Strona 1 z 1
TAT Twardy gwint ? co zrobić ?
: 2011-02-04, 12:39
autor: Masli
Pytanie... Słyszałem ze gwint TAT jest z tyłu dość miekki... są inne gwinty które są twardsze w tym przedziale cenowym ? ;P a może wystarczy zmienic sprężyny ? Pytam bo mam problem z moim zawiasem ... Zamontowanego mam obecnie bilsteina i od strony kierowcy tył jest zdecydowanie niższy i czasami koło potrafi trzeć. co zrobić ?
: 2011-02-04, 14:17
autor: Kebab 325
w tym przedziale cenowym napewno niema kup sobie b8 i bedziesz miec twardo pozdrawiam
: 2011-02-04, 14:25
autor: Krisstoff
Raceland jest chyba twardszy od TaT
: 2011-02-04, 15:47
autor: Masli
Kebab 325 pisze:w tym przedziale cenowym napewno niema kup sobie b8 i bedziesz miec twardo pozdrawiam
b8 ??? tzn ?
: 2011-02-04, 15:55
autor: Tomek
: 2011-02-04, 16:11
autor: Masli
potrzebuje juz najlepiej kompletu do przodu tez i im twardsze tym lepiej
EDIT:
Jeszcze wątpliwość mnie naszła niewielka. racząc czytać inne fora dowiedziałem się nieco i przyszło mi do pomyślunku nad pewną kwestią. Mianowicie czy gwint z przodu przy glebie może obcierać o felge, oponę ? przy et 13 z przodu i feldze 8,5 cala ? z oponą 105 o profilu 45 ?
: 2011-02-04, 17:40
autor: daro19900
EDIT:
Jeszcze wątpliwość mnie naszła niewielka. racząc czytać inne fora dowiedziałem się nieco i przyszło mi do pomyślunku nad pewną kwestią. Mianowicie czy gwint z przodu przy glebie może obcierać o felge, oponę ? przy et 13 z przodu i feldze 8,5 cala ? z oponą 105 o profilu 45 ?[/quote]
może obcierać
: 2011-02-04, 18:00
autor: Masli
więc jak temu zapobiec ? moze lekko podetbne z przodu sprężynę. a do tyłu kupie gwint ?
: 2011-02-04, 18:28
autor: Daniel
daro19900 pisze:EDIT:
Jeszcze wątpliwość mnie naszła niewielka. racząc czytać inne fora dowiedziałem się nieco i przyszło mi do pomyślunku nad pewną kwestią. Mianowicie czy gwint z przodu przy glebie może obcierać o felge, oponę ? przy et 13 z przodu i feldze 8,5 cala ? z oponą 105 o profilu 45 ?
może obcierać[/quote]
Według mnie nie będzie obcierać. Ja mam przod 7.5" et 13 tył 8.5" et 13. Et jest wartością " stałą" czyli czym szersza felga tym będzie bardziej wychodzić na zewnatrz nadkola nie do środka.
P.S.
Nie tnij sprężyn ..............
: 2011-02-04, 18:52
autor: Marcin
Ja jak miałem za miękko to opracowałem sobie taki patent,
Zdaje egzamin do dzisiaj
: 2011-02-04, 21:10
autor: Kubok
Marcin, Twoje porady są bezcenne, Master card się kryje..
: 2011-02-05, 09:45
autor: Masli
Marcin Fajna opcja ale czuje ze jesli bym cos takiego zrobił to w akcie desperacji.
Dlaczego nie podciąć ? mam ochote dosłownie o 2cm z przodu podciąć ;P
Sam nie wiem Doradzicie cos ?
: 2011-02-10, 23:18
autor: Krzys
przy gwincie i feldze 8,5j17 et 13 nic nie bedzie obcierac nawet na oponie 235/40
Jest tam sporo zapasu. Kwestia ocierania o sprezyne to raczej do zimowek. Ja teraz bede bral gwint FK bo ponoc jest lepszy niz TAT
: 2011-02-12, 18:48
autor: Masli
FK ... Po ile chodzą ? miałeś TAT ?
: 2011-02-12, 19:20
autor: Krisstoff
FK ok 1000 zł na allegro