Strona 1 z 1

[36] Jakie sprężyny

: 2010-08-30, 22:28
autor: Mateo
Witam, kupiłem felgi "17 mam oryginalne zawieszenie i teraz chciałbym troszkę ja zglebić tylko nie wiem w jakich proporcjach czy 40/20mm wystarczy? może ktoś pokarze mi foto podglądowe w takim wariancie alumów i z różnymi obniżeniami...

: 2010-08-31, 06:42
autor: BeleX
kup gwint.....ktos mi wczoraj powiedzial ze w sprezyny nie warto sie bawic....potem -40/20 to za malo :)

: 2010-08-31, 19:28
autor: zawias
za sprezyny nowy zestaw zaplacisz z amorami ok. 600zl , za gwint juz nawet 900-950 , proste wyjscie...

: 2010-08-31, 19:56
autor: BeleX
zawias pisze:za sprezyny nowy zestaw zaplacisz z amorami ok. 600zl , za gwint juz nawet 900-950 , proste wyjscie...
zawias chce Ci powiedziec ze gwint to lepsze wyjscie ;-)

: 2010-09-01, 15:44
autor: Damian_e30
Ja polecam 60/40 kiedys mialem e36 w Coupe i ładnie wygladalo na takim obnizeniu amorki i sprezyny razem wymienilem koszt okolo 600zl Gwint wiadomo lepszy bo zawsze mozna dzwignac lub bardziej zglebic! Gwint mozna kupic za okolo 900zl do tego trzeba kupic łaczniki stabilizatora za okolo 160zl Ja ostatnio zakladalem do E46 i te łaczniki zamiast wydawac 160zl wziolem je sobie sam skrocilem i zespawalem trzyma jak orginal a 160 zeta zostalo na cos innego :)

Pozdro

: 2010-09-02, 16:43
autor: Przygoda
w E36 tego nietrzeba robic ... tzn. ja nierobilem i jezdze bez problemów

: 2010-09-02, 18:00
autor: Damian_e30
W e46 orginal ma 30cm a do gwintu potrzeba 17-19cm! Mialem Cabrio to obciolem 2 zwoje i tez zrobilo sie nisko i twardziej :D

: 2010-09-02, 20:02
autor: Marcin
Damian_e30 pisze:obciolem 2 zwoje i tez zrobilo sie nisko
dobry patent na kaszlaka, ale w BMW??? :shock: :shock: :shock:

: 2010-09-04, 15:48
autor: Damian_e30
Cięcie daje rade w e36 :D Mialem w jednym ciete a w drugim sportowe i jezdzilo sie tak samo jak na tych sportowych!