Nowe zawieszenie do BMW E46 320d Sedan. Proszę o pomoc
: 2015-10-04, 15:09
Witam wszystkich !
Na początku może najważniejsze informacje:
BMW E46 Sedan 320d 136 KM 2000 r
Felgi DEZENT S 18” 8j
Opony obecnie przód 215/40/18 tył 225/40/18, z pewnością będą zmieniane po zakupie zawieszenia
Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia, ale z reguły jestem narwany w zakupie i zazwyczaj efekt nie jest po mojej myśli, dlatego teraz na spokojnie ! . Wrzucam kilka zdjęć na których widać, że prezentuje się nie ciekawie, tył jeszcze ujdzie ale przód koza straszna (2 cm wyżej niż na tył)
Zwracam się z pytaniem jaka opcja będzie najbardziej odpowiednia. Chciałbym obniżyć auto dlatego myślę nad opcjami:
1. Amortyzatory MTS (chyba, że polecacie coś lepszego w trochę wyższej cenie) + sprężyny Eibach Pro Kit -30mm/15mm
2. Amortyzatory jak wyżej + Eibach Sportline -50mm/30mm
3. Zawieszenie gwintowane Ta Technix
Mój budżet to około 1500 zł. Jeśli chodzi o pierwszą opcje to nie wiem czy nie siądzie zbyt mało, ale znowu w sportline może być za duża gleba… Zawieszenie gwintowane tylko ze względu na możliwość regulacji, wtedy obniżenie ustawie pod siebie, ale znowu na temat tatechnix opinie są podzielone (z resztą jak każdy gwint za 1000zł). Auto używam do codziennej jazdy a rocznie robię ok. 12 tysięcy.
Będę wdzięczny za każde sugestie
Z góry dzięki
Marcin
Na początku może najważniejsze informacje:
BMW E46 Sedan 320d 136 KM 2000 r
Felgi DEZENT S 18” 8j
Opony obecnie przód 215/40/18 tył 225/40/18, z pewnością będą zmieniane po zakupie zawieszenia
Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia, ale z reguły jestem narwany w zakupie i zazwyczaj efekt nie jest po mojej myśli, dlatego teraz na spokojnie ! . Wrzucam kilka zdjęć na których widać, że prezentuje się nie ciekawie, tył jeszcze ujdzie ale przód koza straszna (2 cm wyżej niż na tył)
Zwracam się z pytaniem jaka opcja będzie najbardziej odpowiednia. Chciałbym obniżyć auto dlatego myślę nad opcjami:
1. Amortyzatory MTS (chyba, że polecacie coś lepszego w trochę wyższej cenie) + sprężyny Eibach Pro Kit -30mm/15mm
2. Amortyzatory jak wyżej + Eibach Sportline -50mm/30mm
3. Zawieszenie gwintowane Ta Technix
Mój budżet to około 1500 zł. Jeśli chodzi o pierwszą opcje to nie wiem czy nie siądzie zbyt mało, ale znowu w sportline może być za duża gleba… Zawieszenie gwintowane tylko ze względu na możliwość regulacji, wtedy obniżenie ustawie pod siebie, ale znowu na temat tatechnix opinie są podzielone (z resztą jak każdy gwint za 1000zł). Auto używam do codziennej jazdy a rocznie robię ok. 12 tysięcy.
Będę wdzięczny za każde sugestie
Z góry dzięki
Marcin