[E46] Moje pierwsze BMW
do Cebuli jezdzisz ?PINIU pisze:napisze ci tak sa hamownie gdzie w miare dokladnie oblicza ci moc a sa takie dam na przykladzie ( w gliwicach sa 3) jedna z nich np. robi chipy i jak nie uzyskaja dobrych wynikow na swoim chipie to daja wykres od kogos innego (z pomiaru innego auta gdzie wyszlo w miare dobrze) patrzac na te wyniki tak pewnie jest bo rozbieznosci sa straszne, ja jezdze az do jastrzebia ok 40-50 km w jedna strone ale stoje przy aucie i wszystko widze (jak sie zachowuje auto i patrze jak rysuje sie wykres) a nie oddaje kluczyki i czekam w poczekalni itp.
Ja juz u niego hamowalem pare aut i polecam w 101%
NO SPEED NO FUN
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Ile w jastrzebiu kosztuje? Slyszlaem kiedys, ze straszna lipa tam. Pojechalem do Czerwionki, ale uznali ze nie schamuja mojego auta bo za mocne
A z tego co wiem w czerwionce i Venom hamowal i paru innych kumpli i zawsze mieli miarodajne wyniki.
A z tego co wiem w czerwionce i Venom hamowal i paru innych kumpli i zawsze mieli miarodajne wyniki.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mnie się podobał ten koleś z tych Kęt firma niby na ojca,ale robi to jego 22letni syn.Zresztą tu macie linka do jego strony: http://fhujbtuning.pl/
Wojtas
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Nie oddalbym auta do firmy o nazwie " f :) tuning"morsik28 pisze:Mnie się podobał ten koleś z tych Kęt firma niby na ojca,ale robi to jego 22letni syn.Zresztą tu macie linka do jego strony: http://fhujbtuning.pl/
A pozatym ju widze jak mi robia V12 na 420 koni haha.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Witam ponownie
W końcu wiosna się zrobiła pełną parą to trzeba było w autku pogrzebać. Zacząłem od zmiany obuwia w mojej E46 i malowania zacisków później przyszedł czas na wymianę termostatu EGR i teraz w końcu temperatura stoi w pionie następną rzeczą którą zrobiłem to było wyczyszczenie zaworu EGR,bo wyglądał tragicznie.No a dziś zabrałem się za montaż ringów i poniżej przedstawię małe efekty
W końcu wiosna się zrobiła pełną parą to trzeba było w autku pogrzebać. Zacząłem od zmiany obuwia w mojej E46 i malowania zacisków później przyszedł czas na wymianę termostatu EGR i teraz w końcu temperatura stoi w pionie następną rzeczą którą zrobiłem to było wyczyszczenie zaworu EGR,bo wyglądał tragicznie.No a dziś zabrałem się za montaż ringów i poniżej przedstawię małe efekty
Wojtas
Witam Panowie po długiej przerwie,bo dawno mnie tutaj nie było
Parę rzeczy się zmieniło w mojej buni,a dokładniej to przeszła remont tylnego zawieszenia,została założona klapa gasząca przygotowana przez ROGER-NYSA a przy tym zostały wymienione poduszki pod silnikiem teraz gaszenie autka to jest po prostu coś wspaniałego. W piątek zostały wymienione drążki kierownicze wraz z końcówkami,a przy okazji tego zabiegu bunia została obniżona na sprężynach. Najważniejsze jednak jak dla mnie to to,że zostały w końcu przyciemnione szyby,ale tylko z tyłu (mi się tak akurat podoba) to by było na tyle jak na razie. Poniżej zamieszczam fotkę jak to teraz wygląda po tych zabiegach
Parę rzeczy się zmieniło w mojej buni,a dokładniej to przeszła remont tylnego zawieszenia,została założona klapa gasząca przygotowana przez ROGER-NYSA a przy tym zostały wymienione poduszki pod silnikiem teraz gaszenie autka to jest po prostu coś wspaniałego. W piątek zostały wymienione drążki kierownicze wraz z końcówkami,a przy okazji tego zabiegu bunia została obniżona na sprężynach. Najważniejsze jednak jak dla mnie to to,że zostały w końcu przyciemnione szyby,ale tylko z tyłu (mi się tak akurat podoba) to by było na tyle jak na razie. Poniżej zamieszczam fotkę jak to teraz wygląda po tych zabiegach
Wojtas
Panowie jestescie ze slaska nie slyszeliscie o dynosofcie i Aligatorze? Po co sie bujac po takich amatorach majac profesjonalistow pod reka? Jak mozna jezdzic do tunerow co maja 1 rolke za 10 kola a nie profesionalna hamownie obciazeniowa 4x4 ? Jak mozna jezdzic do tunera ktory nie potrafi ustawic poprawnie kodowania swojej strony internetowej? omfg