Proszę o pomoc z moja e46 3.0D.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
moim zdaniem zmień kąt wtrysku bo coś jest z dawką paliwa nie tak. Podjedź do kogoś co się zna na dieslach i ma kompa. Mnie by szlag trafił już po2tyg że nie dają rady zrobić auta a co dopiero miesiąc. masz cierpliwośc ja bym im jeszcze nawtykał za tak długie trzymanie auta. To że kopci nie oznacza że są świece do wymiany oraz że wtryski leją. Jak by wtryski lały owszem kopci ale nie jest aż tak słabe auto, padnięte świece to najlepiej jest zimą sprawdzić przy minusowych temp a po za tym wystarczyło je tylko sprawdzić koszt (w moim przypadku) to tylko odkrecenie kolektora ssącego a nie 200 zł. Taka jest moja diagnoza nie znam Twojego auta a z dieslami mam stycznośc od 4 lat i pierwsze co bym sprawdźił to właśnie kat wtrysku jaką dakwe paliwa podaje pompa
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Koleżanko
a to jest na 100% głowica? nigdy nie miałem z głowicą problemów także zanim wymienisz głowice niech da Ci 100% pewność że to głowica. Samą głowice to uda Ci się kupić do 1 000 zł, do tego dochodzi Ci robocizna i wiesz wszystko.
Moim zdaniem szkoda sprzedawać jak już tyle kasy wpakowałaś.
Ale dla mnie to dziwne by tyle czasu jeździć na uszkodzonej głowicy, a sprawdzali CI kąt wtrysku jak nie to niech to jeszcze sprawdzą nie wielki koszt w Krakowie płaciłem za to 50zł bo pakować dużo kasy i nadal mieć problemy to coś nie chalo.
tu daje cytat z innego forum i problem glowicy
" kolego na uszkodzenie głowicy to nie wygląda Napisz czy grzeje się przy szybszej jeżdzie, czy są spaliny w plynie czy w płynie jest jakieś plamy (olej) słabszy silnik , ubywa oleju itp "
a chodziło o to że dwie świece były mokre. Jak masz wszystkie objawy to głowica a przede wszystkim spaliny w zbiorniczku wyrównawczym i grzanie się jak tego nie masz to kąt wtrysku i naprawde upieraj się by Ci to sprawdzili ( kąt wtrysku ) tak wiem jestem uparty
a to jest na 100% głowica? nigdy nie miałem z głowicą problemów także zanim wymienisz głowice niech da Ci 100% pewność że to głowica. Samą głowice to uda Ci się kupić do 1 000 zł, do tego dochodzi Ci robocizna i wiesz wszystko.
Moim zdaniem szkoda sprzedawać jak już tyle kasy wpakowałaś.
Ale dla mnie to dziwne by tyle czasu jeździć na uszkodzonej głowicy, a sprawdzali CI kąt wtrysku jak nie to niech to jeszcze sprawdzą nie wielki koszt w Krakowie płaciłem za to 50zł bo pakować dużo kasy i nadal mieć problemy to coś nie chalo.
tu daje cytat z innego forum i problem glowicy
" kolego na uszkodzenie głowicy to nie wygląda Napisz czy grzeje się przy szybszej jeżdzie, czy są spaliny w plynie czy w płynie jest jakieś plamy (olej) słabszy silnik , ubywa oleju itp "
a chodziło o to że dwie świece były mokre. Jak masz wszystkie objawy to głowica a przede wszystkim spaliny w zbiorniczku wyrównawczym i grzanie się jak tego nie masz to kąt wtrysku i naprawde upieraj się by Ci to sprawdzili ( kąt wtrysku ) tak wiem jestem uparty