Swap

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
tommybiker6
Zaawansowany forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2010-12-25, 18:38
Lokalizacja: Bielsko Biala
Kontakt:

Swap

Post autor: tommybiker6 »

Mam 2.0 bez vanosa, ciągle coś sie mu dzieje, (m50b20) i zastanawiam sie nad swapem na silnik który bedzie miał lepsze przyśpieszenie albo jakiś konkretny remont mojego. Co proponujecie. Swap czy remont, a jezeli swap to na co ? Oczywiśćie chodzi też o to zeby koszty nie były kolosalne. I czy trzeba zmieniać wtedy skrzynie, dyfer, instalacje elektryczną.
BMW E36 320i Mauritiusblau Metallic
Awatar użytkownika
Kamciooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kamciooo »

M50B25 mocy o wiele więcej momentu też do 100 różnica 2 sekundy a to już bardzo dużo.
Cały osprzęt (alternator,pompy itd) zostaje.Wymieniasz silnik z wiązką komputer,przepływomierz i puszkę filtra i gume dolotową. skrzynia może zostać dyfer i hamulce też.

Pozdro ;)
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

Tak jak napisał kolega powyżej, M50B25 !!!
Awatar użytkownika
tommybiker6
Zaawansowany forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2010-12-25, 18:38
Lokalizacja: Bielsko Biala
Kontakt:

Post autor: tommybiker6 »

Ale znowu jak kupie silnik to nie bede wiedział co w nim siedzi, spotkałem sie z tym ze ludzie robili swap a potem auta wystawiali na allegro bo "coś im nie gra".

A jak zrobie remont to mam pewny samochód i wiem na czym stoje, prawda ? Dlatego właśnie sie zastanawiem albo 2.5 Vanos albo remont
BMW E36 320i Mauritiusblau Metallic
Awatar użytkownika
Kamciooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kamciooo »

Wybrał bym swap na 2.5 z jakiegoś anglika niż remont i tak już stosunkowo słabego 2.0 Nie inwestował bym w 2.0 bo wg mnie poprostu się nie opłaca.

Wiem wiem potem niby "wiem co mam" "pewne" "wiem czym jeżdżę" itd ale różnie to z tym później bywa.
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Awatar użytkownika
tommybiker6
Zaawansowany forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2010-12-25, 18:38
Lokalizacja: Bielsko Biala
Kontakt:

Post autor: tommybiker6 »

http://bts-bmw.pl//v...a029c7a0#125831 - franz mi znalazł.

Mysle ze jezeli jest sprawny to mozna przystapic do wymiany serducha :twisted:
BMW E36 320i Mauritiusblau Metallic
Awatar użytkownika
wbs
Maniak forumowy
Posty: 931
Rejestracja: 2010-08-20, 11:05
Lokalizacja: Katowice / Krosno

Post autor: wbs »

kup silnik bo to 2.0 to żadna rewelacja.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

Najlepszym rozwiazaniem byloby gdybys kupil silnik z auta ktore jest na chodzie wtedy wsiadasz odpalasz widzisz jak chodzi mozesz sie przewiezc itp masz pelny obraz tego jaki silnik jest. Wiadomo ze do srodka do niego nei wejdziesz ale zawsze juz masz jakis obraz
:)
Awatar użytkownika
tommybiker6
Zaawansowany forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2010-12-25, 18:38
Lokalizacja: Bielsko Biala
Kontakt:

Post autor: tommybiker6 »

Silnik jest w aucie i mozna sie przejechac. Lekko sie na tym znam wiec mysle ze nie kupie lipy, zastanawia mnie tylko po co chce go sprzedac. Tez robi swapa ?? :zdziwko:
BMW E36 320i Mauritiusblau Metallic
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

Przy obecnych cenach aut częściej opłaci się rozbiórka i sprzedaż na części niż w całości.
ODPOWIEDZ