[Exx] strumienica ,a tłumik przelotowy
[Exx] strumienica ,a tłumik przelotowy
Witam, w swojej buńce mam wywalony katalizator i na jego miejsce byla wspawana prosta rura ale bardzo głośno pracuje od 3,5 tys obr. decyzja zapadla ze wymieniam rure na strumienice i tak sie stalo ale chalas pozostal taki sam i teraz mysle czy jak wspawam tłumik przelotowy to wycisze wydech?? chyba że ktoś ma inny patent na taką dolegliwość bo chce słyszeć jak mruczy R6, a jak narazie to brzmi jak honda
no właśnie apropo tłumika myślałem o tłumiku przelotowym ale koleś w warsztacie co zajmuja sie wydechami powiedział wlasnie ze przelotowy nie wyciszy braku kata i nie wiem co zrobic?? mimo wszystko chyba podejme sie wspawania tego przelotowego tłumika bo i tak nie mam nic do stracenia
ps. R6 najpiekniej brzmi na seryjnym wydeszku....... mruczy pieknie
ps. R6 najpiekniej brzmi na seryjnym wydeszku....... mruczy pieknie
Jak wsadzisz dodatkowy tłumik to silnik i komp mogą zgłupieć,
spaliny już nie będą wydmuchiwane z tą samą prędkością, tylko będą hamowane w tłumiku.
Powinien zaniknąć metaliczny dźwięk. Taką mam nadzieję
spaliny już nie będą wydmuchiwane z tą samą prędkością, tylko będą hamowane w tłumiku.
Ucichnie co nie co.piotrek E39 pisze:jak wspawam tłumik przelotowy to wycisze wydech??
Powinien zaniknąć metaliczny dźwięk. Taką mam nadzieję
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
jak wspawasz TLUMIK srodkowy to zniknie ci metaliczny dzwiek i bedzie ciszej na 101% , tylko nie kupuj takiego malego srodkowego jak sa na allegro - jeszce bardziej bedziesz miec metaliczny. to musi byc dosyc duza puszka , ale przelot jak najbardziej . Ja mam srodkowy w VR6 2,8 i jest pieknie, mozesz sie zglosic np do ELTEC zrobia ci z nierdzewki taki 70cm (tyle bym dal MINIMUM) cena ok 300zl. w Michćlu w zorach tez ci zrobia taki. CHyba ze masz 2 rury bo nie napisales jaka ver silnikowa to dwa srodkowe zalozysz mniejsze i bedzie ok.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
wazne zeby miala srednice wlotu i wylotu taka sama (byle nie mniejsza) , zbyt wielkiej znow nie dawaj, w twoim przypadku jak masz seryjny koncowy to daj srodkowy moze byc o taki (fotka ponizej) tylko 60cm - 80cm a nie jakies 35 co sa na allegro ... i bedziesz miec AKURAT taki ladniutki klank r6. pozdropiotrek E39 pisze:no akurat ja musze miec jeden wlot jeden wylot t dieki za podpowiedz czyli jak najwieksza puszka ma byt tym lepiej wyciszy
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
mam adres gdzie taki z nierdzewki zrobia ci za 250zl + przesylka , 70cm, wyjscie i wyjscie 60 ...piotrek E39 pisze:no to teraz musze sie wybrac gdzies w poszukiwaniu tłumika. jak zrobie to dam znac jaki efekt tego bedzie
biuro@rm-motors.pl
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance