Witam od niedawna jestem posiadaczem e36 18is po swapie,jesli tak to sie pisze:)
mam kilka pytan,poprzedni wlasciciel byl pomyslowy i zainstalowal sobie odpalanie na "guziczek" niewiem czy ma to jakis wplyw na moj probem aczkolwiek:] bardzo ciezko trybi odpalanie tzn z rana odpala na dotyk ale im wiecej gasze i zapalam w ciagu dnia tym gorzej to idzie,pyt jaki moze byc problem? czyzby lopatki z rozrusznika??
Druga sprawa to wspomaganie a dokladnie zbiornik z wspomagania,ktos sobie wlozyl tam wspomaganie i jest to wszystko na patencie tzn caly uklad dziala bez zarzutu ale sam zbiornik problemowy,poniewaz caly czas poci sie z wezy doprowadzajacych plyn,i juz 2 razy calkowicie sie wypiol,byl na nim cybant i spadl,zalozylem nowy i syt sie powtorzyla,moze macie jakis pomysl jak to zrobic do porzadku,pomijajac pomyl zeby to bmw sprzedac hehe.
Jesli cos zle napisalem albo temat jest zle stworzony wybaczcie jestem nowy na tym forum pozdrawiam
[E36] kilka szybkich pytan e3618is swap
Co odpalania jeżeli ci nic nie zgrzyta w trakcie rozruchu i rozrusznik normalnie kręci wykluczyłbym tę usterkę
Przyczyna może tkwić w akumulatorze świecach kablach zapłonowych ja znowu mam odwrotnie ciężej pali na zimnym zaś na ciepłym od strzału
Co do zbiorniczka płynu wspomagania to powiem ci że nie widziałem jeszcze BMW z suchym zbiorniczkiem zawsze jest zapocony myślę że twój problem powinien rozwiązać nowy cibant przed montażem dokładnie oczyść wężyk na który będziesz go zakładał bo być może masz tak zawalone te przewody że ślizga się i z tad ten problem
Przyczyna może tkwić w akumulatorze świecach kablach zapłonowych ja znowu mam odwrotnie ciężej pali na zimnym zaś na ciepłym od strzału
Co do zbiorniczka płynu wspomagania to powiem ci że nie widziałem jeszcze BMW z suchym zbiorniczkiem zawsze jest zapocony myślę że twój problem powinien rozwiązać nowy cibant przed montażem dokładnie oczyść wężyk na który będziesz go zakładał bo być może masz tak zawalone te przewody że ślizga się i z tad ten problem
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle