Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Mateo
Małopiszący
Posty: 5 Rejestracja: 2010-06-15, 19:25
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: Mateo » 2010-08-30, 22:28
Witam, kupiłem felgi "17 mam oryginalne zawieszenie i teraz chciałbym troszkę ja zglebić tylko nie wiem w jakich proporcjach czy 40/20mm wystarczy? może ktoś pokarze mi foto podglądowe w takim wariancie alumów i z różnymi obniżeniami...
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615 Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: BeleX » 2010-08-31, 06:42
kup gwint.....ktos mi wczoraj powiedzial ze w sprezyny nie warto sie bawic....potem -40/20 to za malo
...tak znowu sie czepiam...
zawias
Maniak forumowy
Posty: 907 Rejestracja: 2009-06-14, 00:08
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Post
autor: zawias » 2010-08-31, 19:28
za sprezyny nowy zestaw zaplacisz z amorami ok. 600zl , za gwint juz nawet 900-950 , proste wyjscie...
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615 Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: BeleX » 2010-08-31, 19:56
zawias pisze: za sprezyny nowy zestaw zaplacisz z amorami ok. 600zl , za gwint juz nawet 900-950 , proste wyjscie...
zawias chce Ci powiedziec ze gwint to lepsze wyjscie ;-)
...tak znowu sie czepiam...
Damian_e30
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121 Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Damian_e30 » 2010-09-01, 15:44
Ja polecam 60/40 kiedys mialem e36 w Coupe i ładnie wygladalo na takim obnizeniu amorki i sprezyny razem wymienilem koszt okolo 600zl Gwint wiadomo lepszy bo zawsze mozna dzwignac lub bardziej zglebic! Gwint mozna kupic za okolo 900zl do tego trzeba kupic łaczniki stabilizatora za okolo 160zl Ja ostatnio zakladalem do E46 i te łaczniki zamiast wydawac 160zl wziolem je sobie sam skrocilem i zespawalem trzyma jak orginal a 160 zeta zostalo na cos innego
Pozdro
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297 Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:
Post
autor: Przygoda » 2010-09-02, 16:43
w E36 tego nietrzeba robic ... tzn. ja nierobilem i jezdze bez problemów
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
Damian_e30
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121 Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Damian_e30 » 2010-09-02, 18:00
W e46 orginal ma 30cm a do gwintu potrzeba 17-19cm! Mialem Cabrio to obciolem 2 zwoje i tez zrobilo sie nisko i twardziej
Marcin
Site Admin
Posty: 4165 Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: Marcin » 2010-09-02, 20:02
Damian_e30 pisze: obciolem 2 zwoje i tez zrobilo sie nisko
dobry patent na kaszlaka, ale w BMW???
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Damian_e30
Zaawansowany forumowicz
Posty: 121 Rejestracja: 2010-06-15, 17:02
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Damian_e30 » 2010-09-04, 15:48
Cięcie daje rade w e36
Mialem w jednym ciete a w drugim sportowe i jezdzilo sie tak samo jak na tych sportowych!