Problem z obrotami E34

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Problem z obrotami E34

Post autor: Malaj »

Witam, od kilku dni moja E34 ma problem z obrotami, a mianowicie na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu, odpali ale od razu gasnie po drugim odpaleniu utrzyma na obrotach ale faluje miedzy 500/1200 obr. jak sie troche zagrzeje faluje minimalnie. Dodam ze po przełączeniu na gaz obroty stoją normalnie na 900obr. Co obstawiacie?? Ja myśle ze to krokowy jakie są wasze pomysły? Z góry dzieki :)) :bmw:
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Mozliwe, ze krokowy. Odpinales przeplywke? Nie lapie gdzies lewego powietrza?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Mystic888 pisze:Mozliwe, ze krokowy. Odpinales przeplywke? Nie lapie gdzies lewego powietrza?

Też o tym myslalem, ale gdyby łapała lewe powietrze obroty falowały by mocniej, prawda? Moge sie mylić ;p
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Co rozumiesz przez mocniej?

Obstawialbym tez czujnik temperatury zasysanego powietrza.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Mystic888 pisze:Co rozumiesz przez mocniej?

Obstawialbym tez czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Gdyby łapała lewe powietrze falowałaby miedzy 500/2000 a jak sie zagrzeje faluje miedzy 900/1000 szczerze mówiąc o takim czujniku pierwszy raz słysze, jutro zaczne od odłączenia przepływki potem krokowy na koncu ten czujnik : )
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Malaj pisze: Gdyby łapała lewe powietrze falowałaby miedzy 500/2000 a jak sie zagrzeje faluje miedzy 900/1000 szczerze mówiąc o takim czujniku pierwszy raz słysze, jutro zaczne od odłączenia przepływki potem krokowy na koncu ten czujnik : )
Ciekawa teoria, nigdy nie slyszalem o czyms takim. Zacznij od lewego powietrza, pozniej krokowy, pozniej przeplywka, pozniej sie bedzie dalej myslec jak nie pomoze.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Mystic888 pisze:
Malaj pisze: Gdyby łapała lewe powietrze falowałaby miedzy 500/2000 a jak sie zagrzeje faluje miedzy 900/1000 szczerze mówiąc o takim czujniku pierwszy raz słysze, jutro zaczne od odłączenia przepływki potem krokowy na koncu ten czujnik : )
Ciekawa teoria, nigdy nie slyszalem o czyms takim. Zacznij od lewego powietrza, pozniej krokowy, pozniej przeplywka, pozniej sie bedzie dalej myslec jak nie pomoze.

No tak mi powiedział mechanik ; p skoro jest to nie prawda bede sprawdzał po kolei
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
DING DONG
Zaawansowany forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2012-09-26, 13:14
Lokalizacja: rybnik

Post autor: DING DONG »

malaj podskocz do mnie to ogarniemy falusa :D
...<<<BMW>>>...
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

Dlaczego kiedy pojawia się problem falujących obrotów jest przy tym podawane dwadzieścia różnych przyczyn nawet E34 z lat 90 wymaga w wręcz potrzebuje diagnostyki komputerowej to nie maluch lub duży fiat, że wystarczy wyrególować śróbką i wszystko będzie dobrze.
Bez diagnostyki można sobie gdybać i wymieniać części w nieskończoność. Tak więc w pierwszej kolejności zalecam podpiąć auto pod komputer.!!!
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Problem rozwiązany bez podpinania do kompa, z reguły wystarczy zawsze sprawdzic błachostke, a nie wymieniac czesci w nieskonczonosc. Czyszczenie krokowego i przepustnicy rozwiazalo problem. Dzieki Wagon xD :bmw:
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
ODPOWIEDZ