malowanie zacisków hamulca
malowanie zacisków hamulca
witam wszystkich nie wiem cz w dobrym dziale pisze mam takie pytanie chcę pomalować zaciski hampli czym to pomalować (farba na wysokie temperatury ) czy trzeba je całe wymontować (co z płynem hamulcowym) itd. prosze o podpowiedzi
farba do zaciskow jest specjalna...wtedy to najladniej trzyma kolor...malowac najlepiej podczas zmiany klockow i tarcz...zanim rozkrecisz przeczyscic zacisk z zewnatrz szczota potem jak juz rozkrecisz to mozna nowa tarcze pomalowac tam przy piascie w srodku zeby nie rdzewialo zaraz za felga...nie malowac odpowietrznika do ukladu hamulcowego i tyle...aaa i zacisk malowac raczej z zewnetrznej strony zeby nei bylo problemu ze slizgiem klockow...o tym ze nie malujemy calej tarczy hamulcowej pisac raczej nie trzeba
...tak znowu sie czepiam...
zwykle polecaja cos z MOTIP i wiem ze te rzeczy sa do kupienia w lerua merlin czy jak sie to pisze...warto tam zapytac jak masz gdzies blisko,nie bedzie to allegro...i lepiej malowac to pedzelkiem niz sprayem,chociaz to moje zdanie,ludzie robia tez tak ze spray do kubeczka a potem pedzelkiem nanosza...rozne sa szkoly
...tak znowu sie czepiam...
Aby nie było druciarstwa proponuję zrobić to tak jak na BMW przystało:
zaciski po odkręceniu do piaskowania.
Przed rozpoczęciem piaskowania we wszystkie gwinty wkręcić jakieś śruby.
Tłoczki wcisnąć i je również zabezpieczyć.
Malowanie najlepiej proszkowe, choć nawet hammerite wystarczy i dodatkowo zabezpieczy.
Następnie zestaw naprawczy czyli nowy odpowietrznik, i wszystkie uszczelniacze...
Jeśli tłoczek jest już "chropowaty" należy wymienić również na nowy.
Ot i filozofia...
Można też oskrobać śrubokrętem zaciski i pomalować pędzlem dwukrotnie zacisk, ale który lepszy - osądźcie sami
zaciski po odkręceniu do piaskowania.
Przed rozpoczęciem piaskowania we wszystkie gwinty wkręcić jakieś śruby.
Tłoczki wcisnąć i je również zabezpieczyć.
Malowanie najlepiej proszkowe, choć nawet hammerite wystarczy i dodatkowo zabezpieczy.
Następnie zestaw naprawczy czyli nowy odpowietrznik, i wszystkie uszczelniacze...
Jeśli tłoczek jest już "chropowaty" należy wymienić również na nowy.
Ot i filozofia...
Można też oskrobać śrubokrętem zaciski i pomalować pędzlem dwukrotnie zacisk, ale który lepszy - osądźcie sami
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 2008-08-14, 13:08
- Lokalizacja: Racibórz/Czestochowa
ja dzisiaj malowalem zaciski i nie dawalem do piaskowania tylko porzadnie wyczyscilem szczota oplukalem w benzynie i malowalem sprayem koszt puszki 26 zl i jest oki zaciski oczywiscie sciagalem cale aby nie malowac klockow i tarcz bo to paskudnie wyglada wedlug mnie
Silnik jest Bogiem , prędkość nałogiem , turbo podstawą a nitro zabawą
Czy puszka 0,25l wystarczy na pomalowanie 4 zacisków wraz z bębnami?według instrukcji trzeba malować wszystko dwa razy po 6h od pierwszego malowania.
http://allegro.pl/farba-hammerite-prost ... 43021.html
hammerite będzie się dobrze trzymał czy lepiej kupić farbę typowo do takiego malowania,coś jak ten zestaw:
http://allegro.pl/zestaw-do-malowania-z ... 21271.html
W zestawie 150ml farby,na zaciski wystarczy ale czy na bębny zostanie?
http://allegro.pl/farba-hammerite-prost ... 43021.html
hammerite będzie się dobrze trzymał czy lepiej kupić farbę typowo do takiego malowania,coś jak ten zestaw:
http://allegro.pl/zestaw-do-malowania-z ... 21271.html
W zestawie 150ml farby,na zaciski wystarczy ale czy na bębny zostanie?
Nie sugerujcie się kolorem jaki podałem w aukcji bo nie o to chodzi,będę dokładał dystanse i pomyślałem,że przy okazji warto by było zabezpieczyć te elementy bo nie są w super stanie ,podałem dwie przykładowe aukcję bo ludzie to sobie chwalą na necie a mi chodzi oto żeby w miarę szybko wyschło,nie pękało i nie było wiecznie poprawek,co do koloru to albo czarny mat albo połysk,im mniej będzie widoczne tym lepiej.