[E46] 330D
[E46] 330D
Witam,
miałem przyjemność wczoraj odwiedzić Ariela i Kamila w Turzy. Ariel popracował nad tylnymi błotnikami, ponieważ nie chciały należycie współpracować z oponą 265 Dziękuję, naprawdę świetna robota, szybko i bez żadnych kłopotów, oczywiście pozdrawiam. Będzie pogoda to zrobię zdjęcie, będzie można porównać.
Pojeździliśmy trochę, pogadaliśmy i Ariel zaproponował, żeby wrzucić opis mojego projektu na Forum, co niniejszym czynię
Zatem Pacjent to:
BMW E46 330d 2004 rok, sedan, seryjnie 204ps/410Nm
Silnik:
Seria M57N,
Wkładka K&N,
Zestaw wtrysku metanolu Cooling Mist - w trakcie instalacji,
Intercooler custom, bardzo duży, wykonany przez Kokar Dąbrowa Górnicza, z bardzo dobrego francuskiego rdzenia,
Zaślepiony EGR,
Układ wydechowy custom Turbo back MG Motorsport 2,75" na dwóch tłumikach.
Plany - biturbo
Elektronika, paliwo:
Wtryskiwacze 535d 272ps,
Remap Dynosoft - Wojtek "Aligator",
Wskaźniki STRI Turbo, EGT - w trakcie instalacji.
Układ napędowy:
Sachs performance, tarcza organiczna i docisk
Zamach nowa seria,
Wymienione wszystkie elementy gumowe (koło pasowe, łączniki, tuleje itp, wszystko OEM).
Plany:
Szpera Quaife.
Zawieszenie, koła, hamulce:
M-Technic,
LATO - 19" BBS LM Style Federal 595 235/35 oraz 265/30 + R888 jakby zaszła taka potrzeba B)
ZIMA - Oryginalne felgi BMW 17", opony Falken,
Hamulce seria 325/320mm,
Motul RBF 660.
Plany:
Zawieszenie M-Technic bardzo mi odpowiada, jeśli będzie trzeba ingerować w nie, to aktualnie moim faworytem jest zestaw SPAX PSX
Stabilizatory grubsze Eibach,
Zaciski hamulcowe 6 tłoków BMW 135i/BMW Performance,
Przewody oplot.
Środek:
M-technic Alpina B3,
Cup Holder ,
Car Audio seria
Plany:
Car Audio jakieś delikatne,
Bodykit:
Przód zderzak przerobiony M-technic, przerobiona ramka pod rejestrację OEM EVO 9 ,
pozostałe seria.
Plany:
póki co brak
Wynik modyfikacji: 303 km, 705 Nm
Podziękowania dla wszystkich ww. wykonawców. Każdy z osobna i razem, to przemili ludzie, zawsze chętni do pomocy i świetnie znoszący fanaberie właściciela No i oczywiście dla mojej ¯ony za cierpliwość i wyrozumiałość :cool2:
CUP HOLDER jest rewelacja
miałem przyjemność wczoraj odwiedzić Ariela i Kamila w Turzy. Ariel popracował nad tylnymi błotnikami, ponieważ nie chciały należycie współpracować z oponą 265 Dziękuję, naprawdę świetna robota, szybko i bez żadnych kłopotów, oczywiście pozdrawiam. Będzie pogoda to zrobię zdjęcie, będzie można porównać.
Pojeździliśmy trochę, pogadaliśmy i Ariel zaproponował, żeby wrzucić opis mojego projektu na Forum, co niniejszym czynię
Zatem Pacjent to:
BMW E46 330d 2004 rok, sedan, seryjnie 204ps/410Nm
Silnik:
Seria M57N,
Wkładka K&N,
Zestaw wtrysku metanolu Cooling Mist - w trakcie instalacji,
Intercooler custom, bardzo duży, wykonany przez Kokar Dąbrowa Górnicza, z bardzo dobrego francuskiego rdzenia,
Zaślepiony EGR,
Układ wydechowy custom Turbo back MG Motorsport 2,75" na dwóch tłumikach.
Plany - biturbo
Elektronika, paliwo:
Wtryskiwacze 535d 272ps,
Remap Dynosoft - Wojtek "Aligator",
Wskaźniki STRI Turbo, EGT - w trakcie instalacji.
Układ napędowy:
Sachs performance, tarcza organiczna i docisk
Zamach nowa seria,
Wymienione wszystkie elementy gumowe (koło pasowe, łączniki, tuleje itp, wszystko OEM).
Plany:
Szpera Quaife.
Zawieszenie, koła, hamulce:
M-Technic,
LATO - 19" BBS LM Style Federal 595 235/35 oraz 265/30 + R888 jakby zaszła taka potrzeba B)
ZIMA - Oryginalne felgi BMW 17", opony Falken,
Hamulce seria 325/320mm,
Motul RBF 660.
Plany:
Zawieszenie M-Technic bardzo mi odpowiada, jeśli będzie trzeba ingerować w nie, to aktualnie moim faworytem jest zestaw SPAX PSX
Stabilizatory grubsze Eibach,
Zaciski hamulcowe 6 tłoków BMW 135i/BMW Performance,
Przewody oplot.
Środek:
M-technic Alpina B3,
Cup Holder ,
Car Audio seria
Plany:
Car Audio jakieś delikatne,
Bodykit:
Przód zderzak przerobiony M-technic, przerobiona ramka pod rejestrację OEM EVO 9 ,
pozostałe seria.
Plany:
póki co brak
Wynik modyfikacji: 303 km, 705 Nm
Podziękowania dla wszystkich ww. wykonawców. Każdy z osobna i razem, to przemili ludzie, zawsze chętni do pomocy i świetnie znoszący fanaberie właściciela No i oczywiście dla mojej ¯ony za cierpliwość i wyrozumiałość :cool2:
CUP HOLDER jest rewelacja
Ostatnio zmieniony 2011-04-08, 14:32 przez tomp, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam Tomku Wczoraj czekam w garazu bo koles ma podjechac e46 zagiac ranty i lekko podciagnac nadkola, w koncu pomalu przez brame toczy sie e46.. patrze a tam intercooler cos za wielki... dzwiek silnika nie zbyt seryjny i mysle hmm jakis potwor duzo sie nie mylilem Tomek przewiozl mnie i powiem Wam, ze te auto jedzie i to nawet grubo, 4bieg na liczniku 50km/h - mowie daj w deche i od szczala wciska w fotel Piekna bestyjka z Niej, dbaj o autko, wprowadzaj kolejne mody, a na pewno bedzie mega mam nadzieje, ze jeszcze odwiedzisz Nasz warsztat, pozdro
Dzięki bardzo
Tam po prostu nie ma miejsca na zrobienie kierownicy powietrza na IC oraz wylotu. Wtedy spokojnie można mieć "seryjny" otwór i standardowo umieścić tablicę. W tym wypadku IC musi być cały odsłonięty, żeby spełniał swoją funkcję. W tym celu przerabiałem zderzak, nie będę tego psuł zasłonięciem tablicą
co proponujesz innego? Zdajesz sobie sprawę, że zmiana ta miała w 100% cel praktyczny, a nie estetyczny. Małej blachy nie chciałem, ponieważ taka się jako tako zmieściła, a przed policją nie chcę się za każdym razem tłumaczyć, zatem zostało to zrobione w 100% profesjonalnie i estetycznieBeleX pisze:ladne autko ale rejestracja z boku to nieporozumienie....to nie evo czy lancer...
Tam po prostu nie ma miejsca na zrobienie kierownicy powietrza na IC oraz wylotu. Wtedy spokojnie można mieć "seryjny" otwór i standardowo umieścić tablicę. W tym wypadku IC musi być cały odsłonięty, żeby spełniał swoją funkcję. W tym celu przerabiałem zderzak, nie będę tego psuł zasłonięciem tablicą
Ostatnio zmieniony 2011-03-17, 09:16 przez tomp, łącznie zmieniany 1 raz.
jeszcze takie coś znalazłem, oczywiście niemiecka autostrada
http://www.youtube.com/watch?v=LIn0FiQ6438
http://www.youtube.com/watch?v=LIn0FiQ6438
Ariel wspominał coś ze zawitasz na nasze forum z grubym projektem
Podoba mi sie, szczegolnie przyrost mocy o 100 kucy.
Belex a co do rejestracji to nie ma ładnie wygladac tylko ma być funcjonalne.
Chetnie obejrze z bliska może kiedyś na spocie
życze wytrwałości w modach dla Ciebie i twojej żony przede wszystkim
Podoba mi sie, szczegolnie przyrost mocy o 100 kucy.
Belex a co do rejestracji to nie ma ładnie wygladac tylko ma być funcjonalne.
Chetnie obejrze z bliska może kiedyś na spocie
życze wytrwałości w modach dla Ciebie i twojej żony przede wszystkim
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany