[E36] Compact by Gurian
No graty bardzo dobre pokupowałeś... A co Cię tak wzięło na kręcenie gwintem ? Autko bardzo ładnie się prezentuje z zewnątrz, bardzo podoba mi się ten kolor (ale ogarnij trochę lampy przednie, najlepiej poszukaj jakiejś z soczewką)
Z tą dokładką będzie naprawdę ładnie pasowało (coś mi się zdaje, że będę żałował, że Ci ją sprzedałem ) - tylko ja bym nie malował dokładki w kolor auta, tylko machnął na czarny mat - będzie ładnie kontrastowało
Z tą dokładką będzie naprawdę ładnie pasowało (coś mi się zdaje, że będę żałował, że Ci ją sprzedałem ) - tylko ja bym nie malował dokładki w kolor auta, tylko machnął na czarny mat - będzie ładnie kontrastowało
Wolny dzień i musiałem coś przy aucie porobićKaper pisze:No graty bardzo dobre pokupowałeś... A co Cię tak wzięło na kręcenie gwintem ? Autko bardzo ładnie się prezentuje z zewnątrz, bardzo podoba mi się ten kolor (ale ogarnij trochę lampy przednie, najlepiej poszukaj jakiejś z soczewką)
Zastanowie się nad czarną dokładką, teraz to już sam nie wiem
Do seryjnych nadkoli czyli takich jak teraz mam takie obniżenie to maxM E R O pisze:Ty masz ten gwint skrecony?? Ja tam mowie , ze stoi tak jak moja koza
Mała dziurka w którą wjadę kończy się tarciem, tył sobie sam ogarne i pójdzie na max w dół,
A z przodem musze poczekać do następnego miesiąca.
Tylko z tą dokładką przy max skręconym gwincie z przodu to będe tarł nawet dokładka ino o asfalt, musiałbym mieć 18" żeby się ładnie zgrało
Nie wiem jak on na tym jezdzi , ale wyglada zacnie
temat:
http://www.raceism.pl//viewtopic.php?f=5&t=676&start=45
temat:
http://www.raceism.pl//viewtopic.php?f=5&t=676&start=45
Na Parkingu obok GWSP, tj stara kopalnia Gliwice przy ul.BojkowskiejHonik pisze:Mi się wydaję że to wtedy nie jest daily car
Albo lekko ją uniósł do góry.
Ale nie powiem wygląda super.
Kaszalot z tobą też ale chodziło mi tutaj o kolegę Gurian
I nadal nie wiemy gdzie kolega robił te zdjęcia w Gliwicach
Edit.
Godnie wygląda ten biały Compact, narazie przeleciałem na szybciora temat i nie umiałem znaleźć jakie on ma tam ET, jedynie wyczytałem o dystansie 3cm no i ma z przodu 195 na 8 calach.
Tak jak kiedyś pisał Honik musze iść w większy naciąg żeby to zgrać czyli 195 na 8,5j
BTW. Co niedzielne spoty są na Arenie ?
Teraz jest 17" 8,5j 205/40 et 13M E R O pisze:Na 8,5 idealne jest 205/40 .
PS : to jaki ty tam masz setup tego kola??
PS2: na tym bialym Compim ze zdjec powyzej jest z przodu 8cali et 20 i 15mm dystansu
czyli et 5 . W temacie sa jeszcze foty z przymiarki 30mm dystansu ( et -10 )
Edit.
Skoro ma tak wysokie Et w tym białym to jak koła chowają mu się w nadkola a ja mam je wystające ?
Tył mi się ładnie chowa na maxie, ale przód leży mi na oponach.M E R O pisze:katy i gleba . Zejdz nizej gwintem zobaczysz jak sie kolo chowa , przykrec fasolka katy . ewentualnie u gory zrob w kielichu regulacje tak jak ma e46
Ja ma u siebie 18x8,5 et 13 205/40 katy na 2,5-3 stopnie
Wydaje mi się, że pod te felgi albo coś kombinowac z nadkolami, albo większy naciąg i te kąty
tak jak mówisz.
Znalazłem też coś takiego:
http://allegro.pl/regulatory-katow-camb ... 86717.html
Mam tydzień czasu z mojego dwu tygodniowego urlopu na auto, więc będę kombinował ile się da.
Jak kupowałem te wszystkie fanty koła zawiecha itp, to nie myślałem, że będzie aż tak ciężko to zgrać .
Jest to moje pierwsze auto w którym coś modze, i im schodze nim niżej im bardziej widzę jak się zmienia tym bardziej chce wynająć garaż i kupić seicento do pracy
Jak kupowałem te wszystkie fanty koła zawiecha itp, to nie myślałem, że będzie aż tak ciężko to zgrać .
Jest to moje pierwsze auto w którym coś modze, i im schodze nim niżej im bardziej widzę jak się zmienia tym bardziej chce wynająć garaż i kupić seicento do pracy