Krzys pisze:wiec drogi Reserved. Podaj mi cene i co musialbym zrobic zeby przebudowac sterownik. Gdzies tam na pierwszejs tronie tego tematu jest zdjecie z numerem mojego sterownika. Ponoc instalacja bedzie ciut bardziej skomplikowana. Chcialbym chipa takiego zeby mi tych 7000rpm nie przekroczylo czyli tego ktorego teraz ma mcgiver chyba. Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem. oczywiscie przy butowaniu troche wzrosnie bo koniki musza jesc. Ale konkretniej chodzi mi o normalna jazde 60-100km/h. Zeby mi potem spalanie 5 litrow nie wzroslo

jezeli najwazniejsze jest dla ciebie spalanie to nie bierz tego chipa ktory mam teraz , tylko tego co mialem wczesniej.
Na tym poprzednim chipie spalanie wachalo mi sie miedzy 11,2-14 co bylo o ok10% mniej niz na fabrycznym.
Na tym sofcie ktory mam teraz moc jest zajebista

jednak spalanie skoczylo bardzo

; mi akurat to nie przeszkadza , bo dla mnie jest to wspolmierne z tym czym dysponuje teraz pod noga

.
A jeszcze co do tego co pisales wczesniej o tym przelaczaniu biegow przed odcinka , i ze niby dlatego mi sie wydaje lepszy moment , to wiedz ze ja nie krece caly czas do odcinki , przewaznie przelaczam biegi miedzy 5-6tys rpm, a odcinka bardzo zadko , wiec nie sugeruj sie tym ze przesunieta odcinka wplywa na lepsze osiagi.
jeszcze co do ceny , to wez pod uwage ze to co oferuja firmy tuningowe to jest przewaznie razem z badaniem przed i po i wogule cala ta otoczka " profesjinal tuning" , oni tam wszystko robia za ciebie ty sie nie przejmujesz ze cos schrzanisz , no ale niestety 1000-1500 trzeba wyzygac.
