[E39] Wielka zagadka braku mocy w mojej damie
- Majk
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2009-07-13, 15:15
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Gołkowice City
[E39] Wielka zagadka braku mocy w mojej damie
Panowie moje auto zagadkowo straciło swą moc. Opisując krótko. Moje auto poszło do mechanika bo wysypała się pompa wtryskowa. Wszystko ładnie pięknie pompa zrobiona, dodatkowo wymiana rozrządu, czyszczenie baku pompy w baku. Zostały również powymieniane węże paliwowe, wszystko cacy... Niestety nie. Auto jedzie ale nie mam mocy. Wiadomo po regeneracji pompy jest jakiś tam spadek mocy ale nie aż taki żeby czuć się jakby w 1500 kilowym aucie był silnik z cinkusia. W silniku po podmieniane zostało już chyba wszystko zaczynając od czujników po przepływke i dalej nic. Szczerze mówiąc nie wiem już czego jeszcze szukać. Zastanawia mnie jedna rzecz. Poprzedni właściciel wrzucił do auta jakiś czip do startu na ciepło. Jest on wpięty w komputer i zastanawiam się czy po zregenerowaniu pompy to on nie monci czegoś w kompie. A najlepsze jest to że po podpięciu pod kompa pod różnymi programami diagnostycznymi nie ma żadnych błędów. Zastanawia mnie jeszcze czy czasem nie padł wtrysk sterujący.Nie mam pojęcia gdzie i czego już szukać. Proszę o pomoc może ktoś coś doradzi
"Pod maską nic nie musi do siebie pasować kolorystycznie nie jeżdżę z nią otwartą. Było by to co najmniej nie praktyczne "
jest to urzadzenie ktore montuje sie przy padajacej pompie wtryskowej jak auto ciezko pali. ma ono za zadanie oszukiwac komputer tak jakby silnik byl non stop zimny i grzeje swiece non stop po kazdym przekreceniu kluczyka. Jesli masz pompe zrobiona to wywal to ustrojstwoMajk pisze:Poprzedni właściciel wrzucił do auta jakiś czip do startu na ciepło.
A co do braku mocy jestes pewny za pompiarza?? jezeli pompa jest zle poskladana, zle zrobiona to auto moze wlasnie byc strasznie oslabione. Druga sprawa z tego co mi wiadomo to po regeneracji pompy jej sterownik powinien byc przeprogramowany nie wiem dokladnie o co w tym chodzi bo sie nei zaglebialem w ten temat.
- Majk
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2009-07-13, 15:15
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Gołkowice City
Za pompiarza jestem pewien. Pompa była robiona w zakładzie w Skoczowie który tylko tym się zajmuje. A mając na myśli sterownik chodzi ci o nastawnik ? Z tego co wiem był ustawiany od razu po zregenerowaniu pompy.
"Pod maską nic nie musi do siebie pasować kolorystycznie nie jeżdżę z nią otwartą. Było by to co najmniej nie praktyczne "
qrde Ty masz diesla...ale u mnie w paliwie kasuje sie adaptacje czujnikow w silniku ktore sterownik gromadzi w czasie ( czujniki walkow / przeplywke itd )......musisz szukac w module silnika w inpie...to bedzie gdzies w opcjach u mnie jezeli dobrze pamietam znajduje sie to zaraz na glownym ekranie gdzie wybierasz analogi / lambdy / cyfrowe wartosci itd
i tam jest delete adaptation...ale to w M52TU w M51...cholera wie nie wiem nawet czy jest taka opcja
i tam jest delete adaptation...ale to w M52TU w M51...cholera wie nie wiem nawet czy jest taka opcja
...tak znowu sie czepiam...