[E39] Sprezyny obnizajace
[E39] Sprezyny obnizajace
Panowie sprezyny pod oryginalny amortyzator do e39 520i sedan rozwazam:
Ap 30/20 lub Eibach Pro Kit 30/20-25
Mile widziane zdjecia samochodu na ww i opinie.
Obecnie auto kupiłem na obnizanych sprezynach z tym ze przod siedzi za nisko moim zdaniem a tył to jakis shit i skrzypia cos te sprezyny (zawias ok, tuleje plywajace tez).
Ps. Może sprężyny Mts 40/30? Mile widziane foto auta. Pozdro
Ap 30/20 lub Eibach Pro Kit 30/20-25
Mile widziane zdjecia samochodu na ww i opinie.
Obecnie auto kupiłem na obnizanych sprezynach z tym ze przod siedzi za nisko moim zdaniem a tył to jakis shit i skrzypia cos te sprezyny (zawias ok, tuleje plywajace tez).
Ps. Może sprężyny Mts 40/30? Mile widziane foto auta. Pozdro
Dlaczego mija się z celem. Amory mam wszystkie po 80% nie chce ich dobic na tych sprezynach a ze w aucie mam M pakiet seryjne sprezyny wygladalyby komicznie.
Dlatego chce delikatnie obnizyc aby to jako tako wygladalo a nie zniszczylo moment amorkow.
Gwint mts na najwyzszym ustawieniu i tak jest chyba wlasnie w okolicach 30/20. Chcialbym zobaczyc jak auto wyglada na sprezynach firm ktore podalem wyzej. Pozdrawiam
Dlatego chce delikatnie obnizyc aby to jako tako wygladalo a nie zniszczylo moment amorkow.
Gwint mts na najwyzszym ustawieniu i tak jest chyba wlasnie w okolicach 30/20. Chcialbym zobaczyc jak auto wyglada na sprezynach firm ktore podalem wyzej. Pozdrawiam
nie jestnommad86 pisze:Gwint mts na najwyzszym ustawieniu i tak jest chyba wlasnie w okolicach 30/20
co ma pakiet do sprezyn w amorkachnommad86 pisze:Dlaczego mija się z celem. Amory mam wszystkie po 80% nie chce ich dobic na tych sprezynach a ze w aucie mam M pakiet seryjne sprezyny wygladalyby komicznie.
glownie chodzi o to ze sprezyny "skrocone" sa krotsze od skoku amora w serii co moze sie skonczyc wypadaniem sprezyny z uchwytu , moze sie ona skrzywic itd
zwykle amory na krotkich sprezynach zniszcza sie bo nie beda pracowaly w swoim zakresie
druga rzecz... jak wsadzisz te sprezyny 30/20..to nawet nie zauwazysz roznicy miedzy seria ( seria juz sie pewnie tyle ugniotla )
...tak znowu sie czepiam...
Poprosilbym o foto. U mnie jest taka sytuacja ze ja nie chce jakiejs specjalnej gleby mieć. Bardziej nie chce mieć kozy i dlatego nie chce ori sprężyn a myślę ze na takich 30/20 z Ap byloby juz nienajgorzej wizualnie. Do tego na takim delikatnym obniżeniu mysle ze ori amorki by jeszcze posluzyly. Nic zobacze to foto na zimowym setupie i przemysle jeszcze gwint. Brat mial w e36 fk ak street i calkiem fajnie sie na tym jeździli nie powiem.
Poprosilbym o foto. U mnie jest taka sytuacja ze ja nie chce jakiejs specjalnej gleby mieć. Bardziej nie chce mieć kozy i dlatego nie chce ori sprężyn a myślę ze na takich 30/20 z Ap byloby juz nienajgorzej wizualnie. Do tego na takim delikatnym obniżeniu mysle ze ori amorki by jeszcze posluzyly. Nic zobacze to foto na zimowym setupie i przemysle jeszcze gwint. Brat mial w e36 fk ak street i calkiem fajnie sie na tym jezdzilo nie powiem.
kur...musze sobie zapisac to foto w telefonie i jutro zrobie.......bo dzisiaj rano to tak lalo ze telefonu nie moglem pod robota wyciagnac z kieszeni...
moge Ci za to pokazac roznice miedzy seria - a mts na tych samych kolach zebys mial porownanie jak to wszystko wyglada i jak zmienia sie samochod
kola 18 - opony 225/45..jezeli dobrze pamietam
totalna seria:


przod MTS - 3min po zalozeniu do auta - polowa gwintu - tyl seria


a tutaj juz ustawione tyl i przod na 50 mm od dolu gwintu na amorkach


na zime ustawiam auto o 30 mm w gore na 80mm od dolu gwintu przod i tyl
tyle ze w lato na 17tkach letnich przy tych 50 mm od dolu gwintu - z dwoma dziewczynami na pokladzie potrafilem zawadzic o progi zwalniajace...
wiec aktualnie ustawiam na 55 mm od dolu gwintu przy kolach 18 i jest ok
przy 17 calowych kolach jest nieco inaczej bo auto jest nizej o 8 mm
roznica miedzy 235/45R17 a 225/45R18 ktore mam teraz to 16 mm srednicy dzyli 8mm do ziemi...
kazdy musi sobie dobrac taka wysokosc jaka mu pasuje - zalezy jakie dziury i jakimi drogami sie porusza
w zime nie ma problemu jezeli podniesiemy auto praktycznie na maxa - nigdzie nie zaczepisz nie zawadzisz itd - w lato masz za to dowolna regulacje i mozesz szalec az do obnizenia gdzie w E39 praktycznie nie skrecisz kolami...
moge Ci za to pokazac roznice miedzy seria - a mts na tych samych kolach zebys mial porownanie jak to wszystko wyglada i jak zmienia sie samochod
kola 18 - opony 225/45..jezeli dobrze pamietam

totalna seria:


przod MTS - 3min po zalozeniu do auta - polowa gwintu - tyl seria


a tutaj juz ustawione tyl i przod na 50 mm od dolu gwintu na amorkach


na zime ustawiam auto o 30 mm w gore na 80mm od dolu gwintu przod i tyl
tyle ze w lato na 17tkach letnich przy tych 50 mm od dolu gwintu - z dwoma dziewczynami na pokladzie potrafilem zawadzic o progi zwalniajace...

przy 17 calowych kolach jest nieco inaczej bo auto jest nizej o 8 mm
roznica miedzy 235/45R17 a 225/45R18 ktore mam teraz to 16 mm srednicy dzyli 8mm do ziemi...
kazdy musi sobie dobrac taka wysokosc jaka mu pasuje - zalezy jakie dziury i jakimi drogami sie porusza

w zime nie ma problemu jezeli podniesiemy auto praktycznie na maxa - nigdzie nie zaczepisz nie zawadzisz itd - w lato masz za to dowolna regulacje i mozesz szalec az do obnizenia gdzie w E39 praktycznie nie skrecisz kolami...
...tak znowu sie czepiam...