Na pewno zdam relację
Przemyślałem sobie wszystko i podjąłem decyzję od czego zacznę.
Na początek demontuję kolektor dolotowy, EGR i rurę która idzie z EGR'a do intecoolera. Już wcześniej miałem zamiar zrobić sobie polerkę kolektora i tej rury więc przy okazji czyszczenia, trochę poprawię te elementy wizualnie ;D
Jak wszystko pójdzie mi w miarę szybko i będzie odczuwalna zmiana w pracy/mocy czy czym tam jeszcze, to będę bardzo szczęśliwy
Następnie będę chciał zdemontować pokrywę klawiatury i wyczyścić odmę (filtr) i przy okazji pokrywę też poprawić wizualnie ;D Czy polerka? niewiem, może walnę ją na czarno a tylko napis BMW wypoleruję, zobaczymy.
Potem już pewnie przyjdzie mi czip od Bagora, także jak go wepnę i poczuję tą moc która jest cały czas opisywana przez posiadaczy tego czipa, to nie sądzę że będzie mi się chciało rozbierać chłodnicę i wyciągać intercooler Chyba że kiedyś będzie mi się baaaardzo nudzić i złapię się za to ;P
Początek prac przewiduję na godzinę 12:00 w środę, chyba że coś się zmieni to czwartek rano
[E34] Spadek mocy
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
to jest te na którym mam założony cybant na tym zdjęciu? http://imageshack.us/photo/my-images/713/dsc0187yh.jpg/
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jeszcze jedno pytanie, bo szukam na realoem i nie mogę znaleźć...
Wiadomo że jak ściągnę kolektor dolotowy i EGR to od razu wrzucę nowe uszczelki, tylko zastanawiam się czy do tego przewodu który wychodzi z kolektora wydechowego i idzie do EGR'a też są potrzebne uszczelki, od strony kolektora i od strony EGR'a, bo skoro już zdejmę ten EGR to ten przewód też nie zaszkodzi wyczyścić, tylko nie wiem co z uszczelkami, bo na RealOEM nie widzę tego elementu ;/
Zdjęcie http://imageshack.us/photo/my-images/267/dsc0186pt.jpg/
zaznaczony jest kolektor wydechowy, a zaraz obok (po prawej) widać ten przewód wychodzący z niego.
Wiadomo że jak ściągnę kolektor dolotowy i EGR to od razu wrzucę nowe uszczelki, tylko zastanawiam się czy do tego przewodu który wychodzi z kolektora wydechowego i idzie do EGR'a też są potrzebne uszczelki, od strony kolektora i od strony EGR'a, bo skoro już zdejmę ten EGR to ten przewód też nie zaszkodzi wyczyścić, tylko nie wiem co z uszczelkami, bo na RealOEM nie widzę tego elementu ;/
Zdjęcie http://imageshack.us/photo/my-images/267/dsc0186pt.jpg/
zaznaczony jest kolektor wydechowy, a zaraz obok (po prawej) widać ten przewód wychodzący z niego.