reszta elektryki
w wersji pelnej dokladamy cale zawieszenie z hamulcami.
w m50 nie ma imobilizera i zadnych zbednych dupereli. W m52b28 juz trzeba programowac ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
woju
Zaawansowany forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2009-06-24, 07:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: woju »

tak wlasnie mysle ile by to w przyblizeniu kosztowalo??
Obrazek
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Jak nie masz zawiechy i hebli z mocniejszej wersji to mysle ze kolo 4-5-tki sie zmiescis ,oczywiscie jak trafisz silnik z calym osprzetem ,najlepiej calosc z jakiegos anglika razem z zawiechą ,heblami ,wałem ,mostem itp,Zalezy co masz i co chcesz i po jakich kosztach :zdziwko:
Pablo

Post autor: Pablo »

Najlepiej kupic calego angola masz wtedy wszystko coi potrzebuyjesz do tego przekladasz z neigo do siebie to co lepsze albo i jakis wypas a resztegonisz w teilach i wychodzi cie ten swappare groszy
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Pablo pisze:Najlepiej kupic calego angola masz wtedy wszystko coi potrzebuyjesz do tego przekladasz z neigo do siebie to co lepsze albo i jakis wypas a resztegonisz w teilach i wychodzi cie ten swappare groszy
Zgadzam sie w 100% , pochytaj sobie jakiegos angola od chandlarza i bedziesz spokojny ,nic ci nie braknie, weze itp bedziesz mial :bmw:
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

tak jak pisza wyzej ... a angola czasami idzie wyciagnac za jakies 3-5 tysiaków
np.

http://www.allegro.pl/item995243968_e36 ... _swap.html


ale w tej cenie idzie trafic cos jezdzacego w lepszym stanie
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
whucrew
Maniak forumowy
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-04, 16:15
Lokalizacja: Drogomy�l

Post autor: whucrew »

Dobra powiedzmy ze mam juz angola do przeszczepu. I teraz jak wyglada przekladka? robi to ktos tanio? I druga sprawa 3,0 z e39 podejdzie bez problemu wraz z osprzetem?
Jak cos chrzanie to sory
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

brachol sprzedawal alumki kolesiowi do E36 coupe ... koles mial fabrycznie 2.5 ... po tym jak wjechal w kaluze i zalal silnik wlozyl do beemki 3.0i silniczek i smiga ... jak z przekładka bylo tzn. czy duzo czy mao problemow to niewiem ale sie da :)
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
Sharki

Post autor: Sharki »

to ja napisze na temat:

-odpięcie podgrzewania przepustnicy i doprowadzenie chłodnego (wyizolowanie termiczne rury dolotu) podnosi moc o ok.6 koni
-sportowy wałek
-kanały dolotowe i wylotowe w polerke, zawory i cała reszte, kolektor dolotowy tez
- barany od is'a podejda po niewielkich przerobkach
-czip
-wydech przelotowy 3" od poczatku do konca z koncowka od 2 litrowki

m40b16 w e30 po tych wszystkich przerobkach dymalo m20b25 jak chcialo
sprobowac zawsze mozna oprocz 3 opcji wszystko jest w rozsadnej kasie a widok m50 wydymanego przez spoleczne 1.8 tez bezcenny ;)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

Sharki, nie wierze ze 1,8 po tych przerobkach wydyma m50b25. Jak nie zrobisz 200KM to nie ma co sie wysilac.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

Krzys pisze:Sharki, nie wierze ze 1,8 po tych przerobkach wydyma m50b25. Jak nie zrobisz 200KM to nie ma co sie wysilac.
Wszystko jeszcze kwestia przełozenia skrzyni czy dyfra, stanu technicznego obu silników :mrgreen: no i dlugosci odcinka na jakim sie scigali :mrgreen:

hyhy niedowiarek :)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

Kolebka, chodzilo mi o te przerobki w opisie. 1,8IS ktory ma prawie 140KM odstaje od m50b25 a do slabych juz nie nalezy.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Sharki

Post autor: Sharki »

tak tylko zauważ, że te 1.8 jest podłubane sam wałek sportowy dużo daje (oczywiście bez przegięć bo reszta zostaje seryjna)... Kolego Krzyś niekoniecznie mówiłem o M50B25 lecz bardziej kierowałem sie w kierunku B20 chodź czy nie zdziwiłby Cie widok jak "śmieszne 1.8" jest metr za Twoim samochodem a Ty wcale mu nie uciekasz?? ;> bo własnie o to w tym chodzi, żeby nie wstawiać dużego silnika, rzeźbić mały :)
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: MIRAS »

może i masz rację ale wez pod uwagę że istotne jest to zeby normalnie tym jezdzić zrobić nie wiem ile ale dużo kilometrów i nie martwić się ze coś może nawalić bo jest mocno wysiloneitd takie jest moje zdanie . prawdziwa moc bierze się z pojemności .
ODPOWIEDZ