Strona 1 z 1

[E36] Spręzyny obniżające - o ile?

: 2012-10-03, 17:39
autor: SebaE36
Mam pytanie dla osob ktore wiedzą coś na ten temat.

Chce na tył do E36 kupić spręzyny obniżające o -40 a na przod gwint. Gwint będzie pozniej. Ale malo wazne. Pytanie czy tył przy obnizeniu o 40mm nie bedzie zbyt nisko? Ma ktos moze jakies zdjecie jak to bedzie wygladalo? Pozdrawiam. :mrgreen:

40

: 2012-10-03, 20:12
autor: Kamil35
Ja mam u siebie -40mm i przód i tył,

Nie ma żadnych problemów przy 17 225/45 wjezdzam gdzie chce i jeszcze nie przytarłem.
Miedzy oponą a błotnikiem jeszcze sporo miejsca.
Lepiej daj gwint na obie osie.
Założysz nizszy profil i fedry będziesz chciał zmienic.

Tu masz ciekawy temat:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=28870

pozdro

: 2012-10-04, 07:43
autor: MIRAS
ja mam dookoła -40 i bez problemów wszędzie wjadę ale chyba niżej bym nie dał bo z garbami mogło by być różnie no i na zimę nie zmieniam sprężyn koła mam 215/55/16

: 2012-10-04, 08:09
autor: Glodek
tez mam przód tył -40mm i nie narzekam opony zima 205/60/15 a na lato 205/45/17
Obrazek

: 2012-10-04, 09:01
autor: Marcin
Nic się nie bój i nie słuchaj przedmówców :DDD
Obniż najpierw przód żeby śmiesznie nie wyglądało ;)
I nie ważne czy to będą same springi czy gwint.
Na seryjnego amora możesz śmiało założyć -40

Moja propozycja:
Na przód kup sobie springi -60, na tył -40
Cały zestaw wyjdzie tyle co sam gwint na przód.

I nie słuchaj opinii typu: "nie na nasze drogi"
Bo piszą to ludzie, którzy o glebie wiedzą "wszystko"
a glebę widzieli u kolegów :lol:

: 2012-10-04, 10:03
autor: SebaE36
Marcin, no i dzieki za odpowiedz. Na tył beda -40 a na przod chyba wpadnie gwint bo mam okazje kupic. a jak nie no to przod -60 :)

: 2012-10-04, 14:36
autor: Glodek
kupuj kupuj -40mm na seryjny amor jak naj bardzie TAK
przeciesz ja mam seryjne amory i jezda rewlka :mrgreen:
nie narzekam nic a nic
tak jak Marcin pisze :mrgreen:

: 2012-10-04, 16:08
autor: Gabrielo
Ja też mam przód -40 raczej i mało!! -60 szukam i zakladam na ori amor, ale to po zimie :razz:

: 2012-10-04, 18:48
autor: Kamil35
Gabrielo pisze:Ja też mam przód -40 raczej i mało!! -60 szukam i zakladam na ori amor, ale to po zimie :razz:
To długo nie pojezdzisz.Ori amor max do -40mm
Na większej dziurze będzie słychac spręzyne;)
A i amor tez swoje dostanie

pozdro

: 2012-10-04, 19:07
autor: Gabrielo
Kamil35 pisze:Na większej dziurze będzie słychac spręzyne;)
W mojej okolicy nie ma większych dziur!! :lol: :lol:

Wiem, że na -60 amor będzie kaszlał, ale gwinta nie będę wkładał, więc jakiś kompromis musi być... :mrgreen: :mrgreen:

: 2012-10-04, 20:30
autor: Kaper
A te springi to tylko do tego koła co masz teraz ? Wiesz jakie masz ET i jaka szerokość ? Chyba 8J nie ? To nie powinno Ci przytrzeć. Ale jak wsadzisz jeszcze dystans 20mm to daje se głowę uciąć że na dziurze albo przy pełnym aucie będzie Ci opona tarła o nadkole :neutral:

Głodek, ale przecież tobie "zjadało" oponę nadkole ! Ty przecie chyba zaklepywałeś rant co nie ? Seba nie ma zaklepanych rantów i jeszcze chce wsadzić dystans na tył 20mm

: 2012-10-04, 20:51
autor: SebaE36
Kaper, ja mam zaklepane ranty na maksa... Zobaczymy jak to wyjdzie. :mrgreen:

: 2012-10-05, 07:21
autor: Glodek
dokładnie na tamtej feldze bo było niskie ET ,jak miałem Stylingi 32 8cali i et34 to wszystko było elegancko ,nic nie tarło
wiec wszystko zależy jakie koło wpadnie i z jakim odsadzeniem

a z tego co widze to Seba ma juz zaklepane ranty ,wiec nie powinno byc problemy ,acz kolwiek zobaczymy :mrgreen: :mrgreen:

: 2012-10-05, 20:17
autor: Gurian
Mi na Głodkowym kole bez zaklepanych rantów tarło niemiłosiernie, przy gwincie spuszczonym na max :lol: