No witam. Problemow z moim e39 ciag dalszy . Wiec jest tak:
-hamulce odpowietrzone
-poziom plynu prawidlowy
I gdy wciskam pedal hamulca idzie on bardzo gleboko w podloge praktycznie bez efektu i nagle jesli nie zachowa sie ostroznosci nastepuje silne zahamowanie buni. I tu pytanie z czym bedzie problem? Dodam jeszcze ze gdy juz zahamuje i praktycznie stoje i puszcze hamulec czuc szarpniecie na kierownicy. Obstawiam ze jedno z drugim nie ma powiazania ale musze te dwa problemy rozwiazac..
[e39] Pedal hamulca gleboki i miekki i szarpie kiera
[e39] Pedal hamulca gleboki i miekki i szarpie kiera
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Na mój gust to układ hamulcowy nie jest odpowietrzony
I musisz mieć coś nie tak z pompą wspomagania...
Jak pedał schodzi na sam dół, czyli jest powietrze, które się "kurczy"
pod wpływem ciśnienia i jak pompa dobije barów wtedy reaguje hamulec.
Puszczając hamulec pompa świruje i powstają drgania nawet na kierownicy.
A spróbuj ostro zahamować na jakiejś żwirowej nawierzchni,
zobacz na ślady hamowania,
może łapie tylko na jednym kole???
I musisz mieć coś nie tak z pompą wspomagania...
Jak pedał schodzi na sam dół, czyli jest powietrze, które się "kurczy"
pod wpływem ciśnienia i jak pompa dobije barów wtedy reaguje hamulec.
Puszczając hamulec pompa świruje i powstają drgania nawet na kierownicy.
A spróbuj ostro zahamować na jakiejś żwirowej nawierzchni,
zobacz na ślady hamowania,
może łapie tylko na jednym kole???
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
dobra...widze ze kolejne zadbane E39.....a wiec tak.......po pierwsze to trzeba zerknac pod filtr pylkowy od strony kierowcy gdize jest servo od hamulcow czy nie ma tam wody...jezeli jest to serwo do wywalenia i kupic zastepcze....
trzeba zerknac na klocki bo mozliwe ze ktorys tloczek wyzional ducha...ale takie cos jak masz ze naciskasz pedal w podloge a potem hamowanie to wyglada raczej na sprawe z serwem...odpowietrzyc jeszcze raz hamulce dla pewnosci i dokladnie poogladac czy gdzies nie ma problemow przy hamulcach...jezeli samemu si enie da to jechac gdzies gdzie maja pompe...trzeba to zaplacic...
trzeba zerknac na klocki bo mozliwe ze ktorys tloczek wyzional ducha...ale takie cos jak masz ze naciskasz pedal w podloge a potem hamowanie to wyglada raczej na sprawe z serwem...odpowietrzyc jeszcze raz hamulce dla pewnosci i dokladnie poogladac czy gdzies nie ma problemow przy hamulcach...jezeli samemu si enie da to jechac gdzies gdzie maja pompe...trzeba to zaplacic...
...tak znowu sie czepiam...
No dobra od dzisaj zaczne sprawdzac po kolei co i jak. Powiadomie o wynikach..
Zaraz jade obejrzec stan hamulcy..
-Ale sprawdzilem pedal na postoju i szybko sie pompuje i robi twardy od samej gory ale jesli uzyc duzej sily powoli z oporem idzie ku ziemi nie wiem czy to dobrze wlasnie?
[ Dodano: 14 Kwiecień 2011, 16:41 ]
Poniwaz nic tak nie drazni jak zaczety post bez wyjasnienia wiec :
Miekki pedal hamulca - byla potrzebna wymiana pompy hamulcowej
Szapranie kierownica podczas hamowania - mialem wymieniany lewy dolny wahacz ktory nie zostal dokrecony na mocowaniu do budy i to on powodowal szarpanie kierownica oraz wibracje na niej.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys to komus pomoze.
Zaraz jade obejrzec stan hamulcy..
-Ale sprawdzilem pedal na postoju i szybko sie pompuje i robi twardy od samej gory ale jesli uzyc duzej sily powoli z oporem idzie ku ziemi nie wiem czy to dobrze wlasnie?
[ Dodano: 14 Kwiecień 2011, 16:41 ]
Poniwaz nic tak nie drazni jak zaczety post bez wyjasnienia wiec :
Miekki pedal hamulca - byla potrzebna wymiana pompy hamulcowej
Szapranie kierownica podczas hamowania - mialem wymieniany lewy dolny wahacz ktory nie zostal dokrecony na mocowaniu do budy i to on powodowal szarpanie kierownica oraz wibracje na niej.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys to komus pomoze.