[E36] zwiekszanie mocy silnika
2,8 fajny ale nie ma tego dzwieku co w m50. Najlepsze rozwiazanie to strooker z m50b25 i wlozenie tam gratow z 2,8 lub nawet 3,0. Wszystko pasuje tylko trzeba pare dupereli dokupic. Wtedy 200kucykow mamy z zapasem Mam nadzieje ze uda mi sie zrobic kiedys moje m50b28 Na alu bloku czyli we wszystkich m52 jest ryzyko pekniecia po przegrzaniu. W m50 duzo ciezej to zrobic.
Co do przekladki to mozna to zrobic w wersji oszczednej(tymczasowo) czyli:
silnik, skrzynia, wal, most, chlodnica, licznik i reszta elektryki
w wersji pelnej dokladamy cale zawieszenie z hamulcami.
w m50 nie ma imobilizera i zadnych zbednych dupereli. W m52b28 juz trzeba programowac
Co do przekladki to mozna to zrobic w wersji oszczednej(tymczasowo) czyli:
silnik, skrzynia, wal, most, chlodnica, licznik i reszta elektryki
w wersji pelnej dokladamy cale zawieszenie z hamulcami.
w m50 nie ma imobilizera i zadnych zbednych dupereli. W m52b28 juz trzeba programowac
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Zgadzam sie w 100% , pochytaj sobie jakiegos angola od chandlarza i bedziesz spokojny ,nic ci nie braknie, weze itp bedziesz mialPablo pisze:Najlepiej kupic calego angola masz wtedy wszystko coi potrzebuyjesz do tego przekladasz z neigo do siebie to co lepsze albo i jakis wypas a resztegonisz w teilach i wychodzi cie ten swappare groszy
tak jak pisza wyzej ... a angola czasami idzie wyciagnac za jakies 3-5 tysiaków
np.
http://www.allegro.pl/item995243968_e36 ... _swap.html
ale w tej cenie idzie trafic cos jezdzacego w lepszym stanie
np.
http://www.allegro.pl/item995243968_e36 ... _swap.html
ale w tej cenie idzie trafic cos jezdzacego w lepszym stanie
Dobra powiedzmy ze mam juz angola do przeszczepu. I teraz jak wyglada przekladka? robi to ktos tanio? I druga sprawa 3,0 z e39 podejdzie bez problemu wraz z osprzetem?
Jak cos chrzanie to sory
Jak cos chrzanie to sory
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
to ja napisze na temat:
-odpięcie podgrzewania przepustnicy i doprowadzenie chłodnego (wyizolowanie termiczne rury dolotu) podnosi moc o ok.6 koni
-sportowy wałek
-kanały dolotowe i wylotowe w polerke, zawory i cała reszte, kolektor dolotowy tez
- barany od is'a podejda po niewielkich przerobkach
-czip
-wydech przelotowy 3" od poczatku do konca z koncowka od 2 litrowki
m40b16 w e30 po tych wszystkich przerobkach dymalo m20b25 jak chcialo
sprobowac zawsze mozna oprocz 3 opcji wszystko jest w rozsadnej kasie a widok m50 wydymanego przez spoleczne 1.8 tez bezcenny
-odpięcie podgrzewania przepustnicy i doprowadzenie chłodnego (wyizolowanie termiczne rury dolotu) podnosi moc o ok.6 koni
-sportowy wałek
-kanały dolotowe i wylotowe w polerke, zawory i cała reszte, kolektor dolotowy tez
- barany od is'a podejda po niewielkich przerobkach
-czip
-wydech przelotowy 3" od poczatku do konca z koncowka od 2 litrowki
m40b16 w e30 po tych wszystkich przerobkach dymalo m20b25 jak chcialo
sprobowac zawsze mozna oprocz 3 opcji wszystko jest w rozsadnej kasie a widok m50 wydymanego przez spoleczne 1.8 tez bezcenny
tak tylko zauważ, że te 1.8 jest podłubane sam wałek sportowy dużo daje (oczywiście bez przegięć bo reszta zostaje seryjna)... Kolego Krzyś niekoniecznie mówiłem o M50B25 lecz bardziej kierowałem sie w kierunku B20 chodź czy nie zdziwiłby Cie widok jak "śmieszne 1.8" jest metr za Twoim samochodem a Ty wcale mu nie uciekasz?? ;> bo własnie o to w tym chodzi, żeby nie wstawiać dużego silnika, rzeźbić mały