Masli pisze:Witam. Ostatnimi czasy własnie zauwazylem ze lewa strona (kierowcy) z tyłu jest nizsza . mam zawieszenie technixa. ogólnie fajnie sie jezdzi mocno trzyma na zakretach nie buja i moim zdaniem jest sredniotwarde... jestem zadowolony bo zawieszenie ma 3 lata na wiosne kupuje gwint i to napewno TA Technix. ;]
3 lata na TAT to jest na polskich drogach o rok za dlugo...zawias do zmiany albo go podkrecic...sprawdzic jeszcze amory na stacji diagnostycznej
sory bo zapomnialem napisac ze nie mam gwintu tylko jakies tam sportowe z TAT. gwint dopiero na wiosne... ;] ale i tak mysle ze warto za takie pieniadze ;]
Hej Czy ktos orientuje czy przy wymianie zawieszenia na gwint TA Technix Bede musiał też kupic krótsze łaczniki stabilizatora mam zamiar maksymalnie dac w dół przód 60mm i tył 40mm.???
a jesli przy takim obnizeniu 60/40 musze juz je dać czy jak będę chciał dać na zime na maksa w góre krótsze łaczniki nie będą kolidować??
Łącznik musi być krótszy obojetnie o ile obniżysz auto.. Widziałem ludzi, co ucinają i skracają oryginalne łączniki i tez śmigają Nie trzeba wtedy rozwiercać stabilizatora..
Witam wszystkich. Nie chcę zakładać kolejnego tematu więc piszę tutaj.
Mnie chodzi o zawieszenie gwintowane (nie koniecznie tanie powiedzmy do 4000PLN) lecz z możliwością regulacji kątów pochylenia kół. Do mojej E46 316i Sedean 2005r.
Wczym problem?? Tylne koła delikatnie obcierają o błotik (rant błotnika) ale tylko kiedy samochód jest obciążony (seryjne zawieszenie M-Sport). Nie chcę naciągać błotników. A gdybym pochylił o dosłownie 2-3 stopnie idealnie by się koło chowało.
Chyba że jest jeszcze jakieś inne wyjscie??? Pozdrawia
o tej śrubie nie wiedziałem. Rant już mam delikatnie zaklepany lecz nie chce przesadzać żeby lakier nie pękł.
A co do zawieszeń czy któreś konkretnie można polecić do BMW 46??
Czy raczej nie ma znaczenia?? Może ktoś miał do czynienia??
Pozdrawia
gwinty dobre to KW, Weitec, Koni potem dopiero K Sport.
Jesli chodzi o tyl to gwintem nie pochylisz kol a jedynie ta sruba o ktorej Marcin wspomnial. Pozniej to juz trzeba cambery czyli regulowane wahacze. Kupujac taki lepszy gwint masz mozliwosc ustawienia tlumienia amortyzatora wiec mozesz sobie zrobic zeby byl twardy i tyl nie bedzie tak mocno dobijal
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
ale trzeba powiedzieć ze gwint tych firm które podałeś jest znacząco droższy porównaniu do k-sporta o ile dobrze pamiętam gwint KONI kosztuje około 8 tys.
Marcin jeśli można mam pytanko co do tej śruby?? Czy to ta która ma coś jakby skale (podziałkę) na podkładce?? Bo nie wiem czy to o dobrej myślę. A nie chce nic skopać np. ze zbieżnością. Mógłbym prosić o jakąś fote, schemat... co kolwiek odnośnie umiejscowienia tej śruby?