[e36 coupe] 328i by Kaper

Tutaj przedstawiamy galerie byłych autek użytkowników forum BTS
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Kaper tu mosz srodek z podklejina deska . Vadery robia lepsze wow

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

M E R O, śliczny środek :sex: ... pożyjemy zobaczymy co wyjdzie. Z miłą chęcią zagościły by u mnie wadery tylko problem tkwi w sferze materialnej. Jak się uda to na następny sezon będzie naprawdę sporo grubych zmian w bawarce :bmw:

EDIT:

Właśnie wędruje do mnie taka pierdołka:

Obrazek

25% przełożenie 3.15
Obrazek
Awatar użytkownika
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405
Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin

Post autor: SebaE36 »

Kaper, ten srodek co MERO Wkleił to znany mi ze Syndykatu :mrgreen: Cabrio od Damiana. Słyszalem ze jesli chodzi o blacharke to kupa straszna. Ale srodek podoba mi sie bardzo. :mrgreen: :mrgreen:

No i co do szpery to w koncu pożadnie polatamy bokiem. :mrgreen: Bo teraz to nie bylo to samo. :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969
Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: gamek2 »

na zywo kolor z tego cabrio jest bardzo ceglasty i mi osobiscie sie nie widzi :wink:
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

Szpera dziś do mnie dotarła. Teraz zwracam się z prośbą - KTOŚ MI TO OGARNIE ? Samemu tego raczej nie zrobię bo 1. nie mam warunków, 2. pojęcia większego też nie mam... Oczywiście zapłacę
Obrazek
Awatar użytkownika
Honik
Maniak forumowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-10-06, 20:16
Lokalizacja: Gliwice/Kołobrzeg

Post autor: Honik »

Dzwoń do Wegrzola, on pewnie Ci to ogarnie za jakąś tam opłatą a masz blisko.
Naprawiali u niego Revena furkę to wydaje mi się że mają jakiś plac do tego :)
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

Honik, właśnie zapomniałem o nim :wink: Dzięki za podpowiedź zapytam go...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

jak nie to dzwon do Darexa, moze beda mieli wolny warsztat.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

Ok, szpera już na pokładzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Na dniach będę musiał wypróbować jej możliwości :wink: następny cel to:

Spryskiwacze Reflektorów które czekają na montaż :bmw:
Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Zazdroszcze szperunku , fajny gadget , a pogoda idealna
Obrazek
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak forumowy
Posty: 711
Rejestracja: 2008-10-05, 13:28
Lokalizacja: West Side

Post autor: Sławek »

kolejna szpera ale dla mnie to lipa ja nie widzę różnicy w jeździe :mrgreen:

p.s. takie małe ot nie wiecie chopaki do czego jest przycisk ASC?? :neutral:
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

przyspieszenie duzo lepsze ;)
Kaper jak chcesz to ci to moge na poczekaniu zrobic po weekendzie ;)

PS. ASC to jest kontrola trakcji Sławku :)
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Sławek pisze:kolejna szpera ale dla mnie to lipa ja nie widzę różnicy w jeździe :mrgreen:

p.s. takie małe ot nie wiecie chopaki do czego jest przycisk ASC?? :neutral:
ASC (Automatic Stability Control), automatyczne kontrola stabilności to najstarszy ze stosowanych w BMW systemów kontroli trakcji.
Działanie systemu polega na zdławieniu przepływu powietrza w przepustnicy. Przepustnica
W modelach z elektroniczną przepustnicą ASC potrafi także dodać trochę gazu w przypadku gdy noga z pedału gazu została zbyt energetycznie zdjęta i wskutek tego doszło do ich poślizgu. ASC nie steruje w żaden sposób kołami przednimi jednakże korzysta z ich czujników (bo wykorzystuje wszystkie 4 czujniki przy kołach ABS). System ASC porównuje prędkość kół przednich z tylnymi i w razie potrzeby zmniejsza prędkość kół tylnych. Nie ma możliwości przyhamowania tylnego jednego koła.

ASC+T (Automatic Stability Control plus Traction), automatyczna kontrola stabilności i trakcji to system który posiada takie możliwości i elementy składowe jak ASC lecz dodatkowo jeszcze posiada możliwość przyhamowania tylnych kół za pomocą hamulców tylnych

i to co mamy w e46cia

DSC Dynamic Stability Control to najbardziej rozwinięty system kontroli trakcji w samochodach BMW. Oprócz możliwości jakie posiadają systemy ASC+T (i automatycznie ASC) posiada także czujnik położenia kierownicy oraz posiada możliwość przyhamowania wewnętrznych kół podczas jazdy po łuku gdy pojazd wpada w poślizg. DSC jest odpowiednikiem systemu ESP w innych markach

To tak w skrocie
Obrazek
mrcin86

Post autor: mrcin86 »

Jeśli masz ASC+T to szpera będzie się gryźć z tym systemem, Michał z łodzi mi wytłumaczył (ten który robi custom 40%), że ASC+T ze szperą ma dużo wspólnego, tak samo w instrukcji pisze albo ASC+T albo szpera. Krótko mówiąc ASC+T powoduje uszkodzenie szpery gdy system podczas wpadania w poślizg stara się zatrzymywać jedno koło kręcące szybciej od drugiego i wyrównać tor jazdy.

I nie jest to prawda, że lepsze przyśpieszenie daje szpera, ja mam bez szpery 2.5, kolega ze szperą 2.5 i startowaliśmy chyba ze 100 razy oba auta szły równo.
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

mrcin86 pisze:Jeśli masz ASC+T to szpera będzie się gryźć z tym systemem, Michał z łodzi mi wytłumaczył (ten który robi custom 40%), że ASC+T ze szperą ma dużo wspólnego, tak samo w instrukcji pisze albo ASC+T albo szpera. Krótko mówiąc ASC+T powoduje uszkodzenie szpery gdy system podczas wpadania w poślizg stara się zatrzymywać jedno koło kręcące szybciej od drugiego i wyrównać tor jazdy.

I nie jest to prawda, że lepsze przyśpieszenie daje szpera, ja mam bez szpery 2.5, kolega ze szperą 2.5 i startowaliśmy chyba ze 100 razy oba auta szły równo.
A co szpera do startow? Tu chodzi bardziej o jazde w zakrecie.
I w fwd i rwdv. Na starty to 4ry lapy maja wplyw i tez nie zawsze.
Obrazek
Zablokowany