Strona 1 z 7
Tanie gwinty...
: 2010-09-19, 00:20
autor: Matt87
Jak to w koncu jest z tymi tanimi gwintami takimi do 1200zl powiedzmy..czy wszystkie w tym przedziale cenowym sa mniej wiecej na takim samym poziomie wykonane? bo z tego co slyszalem a raczej czytalem to ta technix niezbyt fajny jest i ponoc czasem zdarzaja sie usterki do tego sporo osob po zamontowaniu TaT mialo taki problem ze jedna strona samochodu stala wyzej niz druga
pytam bo mam do wymiany jeden amortyzator wiadomo trzeba wymienic dwa i zastanawiam sie czy czasem nie sprawic sobie jakiegos gwintu ewentualnie obnizyc auta na sportowych sprezynach i amorach, czy ta technix, jom itp to raczej to samo pod inna nazwa a moze ktoras z tych firm jest godna polecenia..
: 2010-09-19, 08:15
autor: Marcin
TaTechiksa kupisz za 8 stówek
Początkujący glebowicze zaopatrzają się właśnie w to.
Co do ich jakości to jak wszędzie; zdarzają się usterki.
Ja złego słowa nie powiem na nie.
Jest zawsze dwuletnia gwarancja.
No chyba, że masz 2500 peelenów na zbyciu to nie masz co sobie zaprzątać głowy takimi kompletami.
: 2010-09-19, 12:16
autor: Matt87
nie no tak jak napisalem wyzej 1200zl to gorna granica a chodzi mi o bezawaryjnosc glownie, a fk jom itp to wszystko jest to samo mniej wiecej? i jeszcze ciekawi mnie jak sie jezdzi na tym ta technix jest twardo czy tak w miare? bo az takiego totalnego betonu to bym nie chcial
: 2010-09-19, 20:45
autor: Przygoda
az takiego betonu niema ... wiadomo cena niska wiec ale ogolne nienarzekam w swojej E36 mam i spoko
tak jak Marcin napisal w koncu 2 lata gwarancji jest wiec wrazie czego wymieniaja bez problemow
: 2010-09-23, 04:31
autor: El Diablo
podpinam się pod wypowiedzi kolegów, betonu strasznego niema, cena... , usterki póki co niema (potwierdzone przez Bavaria Motors Katowice
wczoraj ) jazda przyzwoita, za takie pieniądze to można kupowac co 2 lata ( po gwarancji) i cieszyc sie nowym zawieszeniem...
: 2010-10-24, 01:32
autor: Aros
Betonu nie ma ale komfortu tez zabardzo nie ma ... jesli kupisz nowy ustawisz rowno z linijka cale auto to musisz sie liczyc z tym ze po 10 -15 tys lewa str ci siadzie ... chyba ze regularnie jezdzisz z pasazerem jesli nie to siadzie ... mozna to skorygowac podkrecajac gwint z 1 str ale wtedy auto mimo paru mm roznicy w wysokosci zaczyna dziwnie sie prowadzic ... jesli jezdzisz nim i znasz je to to odrazu jest wyczuwalne ... pozatym w tanich gwintach bez reg amora jest 1 wada jak jest wysoko czyli -40 okolo to jest twardo jak obnizysz jest miekko co skutkuje dobijaniem do asfaltu na naszych pieknaych drogach mam namysli koleiny i lezacych policjantow ... tego problemu nie ma w KW np gdzie jak obnizysz jest tez miekko ale masz reg amortyzatora i go utwardzisz wiec wychodzisz na swoje nisko i twardo
btw w cenie ok 1000zl mozesz sobie taki gwint kupic raz na 3, 4 lata nowy i nie bedzie problemow
co do jakosci jom i fk to to samo wg mnie te tanie poza firma nie roznia sie niczym ... co jest na + to to ze po 2/3 latach nie koroduje nic tragicznie i reg dziala plynnie po napryskaniu czyms uprzednio ... ogolnie jak ma byc tanio to polecam jesli ma byc dobrze to trzeba wydac 2x tyle
: 2010-10-24, 06:18
autor: Krzys
Aros, pierwszy raz sie spotkalem zeby lewa strona siadala bo siedzi kierowca
Skad taka teorie wziales? Jak bys popatrzyl pod podwozie to bak mamy na stronie pasazera i majac 50litrow to tak jak by pasazer siedzial.
Tanie gwinty czyli Tatechnix i reszta w cenach do ok 1000zl to praktycznie to samo. Sa to miekkie gwinty. Prawdziwe betony mozna uzyskac w tych gdzie mamy regulacje twardosci. Za dobry gwint musisz wydac ponad 3tys.
: 2010-10-24, 08:37
autor: Aros
... z praktyki 95% jezdze sam i rocznie robie w ok 8tys km po ponad 10 tys km lewa siada (jesli czasowo by to okreslic to u mnie ok 1.5 roku) w baku mam zazwyczaj okolo 10-15l paliwa wg mnie jesli to jest tani zawias to siadzie (waze 100kg) 2 razy w 2 roznych autach bylo tak samo ...
: 2010-10-24, 11:51
autor: Tomek
Aros pisze:... z praktyki 95% jezdze sam i rocznie robie w ok 8tys km po ponad 10 tys km lewa siada (jesli czasowo by to okreslic to u mnie ok 1.5 roku) w baku mam zazwyczaj okolo 10-15l paliwa wg mnie jesli to jest tani zawias to siadzie (waze 100kg) 2 razy w 2 roznych autach bylo tak samo ...
Ciekawe doświadczenia
Pierwsze słysze żeby jedna strona auta siadała bardziej niż druga bo siedzi tam kierowca...
: 2010-10-24, 12:09
autor: Krzys
Aros, ja tez jezdze sam a rocznie robie ok 20tys km. Moze miales pecha z tym zawieszeniem. Wydaje mi sie ze to przypadek. Ja jezdze moim e36 5 lat z czego 2 lata na gwincie a 3 lata na zwyklych amorach. Na przegladach nigdy nie bylo zeby ktoras strona byla bardziej wyrobiona.
Teraz podam ci inny przyklad. Jesli moje coupe wazy 1330kg a cabrio o 200kg wiecej a jak wiadomo zawieszenia sa identyczne, to wychodzi na to ze po roku jazdy caly zawias bedzie do wymiany w cabrio, juz nie mowiac ze strona kierowcy bedzie juz totalnie obciazona. Jesli masz gwint to nie robi roznicy czy tlok amortyzatora jest wyzej lub nizej a tym bardziej ze ma sie szybciej zużyć.
: 2010-10-24, 14:15
autor: Aros
Roznica po nie calych 2 latach to tylko 0.5cm pewnie jak wsiadalem byla wieksza bo to dodatkowe 100kg nie mam nic do seryjnych zawiasow moje 20 letnie audi jest proste ... subaru znajomego siadlo po 3latach auto kupil nowe i sa minimalne roznice powiedza to tez fachowcy od zbieznosci jesli sa dobrzy a nie tylko robia sztuke ... roznice sa o tyle nie przyjemne ze autem zaczyna ciagnac w lewo nie wiem nie chce sie sprzeczac klucic czy cos ale w 2 moich autach tak bylo w golfie mk3 od kuzyna na KW normalnym -40/60 tez tak jest i we wspomnianym subaru tez siadlo .... poprostu springi siadaja takie sa moje doswiadczenia
co do Krzys nie twierdze ze jest wyrobiona bo nie bedzie i umnie tez nie byla ale same springi siadaja inaczej i w tym problem amor jest ok
: 2010-10-24, 17:29
autor: Krzys
pol centymetra to jest nic
Musialbys z linijka mierzyc w czasie zakladania gwintu stac na prostym i zawias musialby sie ulozyc. Bo jak wiemy wystarczy nierownosc mala i juz sa roznice. Poprawke tez trzeba wziac wlasnie do ilosci benzyny w baku czy tez zuzycie opon. Myslalem ze masz roznice na poziomie min 3cm gdzie bylo by to widoczne. Jesli nawet 1cm to to nic nie znaczy. Mozna sobie ciut podniesc.
: 2010-10-24, 20:14
autor: Rafael
jezdze na tat i naprawde nie narzekam
: 2010-10-24, 20:22
autor: Marcin
Co to za głupoty?
A jak w zbiorniku jest cały czas pełno to też tył siada?
Przecież zawieszenie cały czas pracuje, róznie nabieramy zakręty itd.
Jak mam po lewej stronie skrzynię i wzmacniacz co razem daje jakieś 40kg
to wychodzi na to, że są wagowo niby dwie osoby z lewej strony łącznie ze mną,
a różnicy w wysokości nie ma pomimo tego, że jeżdżę już prawie 1,5 roku beż żadnego kręcenia.
: 2010-10-24, 20:33
autor: Rafael
Marcin pisze:Jak mam po lewej stronie skrzynię i wzmacniacz co razem daje jakieś 40kg
jeszcze po lewej stronie masz? uuuu szykuj sie na zmiane gwintu po zimie
ja dalem skrzynie na prawa strone dla rownowagi chociaz po prawej mam i aku ale moze bedzie rowno stala...