[E36] 325i TURBOCHARGER / BLACK MAT SUSZARA 393KM 504nM
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
ostatni filmik po zamontowaniu dyfra, mam nadzieje ostatni wyjazd jako wolnossace
http://www.youtube.com/watch?v=ok37NRdPxTw
Dawno tu sie nic nie działo , co do tematu e36
zapadła decyzja juz dosyc dawno ze auto bedzie doładowane
ale zeby jezdzic do roboty cza bylo kupic nowe ale teraz juz jest
i może sobie wkoncu jakos poradze
- temat szeroki pochłaniajacy portfel mój pusty wreszcie ruszył.
Nie mecza mnie juz barwy wojenno mandarynkowe a wiec lec Goo
Pierwsze graty już są , autko uturbiać bede sam z pomocą brata
i znajomych (także tych wirtualnych z sieci) w swoim garażu,
zobaczymy co z tego wyjdzie a jeszcze troche to napewno potrwa.
jak narazie pierwsze graty:
-kolektor pod T3 ktory i tak bedzie na dniach przerabiany (lubi pekac)
-uszczelka pod głowice odprezajaca
-uklad dolotowy 60~ alu wstepnie juz dorobiony (IC-> przepustnica)
-zlaczki silikonowe z oplotem SAMCO
-intercooler z rdzeniem 61cm x 19cm z wyjściami po 6cm
-blow off
-regulator cisnienia paliwa
-przewody zakute do smarowania turbiny z gwintem i trojnikiem do podłaczenia w czujnik...
-manual bost controler
i pare innych drobiazgów o których nie warto pisać
pare fotek z przygotowań ...
pewnie padna od razu pytania , jakie turbo i doladowanie,
nie bede zapeszac nie wygralem w totka i jeszcze to troche potrwa, a moja wiedza MAŁA wkoncu nie jestem mechanikiem a szkoda
To be continued albo CDN jak kto woli.
pozdro k64
http://www.youtube.com/watch?v=ok37NRdPxTw
Dawno tu sie nic nie działo , co do tematu e36
zapadła decyzja juz dosyc dawno ze auto bedzie doładowane
ale zeby jezdzic do roboty cza bylo kupic nowe ale teraz juz jest
i może sobie wkoncu jakos poradze
- temat szeroki pochłaniajacy portfel mój pusty wreszcie ruszył.
Nie mecza mnie juz barwy wojenno mandarynkowe a wiec lec Goo
Pierwsze graty już są , autko uturbiać bede sam z pomocą brata
i znajomych (także tych wirtualnych z sieci) w swoim garażu,
zobaczymy co z tego wyjdzie a jeszcze troche to napewno potrwa.
jak narazie pierwsze graty:
-kolektor pod T3 ktory i tak bedzie na dniach przerabiany (lubi pekac)
-uszczelka pod głowice odprezajaca
-uklad dolotowy 60~ alu wstepnie juz dorobiony (IC-> przepustnica)
-zlaczki silikonowe z oplotem SAMCO
-intercooler z rdzeniem 61cm x 19cm z wyjściami po 6cm
-blow off
-regulator cisnienia paliwa
-przewody zakute do smarowania turbiny z gwintem i trojnikiem do podłaczenia w czujnik...
-manual bost controler
i pare innych drobiazgów o których nie warto pisać
pare fotek z przygotowań ...
pewnie padna od razu pytania , jakie turbo i doladowanie,
nie bede zapeszac nie wygralem w totka i jeszcze to troche potrwa, a moja wiedza MAŁA wkoncu nie jestem mechanikiem a szkoda
To be continued albo CDN jak kto woli.
pozdro k64
Ostatnio zmieniony 2009-07-02, 11:19 przez k64, łącznie zmieniany 2 razy.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
na filmiku widac juz i slychac,Mateusz pisze:a wydech?
nie pisalem o tym co bedzie bo roznie to bywa tylko o gratach ktore narazie sa ...
ale wydech down mount bo taki kolektor - turbo na dole bedzie umieszczone ...
a wydech wlasciwie jest ukonczony tylko wspawac do turbo
srodkowy przelotowy 2,5 cala o dlugosci 80cm , koncowego nie bedzie RURA wiec glosno bedzie ...
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
szyba bedzie z poliweglanu dlatego nie zalozona, zreszta kosmetyka nie jest tak dla mnie wazna jak to zeby auto jakos jechala, ale faktycznie , szpera calkiem inna jazdaKolebka pisze:K64 no projekt godny podziwu, na filmiku widze ze najpierw dyfer zalozyles a tylna szyba na potem chyba sie juz nie umiales doczekac az nim wyjedziesz?
-----------------------------
Wreszcie przyszlo to co snilo mi sie nocami
kilkadziesia KM zrobila , jak nowa ...
GARRET GT32
chlodzona olejem
HORSEPOWER: 200-420KM
idealna w 2.0 - 2,7 l
wedle obliczen powinna wstawac od 3,5 tys obr i do konca ... i takiej wlasnie szukalem. (3 bieg w m50b25 jest taki slaby ze wszystko przy tych mocach daje nam weznaki) ale to sie zmieni mam nadzieje
ponacinalem kolektor ...
i polerka mi sie znudzila i bedzie racingowo
CDN
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance