narazie tyle auckje ktore podalem sa tylko przykladowe wiec jezeli uwazacie ze jest cos lepszego za ta cene lub to co wam pokazalem jest dobre/wadliwe to piszcie i podawajcie przyklady co warto kupic ....
Ostatnio zmieniony 2009-12-02, 10:41 przez patrykowski, łącznie zmieniany 1 raz.
ten gwint ma np. Krzyś teraz kupilem go takze dla brata Przygody wiec chyba jak najbardziej tak , ale jak chcesz zaoszczedzić 100zl to napisz do Przygody bo koleś je ma za 1000zl z forum co do tylniego dyfuzora to .. zdecydowanie doloz sobie 300-400zl i kup orginalny zderzak z M
aktualnie jestem w afganistanie do maja i dlatego dlamnie lepiej jest jak zamawiam i dostaje z dostawa do domu a mechanik potem swoje robi a tak jak mowisz napisac bym napisal i nawet sam odebral gdybym byl na miejscu...
czy dopłacić i wziąść gwint ?? amo. musze już niebawem kupić bo niebawem przegląd a naprawa nie może czekać bo autko mi fruwa na każde strony[za miekko ;P]
no zlukałem wpisa i powiedz mi czy
Kity:
1. 40/40 i 60/40 E30 – 600zł
2. 40/40 i 60/40 E36 – 650zł
3. 40/40 i 60/40 E34 – 750zł
.. to są komplety ?? przód, tył ?? czy osobno ?? no i czy sa ze sprężynami
Czesc, tez jestem zainteresowany sprawa tyle ze mam model z 91r i nie daje mi spokoju to "Przy zastosowaniu stabilizatora z modelu po 06/92" sa z tym jakies cyrki czy wystarczy wmontowac czesc z wersji po 06/92 ?
Z gory dzieki za pomoc:)
Maro1986 pisze:Czesc, tez jestem zainteresowany sprawa tyle ze mam model z 91r i nie daje mi spokoju to "Przy zastosowaniu stabilizatora z modelu po 06/92" sa z tym jakies cyrki czy wystarczy wmontowac czesc z wersji po 06/92 ?
Z gory dzieki za pomoc:)
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi
Masz na myśli łącznik???
Jeśli łącznik to na pewno będzie potrzebny krótszy i moim zdaniem to wszystko.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No własnie chodzi ten łacznik stabilizatora, niby to ten moj z rocznika 91 nie pasuje do wiekszosci zawieszen dostepnych na allegro i zastanawialem sie czy to duzy problem przy montazu No i czy sa jakies problemy z jego wymiana czy ta czes jest latwo dostepna i czy to jest kosztowne.
W E 36 do 6/92 było stosowane inne górne mocowanie amortyzatora do kielicha oraz inna sprężyna, przerobić pewnie to idzie, ale wymieniając przedni zawias ( amory + springi) trzeba dokupić właśnie te nowsze mocowania - poduszki z łożyskiem. oraz łączniki stabilizatorów. Piszę czysto teoretycznie, bo sam nie sprawdzałem, czy tak można..