[E36] Jakie sprzęgło?
[E36] Jakie sprzęgło?
Witam. Problem ze sprzęgłem. Na 4 i 5 biegu wczasie przyspieszania ślizga perfidnie . Jakie sprzęgło kupić (firma), czy da się to też inaczej może rozwiązać (bez wymiany(chociaż wątpię)) i czy dwumas też wymienić? Linki i fotorelacje z wymiany sprzęgła mile widziane. Na "szukaj" nic nie znalazłem, jeżeli jest coś, to proszę o przekierowanie lub usunięcie tematu. dzięki z góry!!
jak jest wytarte to bierze "wysoko"
i zaczyna ślizgać już czasami od "trójki".
BMW ładuje zazwyczaj LUK'a
Ale jeśli nie masz zbytnio kasy
na nowe, a auto może postać trochę
na kanale to możesz dać tarczę do nabicia
i poszukac łożyska...
Docisk pewnie jeszcze wytrzyma
Jest to oczywiście półśrodek za ¼ całego kompletnego
kosztu nowego zestawu...
i zaczyna ślizgać już czasami od "trójki".
BMW ładuje zazwyczaj LUK'a
Ale jeśli nie masz zbytnio kasy
na nowe, a auto może postać trochę
na kanale to możesz dać tarczę do nabicia
i poszukac łożyska...
Docisk pewnie jeszcze wytrzyma
Jest to oczywiście półśrodek za ¼ całego kompletnego
kosztu nowego zestawu...
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BeleX, oczywiscie ze powinno tez na 1 biegu przy ostrym ruszaniu. Ale na 5 i 4 to naturalne ze tez slizga. Ja mialem identyczny przypadek i po wymianie sprzegla obajw poszedl w sina dal Zainwestowalem w SACHS i chyba nie trafilem na najlepszy egzemplarz niestety. Slabo wysprzeglalo i ciezko wchodzil 1 bieg ale juz sie troche poprawilo.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
wiem ze problem wystepuje glownie przy 1,2 lub 3 biegu i ostrym deptaniu + problem ruszania ze swiatel ale zeby na autosradzie kapnac sie ze slizga sie spzreglo kiedys sie przekonam to dam znac...w podobnym temacieKrzys pisze:BeleX, oczywiscie ze powinno tez na 1 biegu przy ostrym ruszaniu. Ale na 5 i 4 to naturalne ze tez slizga.
...tak znowu sie czepiam...
Przecież podstawą przy kupnie auta jest wrzucenie 5-tego biegu i próba ruszenia.. Wtedy idzie bardzo duże obciążenie na sprzęgło... Silnik powinien zgasnąć przy dobrym.
Kolego ja ostatnio wrzuciłem do e46 sprzęgło SACHS. Cóż będę więcej gadał, jeździ, nie psuje się nie szarpie z 10 tys może na nim zrobilem
Kolego ja ostatnio wrzuciłem do e46 sprzęgło SACHS. Cóż będę więcej gadał, jeździ, nie psuje się nie szarpie z 10 tys może na nim zrobilem
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
ja sprzeglo sprawdzam inaczej...rozpedzam auto na 3 biegu...tak do 4500 obr...nastepnie bez gazu juz...szybko wciskam i puszczam sprzeglo....musi byc wyczuwalne zapiecie masy samochodu na silniku...lekkie szarpnieciepazura pisze:Przecież podstawą przy kupnie auta jest wrzucenie 5-tego biegu i próba ruszenia.. Wtedy idzie bardzo duże obciążenie na sprzęgło... Silnik powinien zgasnąć przy dobrym.
tak mnie kiedys uczono old school
...tak znowu sie czepiam...
pierwszy raz slysze o tej metodzie. Ja z 4 na 3 caly czas redukowalem bo zawsze hamuje biegami i nigdy nie bylo z tym problemu nawet jak juz sprzeglo bylo slabe(slizgalo na 1, 2 i 5). Poprostu przy hamowaniu biegiem nie jest tak obciazone jak dodawanie gazuBeleX pisze:ja sprzeglo sprawdzam inaczej...rozpedzam auto na 3 biegu...tak do 4500 obr...nastepnie bez gazu juz...szybko wciskam i puszczam sprzeglo....musi byc wyczuwalne zapiecie masy samochodu na silniku...lekkie szarpniecie
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE