Tanie gwinty...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 2011-01-25, 00:37
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dzięki! Więc to już mam ustawione na max i jeszcze obcierana np na progach zwalniających lub na zakrętach kiedy mam komplet pasażerów. Zobaczę jeszcze raz czy da się bardziej zaklepać rant. Jak nic to nie da to pozostaje zmiana zawieszenia
było: e46 318ci '04, e46 316i '05, e46 320i '03, e91 320d ’10
jest: patrz pod nick.
"...gdyby Bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach..."
jest: patrz pod nick.
"...gdyby Bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach..."
Oryginalną śrubę powinieneś mieć 25mm więc dodajesz do tego szerokość dystansu w twoim przypadku 20mm co razem daje ci wynik 45mmMatt87 pisze:orientuje sie ktos jaka jest maksymalna dlugosc srub do kol zeby nic tam nie obcieralo itp dodam ze mam dystanse 20mm i sruby dostalem dluzsze o jakies 40mm w stosunku do normalnych,
- Przemo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 462
- Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
- Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
- Kontakt:
gwint.. ma 25mm a cala sruba cos 5 czy 6 cm jakos tak mierzylem
Zapraszam do mojej Galerii
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
Długo rozmyślałem nad zawieszeniem gwintowanym, jako ze nie potrafiłem się zdecydować na gwint k-sporta gdyż wystawianie prawie 4 tys za gwint który nie wiem czy mi spasuje byłby dużym nieporozumieniem. Postanowiłem przemyśleć zawieszenie firm JOM i Ta-Technix.
Chce dużo twardsze amortyzatory od tych seryjnie montowanych i chce obniżyć samochód o minimum -40-20. Mowie minimum gdyż nie wiem ile ostatecznie uda się obniżyć bezproblemowo dystanse przód 20mm tym 40-50 będą. Czytałem trochę na rożnych forach i oceny są całkiem rożne. Jedni mówią ze są bardzo twarde, inni ze nie.
Czy są jakieś różnice miedzy Gwintem ta-technix a JOM-em a np. MTS-technic
JOM LINK
TA-TECHNIX LINK
znam opinie co do awaryjności ale mając 2 lata gwarancji nie jest to tak szkodliwe - tak myślę
zależy mi na waszych opiniach gdyż ja nie mam porównania
Chce dużo twardsze amortyzatory od tych seryjnie montowanych i chce obniżyć samochód o minimum -40-20. Mowie minimum gdyż nie wiem ile ostatecznie uda się obniżyć bezproblemowo dystanse przód 20mm tym 40-50 będą. Czytałem trochę na rożnych forach i oceny są całkiem rożne. Jedni mówią ze są bardzo twarde, inni ze nie.
Czy są jakieś różnice miedzy Gwintem ta-technix a JOM-em a np. MTS-technic
JOM LINK
TA-TECHNIX LINK
znam opinie co do awaryjności ale mając 2 lata gwarancji nie jest to tak szkodliwe - tak myślę
zależy mi na waszych opiniach gdyż ja nie mam porównania
Miałem serie cos tam M zawieszenie , ale wiadomo było jak na wodzie i pontonie miekko i cudownie, ale teraz jest czysty beton mam 1,9 cm od dolnego max skreconego gwintu i jest twardo , ale mnie to odpowiada Wole wyglad niz komfort Wszystkie do tysiaca sa podobne Wiec nie licz na jaki kolwiek komfort po dziurach Na dobrej drodze jest poezja
P.S
Przyjedz do Tych to się karniesz
P.S
Przyjedz do Tych to się karniesz
TaT jest twardszy od FK tyle powiem. MIalem oba wiec wyrazam swoje zdanie. Kup Raceland jak ci spasi do e30 no chyba ze AP to juz sa troszke lepsze. Betonu to na TAT czy FK nie ma wcale a wcale. Beton to K Sport ale sam bym nie dal za ten gwint tyle. Wolalbym kupic Weiteca, KW V2 albo cos innego. Mam teraz FK z przodu a z tylu sprezyny FK i amory Koni sport i teraz jest optymalnie tak jak chcialem bo zawsze w tych tanich gwintach tyl jest za miekki.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE