10j 20 et do e36 ??? zapytanie... ;)

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Awatar użytkownika
Masli
Zaawansowany forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2011-01-20, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masli »

wóz drabiniasty ?xD
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Masli pisze:wóz drabiniasty ?xD
bedzie bardzo wysoko stala ze wzgledu na brak mozliwosci chowania kol w nadkolach :)
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Masli
Zaawansowany forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2011-01-20, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masli »

Dobra a jesli zrobimy negatyw ?
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

poczekaj az przyjda felgi...

co do negatywu to po pierwsze...nie na polskie drogi

po drugie nie na polskie drogi

3 - opony scieraj sie od srodka - czesta wymiana

4 - latwo skrzywic felge od srodka

5 - mala powierzchnia styku opony z podlozem

6 - wynikajace z 5 - niska przyczepnosc na mokrym :)

7 - modyfikacje zawieszenia ktore sa potrzebne do tego
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Lekki negatyw można zrobić, nie chodzi o to żeby jeździć na rancie i mieć styczność z podłożem rzędu 7cm ;)
Ale fakt faktem, poczekaj, załóż przymierz - wtedy zacznij kombinować ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

a tam gadacie glupoty :P 10J17 et20 z opona 225/35 nie wejdzie bez pchania nadkoli. Chyba ze zasapwasz amortyzator. Ja mam z tylu 9,5J17 et16 i opone 225/35 i na niewypchanym blotniku i niskiej glebie nie da sie jechac. Poprostu nie ma takiej opcji.
BeleX, w czym negatyw przeszkadza na polskich drogach? :P No i nie rozumie tej opcji ze skrzywieniem felgi od srodka. Jedynie przyznam racje z szybko zuzywajacymi sie oponami. Patrzac na przyczepnosc na mokrym to aquaplaning o wiele latwiej miec na szerokich oponach niz na waskich wiec mniejsza powierzchnia styku opony z asfaltem powinna temu bardziej zapobiec. No i prawidlowa kwestia jest taka ze nie ma mniejszego styku i wcale nie ma takiej opcji zeby bierznik nie stykal sie z asfaltem bo zawsze sie styka. No chyba ze ktos pompuje do kola 5bar i ma negatyw 5stopni ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Krzys pisze:BeleX, w czym negatyw przeszkadza na polskich drogach?
tutaj mowa o negatywie z zakupionymi oponami..a w tym przypadku musialo by to wygladac tak:

Obrazek

jak by nie bylo moze byc problem po zimowych roztopach :)

:520: :512: :612: :530:
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Tu napewno nie ma mowy o takim negatywie ;)
Chodzi o 1, może 2°.
Ja mam tak ustawiony i można powiedzieć, że tego nie widać.
Felga niby jest pod kontem, ale cała powierzchnia opony przylega do nawierzchni ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Masli
Zaawansowany forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2011-01-20, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masli »

Przypominam ze mam dosc twarde zawieszenie z TAT (nie gwint)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Tak sie prezentuje e36 ;]

Marcin własnie o to mi chodzi.

Nie mam jeszcze stałej pracy mam dopiero 19,5 roku ;D wiec samochod jako tako "do roboty" mi nie potrzebny ;P chciałem cos własnie extremalnego ;D wyjade 4 razy w tyg na godzinke do laski i tyle ;P a jak by nie było w germanie kocham sie od 5 lat ;*
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

O i kiera po prawej? ;)
Prawdę mówiąc to do germana jej daleko...
A nawiasem mówiąc to poszerzone błotniki w GS są prawie, że obowiązkowe.
Póki co materiał dobry.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Masli
Zaawansowany forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2011-01-20, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masli »

nie nie zdjecie mi sie obróciło Sorx ;] daleko ? pracuje nad tym. Zdjecie przed zima ... teraz ma clary, ringi ccfl i dokladke przód. na wiosne własnie chciałem glebunek 10" i m pakiet ;)
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Masli pisze:daleko ?
Ze zdjęcia wynika, ze bardzo daleko.
Masli pisze: teraz ma clary,
:/ no chyba, że zmierzasz w stronę CLEAR-GERMAN ;)
No, ale skoro prace nadal trwają to spoko, tylko zeby zrobić coś co chociaz trochę przypomina germana to musisz zainwestować trochę kasy.
Nie zrobisz tego za 1500zł ;)
Powodzenia :bmw:
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Masli
Zaawansowany forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2011-01-20, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masli »

:grin: ze clary są złe ? myslałem ze german to Nisko i szeroko z tad zawias i felgi ;] Clear german ? moze coz w tym jest :mrgreen:
Daniel
Maniak forumowy
Posty: 900
Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Daniel »

Jeśli chodzi o negatyw, glebe, german'a itp itd to proponuje Ci odwiedzić temat Krzysia w dziale Nasze BMW a szczególnie pare ostatnich stron :). Tam myślę dowiesz się co trzeba i jak trzeba zrobić a żeby nacieszyć oko :mrgreen: :mrgreen:
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
Awatar użytkownika
Krisstoff
Maniak forumowy
Posty: 812
Rejestracja: 2008-08-05, 21:21
Lokalizacja: Czernica

Post autor: Krisstoff »

felga to borbet B
przód 17x8.5 et 13 opona 205 40
tył 17x10 et 20 opona 225/35
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ