[E46] trzesienie budy

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Mikolajek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: 2013-08-24, 19:22
Lokalizacja: SL

Post autor: Mikolajek »

Podpora wału to na pewno nie jest... Podpore mialem ja cała wywaloną i drgania były tylko na 2-3 biegu reszta cisza i spokój nawet do 230km/h żadnych drgań wiec podpore wału możesz sobie darować...

Krzywe felgi, jeśli bije na kierownicy to przód, jeśli bije całym autem to tył, tak na marginesie ...

Poduszki pod silnikiem też wkluczam, jeśli silnik ma cały czas obciązenie jest mniej wiecej w tej samej pozycji...

Moim zdaniem twardy orzech do zgryzienia ;)
E46 coś tam pod maską pyka !
Awatar użytkownika
Dzidek
Maniak forumowy
Posty: 744
Rejestracja: 2011-12-24, 19:24
Lokalizacja: Ledziny City

Post autor: Dzidek »

Mikolajek pisze:Podpora wału to na pewno nie jest... Podpore mialem ja cała wywaloną i drgania były tylko na 2-3 biegu reszta cisza i spokój nawet do 230km/h żadnych drgań wiec podpore wału możesz sobie darować...

Krzywe felgi, jeśli bije na kierownicy to przód, jeśli bije całym autem to tył, tak na marginesie ...

Poduszki pod silnikiem też wkluczam, jeśli silnik ma cały czas obciązenie jest mniej wiecej w tej samej pozycji...

Moim zdaniem twardy orzech do zgryzienia ;)
Felgi dziś zostały ponownie wywazone, ciezaki zostały załozone nowe... :) Jutro bedzie próba do oporu zobaczymy czy problem wystapi, jesli nie to znaczy ze felgi trzeba było wyważyc na nowo :)
Ostatnio zmieniony 2014-02-26, 16:17 przez Dzidek, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
Awatar użytkownika
Przemo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 462
Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
Kontakt:

Post autor: Przemo »

i jak tam próba? :o
Zapraszam do mojej Galerii

http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761


Bawarskie Zakłady Motorowe ;)
Awatar użytkownika
Dzidek
Maniak forumowy
Posty: 744
Rejestracja: 2011-12-24, 19:24
Lokalizacja: Ledziny City

Post autor: Dzidek »

Przemo pisze:i jak tam próba? :o
Wlasnie z niej wrocilem.... 30 km z predkoscia 215-220km/h i.... zero drgan, wiec pomoglo albo wyważenie kól albo wymiana drażków i koncówek :)

Problem rozwiazany, mozna zamknac....
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Podepne sie pod temat,co moze byc przyczyną drgań przy wyższych prędkosciach po odpuszczeniu gazu ale nadal z zapiętym biegiem? najbardziej czuć przy 4 i 5 i drgania pochodzą wyraznie z okolic wału,mostu.Podpore kiedys zmienialem ale niewiele pomoglo,wał do wyważenia ?
Mikolajek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 126
Rejestracja: 2013-08-24, 19:22
Lokalizacja: SL

Post autor: Mikolajek »

Guma na wale może mieć luzy ;) Jeśli wymieniłeś podpore wału
http://img84.imageshack.us/img84/1723/dsc03184l.jpg
E46 coś tam pod maską pyka !
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

U mnie również zaczął pojawiać się ów problem szczególnie przy prędkości od 140km/h do 110km/h tylko w momencie odpuszczania gazu na biegu. Jak wyrzucę na luz drgania ustępują.
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Ktos ładnie znecał sie nad tym łącznikiem :D Kurde obawiam sie ze ktos rozkręcał wał i i nie nacechował w miejscu łaczenia bo te drgania miałem od początku.
ODPOWIEDZ