mi takzeJoe white pisze:Narob mi smaka - powiedz ile by mi doszlo ?
chip 18KM i 24NM
wiec drogi Reserved. Podaj mi cene i co musialbym zrobic zeby przebudowac sterownik. Gdzies tam na pierwszejs tronie tego tematu jest zdjecie z numerem mojego sterownika. Ponoc instalacja bedzie ciut bardziej skomplikowana. Chcialbym chipa takiego zeby mi tych 7000rpm nie przekroczylo czyli tego ktorego teraz ma mcgiver chyba. Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem. oczywiscie przy butowaniu troche wzrosnie bo koniki musza jesc. Ale konkretniej chodzi mi o normalna jazde 60-100km/h. Zeby mi potem spalanie 5 litrow nie wzroslo
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
jezeli najwazniejsze jest dla ciebie spalanie to nie bierz tego chipa ktory mam teraz , tylko tego co mialem wczesniej.Krzys pisze:wiec drogi Reserved. Podaj mi cene i co musialbym zrobic zeby przebudowac sterownik. Gdzies tam na pierwszejs tronie tego tematu jest zdjecie z numerem mojego sterownika. Ponoc instalacja bedzie ciut bardziej skomplikowana. Chcialbym chipa takiego zeby mi tych 7000rpm nie przekroczylo czyli tego ktorego teraz ma mcgiver chyba. Powiedz mi jeszcze jak ze spalaniem. oczywiscie przy butowaniu troche wzrosnie bo koniki musza jesc. Ale konkretniej chodzi mi o normalna jazde 60-100km/h. Zeby mi potem spalanie 5 litrow nie wzroslo
Na tym poprzednim chipie spalanie wachalo mi sie miedzy 11,2-14 co bylo o ok10% mniej niz na fabrycznym.
Na tym sofcie ktory mam teraz moc jest zajebista jednak spalanie skoczylo bardzo ; mi akurat to nie przeszkadza , bo dla mnie jest to wspolmierne z tym czym dysponuje teraz pod noga .
A jeszcze co do tego co pisales wczesniej o tym przelaczaniu biegow przed odcinka , i ze niby dlatego mi sie wydaje lepszy moment , to wiedz ze ja nie krece caly czas do odcinki , przewaznie przelaczam biegi miedzy 5-6tys rpm, a odcinka bardzo zadko , wiec nie sugeruj sie tym ze przesunieta odcinka wplywa na lepsze osiagi.
jeszcze co do ceny , to wez pod uwage ze to co oferuja firmy tuningowe to jest przewaznie razem z badaniem przed i po i wogule cala ta otoczka " profesjinal tuning" , oni tam wszystko robia za ciebie ty sie nie przejmujesz ze cos schrzanisz , no ale niestety 1000-1500 trzeba wyzygac.
Krzys, problem ze sterownikiem #402 jest taki, ze sklada sie on z dwoch plyt i upierdliwie sie to rozklada... Jak czlowiek nabierze wprawy to da sie to zrobic w 3 minuty bez uzycia zadnych narzedzi ale za pierwszym razem zawsze jest walka Tak czy inaczej nie ma sie czego obawiac.. Juz nie jeden sobie z tym poradzil i auta jezdza. Sama wymiana chipa polega na wyjeciu z podstawki starego i wcisnieciu nowego ( trzeba tylko zwrocic uwage aby nie zalozyc go odwrotnie ).
hehe.. widze ze wszyscy z niecierpliwoscia czekaja na wykresy .
Nie jestem wodolejem i napewno to nastapi , ale w zeszlym tygodniu zauwazylem spadek dynamiki na gazie i ze wzgledu na to ze juz minol rok od zalozenia instalacji i przejechalem 18tys km ; wybieram sie na przeglad ,wymiane filtrow i ewentualna regulacje gazu wiec dopiero wtedy pojade na hamownie jesli bede pewny ze auto mam w szczytowej formie.
a ciekawe jak tam wasze pomiary w jastrzebiu???
Caly weckend nie wchodzilem na forum bo w domu narazie niemam chwilowo netu (mam tylko w pracy) , wiec niewiem co wam z tego wypalilo .
Nie jestem wodolejem i napewno to nastapi , ale w zeszlym tygodniu zauwazylem spadek dynamiki na gazie i ze wzgledu na to ze juz minol rok od zalozenia instalacji i przejechalem 18tys km ; wybieram sie na przeglad ,wymiane filtrow i ewentualna regulacje gazu wiec dopiero wtedy pojade na hamownie jesli bede pewny ze auto mam w szczytowej formie.
a ciekawe jak tam wasze pomiary w jastrzebiu???
Caly weckend nie wchodzilem na forum bo w domu narazie niemam chwilowo netu (mam tylko w pracy) , wiec niewiem co wam z tego wypalilo .
to nie bylo tak wraz ; juz mi sie czasami zdarzaly takie spadki , i niemam na to konkretnego wytlumaczenia ,ale zalezy to gdzie zatankuje .
ostatnio wydawalo mi sie ze wreszczie znalazlem dobra stacje , ale po kilku tankowaniach znowu sie tak zaczelo dziac.
Mianowicie wyglada to tak jakby parownik podawal za malo gazu , poprostu czuc oslabienie ciagu jesli dasz konkretnego buta do oporu.
nie jest to moze az tak bardzo dokuczliwe , ale jednak jesli znasz swoje auto to czujesz ze raz jest slabszy ciag a raz mocniejszy ,nie???
Dlatego wlasnie chce pierwsze zrobic roczny przeglad gazu aby auto bylo w nienagannej formie , bo wtedy bym musial jechac na hamownie powtornie co jak wiadomo kosztuje 150zl za wjazd.
Krzys wiem co myslisz ale wykaz sie jeszcze cierpliwoscia bez pochopnych wnioskow.,
ostatnio wydawalo mi sie ze wreszczie znalazlem dobra stacje , ale po kilku tankowaniach znowu sie tak zaczelo dziac.
Mianowicie wyglada to tak jakby parownik podawal za malo gazu , poprostu czuc oslabienie ciagu jesli dasz konkretnego buta do oporu.
nie jest to moze az tak bardzo dokuczliwe , ale jednak jesli znasz swoje auto to czujesz ze raz jest slabszy ciag a raz mocniejszy ,nie???
Dlatego wlasnie chce pierwsze zrobic roczny przeglad gazu aby auto bylo w nienagannej formie , bo wtedy bym musial jechac na hamownie powtornie co jak wiadomo kosztuje 150zl za wjazd.
Krzys wiem co myslisz ale wykaz sie jeszcze cierpliwoscia bez pochopnych wnioskow.,