problem z obrotami m52b25
problem z obrotami m52b25
Witam. Auto wróciło od elektryka i wszystko było ok, do dziś!mianowicie wymienialiśmy wszystkie płyny(chłodnica,wspomaganie,hamulce) i było wszystko ok, do czasu!okazało się że jeden wężyk pod kolektorem ssącym jest walnięty więc trza było go wymienić bo ciekło z niego ciurkiem!
a teraz do rzeczy po wymianie tego wężyka i odpaleniu auta obroty wskakują na 3 tyś i rosną,gdzie wcześniej tego nie było, do zatkaniu dolotu powietrza ręką obroty spadały albo całkiem auto zadusiło i zgasło, dodam ze ściągaliśmy kolektor ssący i tu moje pytanie!
- czy może to być wina że gdzieś podwinęła się uszczelka?
- czy szukać problemu gdzie indziej?
- jeżeli jest to uszczelka czy zamiast niej można dać tam jakiś sylikon żeby to jakoś uszczelnić?
a może macie jakieś inne pomysły co mogło się stać
prosze o szybka pomoc
a teraz do rzeczy po wymianie tego wężyka i odpaleniu auta obroty wskakują na 3 tyś i rosną,gdzie wcześniej tego nie było, do zatkaniu dolotu powietrza ręką obroty spadały albo całkiem auto zadusiło i zgasło, dodam ze ściągaliśmy kolektor ssący i tu moje pytanie!
- czy może to być wina że gdzieś podwinęła się uszczelka?
- czy szukać problemu gdzie indziej?
- jeżeli jest to uszczelka czy zamiast niej można dać tam jakiś sylikon żeby to jakoś uszczelnić?
a może macie jakieś inne pomysły co mogło się stać
prosze o szybka pomoc
- krzysiu134
- Małopiszący
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
- Lokalizacja: ŚLĄSK
sprawdz czy ci się przepustnica domyka czy linka nie jest za mocno naciągnięta ja tak miałem
MOJE BMW 318i - przyspieszenie na K27 :
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655