Gwint vs sprężyny e39
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Gwint vs sprężyny e39
Stoje przed wyborem pomiedzy gwintem Ta-tesco, a jakimiś sprężynami z półki cenowej powiedzmy do 700zł, i tutaj rodzi się moje pytanie, gwint wiadomo, da sie zejść nisko ale w danych dotyczących gwintu maxymalne obnizenie to -60mm ( chodzi o Ta-T) przy czym spreżyny miałby by być -55mm/-40mm, jest ktoś w stanie powiedzieć czy będzie to duża róznica? koło ma być 19 calowe, Musze wiedzieć czy będzie to jakoś wyglądać, czy zrobi sie koza, a nigdzie nie moge znaleść żadnych sensownych zdjęć
-
- Maniak forumowy
- Posty: 900
- Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Sprawa wygląda tak Gwint ma według TÜV schodzić np: do -60 lub -70 zależy od gwintu. Ja mam gwint od FK w teorii schodzi do -70 ale w praktyce idzie niżej według mnie ( jest to do zmierzenia ) a idzie jeszcze niżej wyjmując dodatkową sprężynkę w tym gwincie wtedy leżymy na odbojach a w stosunku do tego ja mam podwozie jakieś 2cm nad ziemią tak że zakres jest spory ( ale to e36). Mówisz o 19" tak więc myślę że lepszym rozwiązaniem będzie gwint bo na pewno regulacją będzie Ci bardzo potrzebna w każdym zakresie tym bardziej jeśli nie wiesz jakie będzie ET. Z tego co też wiem gwint z Ta-ty jest miękki tak że też musisz to wziąć pod uwagę
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Wez dobre sprezyny i do tego skrocone amorki. Duzo lepsze rozwiazanie niz gowniany gwint. Na 19" I tak nisko nie zejdziesz, wiec takie springi -60 powinny wystarczyc.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Sebek#13, Ludzie tez kiedyś mówili że ziemia jest płaska Chociaż z tym że ta technix z tyłu jest miękki to przyznam rację bo kiedyś miałem i z tyłu była troszkę lipa,
Zychu, jeśli zalezy ci tylko na obniżeniu brał bym sprężyny, ale jeśli chcesz zrobić jakiś spas to wiadomo że bez gwintu się nie obejdzie
Zychu, jeśli zalezy ci tylko na obniżeniu brał bym sprężyny, ale jeśli chcesz zrobić jakiś spas to wiadomo że bez gwintu się nie obejdzie
napisze z wlasnego doswiadczenia...smigam aktualnie na MTSie...ktory z tyl jest jak najbardziej ok - z przodu nieco za mieciutko
jedno co wiem gwint vs sprezyny...regulacja wysokosci - E39 jest ciezkie ( trudno tutaj porownac do E36 lub E46 ) i bardzo sie ciesze ze kupilem gwint bo na zime auto idzie w gore...roznica miedzy latem na 18 a zima na 16 to 30 mm w gore na gwincie...i czasami te 30 mm to roznica miedzy - przejade przez ten prog czy nie przejade ( zjazd do parkingu podziemnego na silesii np )
sprezyny opuscisz raz i koniec - zero tolerancji czy spasowania co do mm...w zime nie wyobrazam sobie smigac tak samo nisko jak w lato...zbite bryly lodu na drodze ( z blotnikow ciezarowek ) ledwo wchodza pod samochod - gdyby auto bylo nisko to nie przejechal bym w zime miedzy katowicami a sosnowcem bez urywania zderzaka z przodu ( w tym roku akurat zimy nie ma )
osobiscie z tego mtsa jestem happy - niczego wiecej na nasze drogi nie ma sensu zakladac - na tor sie nie wybieram
jedno co wiem gwint vs sprezyny...regulacja wysokosci - E39 jest ciezkie ( trudno tutaj porownac do E36 lub E46 ) i bardzo sie ciesze ze kupilem gwint bo na zime auto idzie w gore...roznica miedzy latem na 18 a zima na 16 to 30 mm w gore na gwincie...i czasami te 30 mm to roznica miedzy - przejade przez ten prog czy nie przejade ( zjazd do parkingu podziemnego na silesii np )
sprezyny opuscisz raz i koniec - zero tolerancji czy spasowania co do mm...w zime nie wyobrazam sobie smigac tak samo nisko jak w lato...zbite bryly lodu na drodze ( z blotnikow ciezarowek ) ledwo wchodza pod samochod - gdyby auto bylo nisko to nie przejechal bym w zime miedzy katowicami a sosnowcem bez urywania zderzaka z przodu ( w tym roku akurat zimy nie ma )
osobiscie z tego mtsa jestem happy - niczego wiecej na nasze drogi nie ma sensu zakladac - na tor sie nie wybieram
...tak znowu sie czepiam...