Problemy z odpalaniem proszę o pomoc.

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
madeguy2
Małopiszący
Posty: 2
Rejestracja: 2012-06-20, 10:16
Lokalizacja: Zabrze

Problemy z odpalaniem proszę o pomoc.

Post autor: madeguy2 »

Autko kręci normalnie ale nie pali, załapie czasem za 6 czy za 8 razem. Ciepły zgaszony czasem odpali za 1 czasem za 4. Nie ma reguły. Podłączyłem go do kompa wyskakuje błąd:
4B90 Raildruckueberwachung bei Motorstart.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Auto to bmw e46 320d silnik M47TU
mody
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Re: Problemy z odpalaniem proszę o pomoc.

Post autor: GERMAN »

madeguy2 pisze:Autko kręci normalnie ale nie pali, załapie czasem za 6 czy za 8 razem. Ciepły zgaszony czasem odpali za 1 czasem za 4. Nie ma reguły. Podłączyłem go do kompa wyskakuje błąd:
4B90 Raildruckueberwachung bei Motorstart.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Auto to bmw e46 320d silnik M47TU
1) Jestem przekonany na 90% że jest to błąd wtryskiwaczy w pierwszej kolejności sprawdziłbym szczelność tych elementów.

2)świece żarowe

W najgorszym wypadku czego ci nie życzę pompa wtryskowa lub nastawnik ale bądźmy dobrej myśli wyklucz pierwszy element.
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

a ja bym najpierw sprawdził pompę paliwa ;) robiła mnie raz w jajco! Podawała jak chciała...
Niedlugo potem robiłem pompę wtryskową :D
Eee nie ma co płakać, elementy mechaniczne się zużywają...
Tak samo jak koła dwumasowe, koła pasowe itd... Większość ludzi wymienia jak już trzaskają i stukają, tego nie ominiemy.

Wracając do tematu jak sprawdzić pompkę? Sprawdź na zasadzie casu przepompowania załóżmy 5l paliwa... Czy okresy są takie same, czy czasami nie przerywa. Dokładnie nie wiem jaką wydajność ma taka pompka. Musisz sobie poszukać takiej informacji. Nawet chyba mam w piwnicy jedną taką pompkę jakby co :>

Tylko teraz patrze, że ty masz m47TU czyli na common rail. Więc bez diagnozy bezpośredniej może się nie obejść.
madeguy2
Małopiszący
Posty: 2
Rejestracja: 2012-06-20, 10:16
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: madeguy2 »

z tego co ustalilem to bedzie zawór lub sterownik na listwie common rail czyli nie tak tragicznie. nowy zawór cisnienia ok 300zł.
mody
ODPOWIEDZ