Gwint vs sprężyny e39

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Gwint vs sprężyny e39

Post autor: Zychu. »

Stoje przed wyborem pomiedzy gwintem Ta-tesco, a jakimiś sprężynami z półki cenowej powiedzmy do 700zł, i tutaj rodzi się moje pytanie, gwint wiadomo, da sie zejść nisko ale w danych dotyczących gwintu maxymalne obnizenie to -60mm ( chodzi o Ta-T) przy czym spreżyny miałby by być -55mm/-40mm, jest ktoś w stanie powiedzieć czy będzie to duża róznica? koło ma być 19 calowe, Musze wiedzieć czy będzie to jakoś wyglądać, czy zrobi sie koza, a nigdzie nie moge znaleść żadnych sensownych zdjęć :cry:
Awatar użytkownika
Antek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2013-02-17, 20:07
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Antek »

Ja mam do sprzedania nowy gwint z Ta-Technix na przód do E39 (wszystkie poza M5) . :)

Także jak co to wiesz gdzie pisać . :)
Daniel
Maniak forumowy
Posty: 900
Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Daniel »

Sprawa wygląda tak :D Gwint ma według TÜV schodzić np: do -60 lub -70 zależy od gwintu. Ja mam gwint od FK w teorii schodzi do -70 ale w praktyce idzie niżej według mnie ( jest to do zmierzenia ) a idzie jeszcze niżej wyjmując dodatkową sprężynkę w tym gwincie wtedy leżymy na odbojach a w stosunku do tego ja mam podwozie jakieś 2cm nad ziemią :) tak że zakres jest spory ( ale to e36). Mówisz o 19" tak więc myślę że lepszym rozwiązaniem będzie gwint bo na pewno regulacją będzie Ci bardzo potrzebna w każdym zakresie :) tym bardziej jeśli nie wiesz jakie będzie ET. Z tego co też wiem gwint z Ta-ty jest miękki tak że też musisz to wziąć pod uwagę :)
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Ja raczej również wybrałbym gwint. Ta tesco raczej jest miękki z tyłu, więc może odboje ? (coś takiego czytałem, nie wiem czy to zdaje egzamin) lub jakieś inne amorki. Ludzie mówią, że to jest straszny szit, ale naczytałem sie, że nie jest aż tak źle (jak by co masz gwarancje) pozdrawiam! :)
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Wez dobre sprezyny i do tego skrocone amorki. Duzo lepsze rozwiazanie niz gowniany gwint. Na 19" I tak nisko nie zejdziesz, wiec takie springi -60 powinny wystarczyc.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Sebek#13, Ludzie tez kiedyś mówili że ziemia jest płaska :mrgreen: Chociaż z tym że ta technix z tyłu jest miękki to przyznam rację bo kiedyś miałem i z tyłu była troszkę lipa,

Zychu, jeśli zalezy ci tylko na obniżeniu brał bym sprężyny, ale jeśli chcesz zrobić jakiś spas to wiadomo że bez gwintu się nie obejdzie :wink:
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

dalej mam mętlik w głowie, spas jakiś musi być na pewno, ale z drugiej strony na miękkim gwincie totalnie bezsensu bo będzie obcierał, chyba narazie odpuszczę i dozbieram do lepszego gwintu. Dzięki za pomoc :wink:
Daniel
Maniak forumowy
Posty: 900
Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Daniel »

Moim zdaniem bez gwintu nie dasz rady i szczerze powiem, Ci to że bez spasu nie dogodzisz tym wszystkim szczegółom !!!!! Gwint rulez !!!
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

zychu to na tył amorki koni z regulacją twardości i git :)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

napisze z wlasnego doswiadczenia...smigam aktualnie na MTSie...ktory z tyl jest jak najbardziej ok - z przodu nieco za mieciutko

jedno co wiem gwint vs sprezyny...regulacja wysokosci - E39 jest ciezkie ( trudno tutaj porownac do E36 lub E46 ) i bardzo sie ciesze ze kupilem gwint bo na zime auto idzie w gore...roznica miedzy latem na 18 a zima na 16 to 30 mm w gore na gwincie...i czasami te 30 mm to roznica miedzy - przejade przez ten prog czy nie przejade ( zjazd do parkingu podziemnego na silesii np )

sprezyny opuscisz raz i koniec - zero tolerancji czy spasowania co do mm...w zime nie wyobrazam sobie smigac tak samo nisko jak w lato...zbite bryly lodu na drodze ( z blotnikow ciezarowek ) ledwo wchodza pod samochod - gdyby auto bylo nisko to nie przejechal bym w zime miedzy katowicami a sosnowcem bez urywania zderzaka z przodu ( w tym roku akurat zimy nie ma )

osobiscie z tego mtsa jestem happy - niczego wiecej na nasze drogi nie ma sensu zakladac - na tor sie nie wybieram
...tak znowu sie czepiam...
ODPOWIEDZ