[E36] Strumienica.
[E36] Strumienica.
Mam pytanie.Czy warto zainstalowac strumienice?Jesli tak to gdzie bo slyszalem roznych pare wersji?
- arass
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 170
- Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Złudnie piszą na allegro że strumienica podnosi moc, wkładając ją poczujesz tylko że auto lepiej wchodzi z małych obrotów, jest bardziej elastyczne, i słyszeć będziesz lekki pogwizd przy większych obrotach, mowa tu o tym jeśli ją wkładasz w miejsce kata bo innych opcji nie znam
Osobiście myślę że jest ona nie potrzebna chyba że masz już pusty i hałasujący katalizator, wtedy jest to lepsze rozwiązanie niż wspawanie tam rury.
Osobiście myślę że jest ona nie potrzebna chyba że masz już pusty i hałasujący katalizator, wtedy jest to lepsze rozwiązanie niż wspawanie tam rury.
powinien dostac wiecej za kata a strumienica nie jest znowu az takim duzym kosztem, ja w swojej miałem juz wycietego kata jak ja kupiłem i wstawione rurki i tak jak napisales powyzej 3 tys metaliczny dzwiek a przy strumienicy zniwelujesz go moze nie w 100% ale duzo pomoze troche robilem z tlumikami i jednak bardziej polecalbym strumienice zamiast rurek a co do mocy to moze cos pomoc ale praktycznie nieodczuwalnearass pisze:Za kata dostaniesz max 400zł, po wspawaniu tam rury, po wyżej 3tys obrotów będzie słychać metaliczny dźwięk
ja mialem w IS wydech caly od kolektrow robiony w Ulterze. W jego sklad wchodzilo:
barany + strumienica + przelotowka + tlumik koncowy z wyjsciem na dwie strony. Wydawalo mi sie ze jezdzi fajnie.
Potem zalozlem oryginalnego (uzywanego) kata z IS i dwa przelotowe tlumiki bez jakichs magicznych wydechow na dwie strony itd. Efekt byl taki ze ato dostalo dwa razy takiego kolpa w zakresie do 3 tys obrotow, powyzej nie bylo takiej duzej roznicy, a nawet ciezko wykryc czy bylona + czy na -.
Tak ze w moim przypadku strumienice spowodowaly pogorszenie osiagow
barany + strumienica + przelotowka + tlumik koncowy z wyjsciem na dwie strony. Wydawalo mi sie ze jezdzi fajnie.
Potem zalozlem oryginalnego (uzywanego) kata z IS i dwa przelotowe tlumiki bez jakichs magicznych wydechow na dwie strony itd. Efekt byl taki ze ato dostalo dwa razy takiego kolpa w zakresie do 3 tys obrotow, powyzej nie bylo takiej duzej roznicy, a nawet ciezko wykryc czy bylona + czy na -.
Tak ze w moim przypadku strumienice spowodowaly pogorszenie osiagow
- marcinek84
- Małopiszący
- Posty: 66
- Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
- Lokalizacja: kraków
ja sprobowałem wszystkiego, miałem rury zamiast katalizatora, ale było sttrasznie głośno powyżej 3 tys obr, strumienice miałem także, nieco ciszej i przyjemniej, teraz mam srodkowy tłumik przelotowy i jest ciszej jak ze strumienicą, silnik elastyczniejszy, przy czym końcowy tłumik nie jest seryjny a wykonany z kwasówki, i jeszcze z katalizatorem za cicho to nie było...