[E30] Swap na 5x120 do e30

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

[E30] Swap na 5x120 do e30

Post autor: sosek20 »

Co trzeba do swapu na 5x120 do e30 i czy podejdzie mi wtedy gwint ?
Pablo

Post autor: Pablo »

Nie wiem jak wygląda dokladnie z przodem ale z tyłu sie wkłada całą tylną belke z e36 compakta
Mystic888

Post autor: Mystic888 »

Pablo wchodzi to plug&play? Sa tam juz tarcze?
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

czytalem kidys o tym i mozesz dostac tyl z tarczami i wchodzi bez problemu a z przodem to pasuja piasty z e36 ale nie jestem pewien czy wahaczy tez nie trzeba bo amorki ponoc takie same sa tzn pasuja .taka przerobka jest opisana w "BMW trends" sierpien 2009
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

Post autor: sosek20 »

Dzięki wielkie znalazłem jeszcze 2 egzemplarze "BMW trends" sierpień 2009 na allegro jeden już do mnie jedzie to się oczytam tylko miałem mały problem bo nie mogłem znaleźć 8-go miesiąca ale już wiem że to jest 2 miesięcznik :zdziwko:
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

Post autor: sosek20 »

Dzięki wielkie przynajmniej sobie o tym poczytam zanim wrócę do PL-enu i dorwę własna gazetę troch drożej to wyjdzie niż myślałem ale zamiast zacisków z M3 mogę wpakować z 2.5 co mnie szarpnie jakieś 300 zł, tuleje 86 zł, wahacze z M3 już kupiłem za 536 zł tylko pozostaje znaleźć tył z Compacta już widziałem wahacze z tarczami za 400 zł szt. ale myślę że da się taniej wychaczyć mam całą zimę na szukanie. Nie wiem czy nie lepiej kupić gwint z K-sport za 3000 zł do e-30 od Barabusa z bmw-syndykat ???????? :570: będzie prościej i może na to samo cenowo wyjdzie ????????? :zdziwko: :m: :bmw:
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

wiec na przoda trzeba miec piasty i wahacze z e36 ? czy wahacze beda pasowac z e30 ? hmm ciekawi mnie to musze kiedys zobaczyc roznice bo ponoc amorki sa te same . napisz co nie co na ten temat :m:
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

Post autor: sosek20 »

kisol pisze:wiec na przoda trzeba miec piasty i wahacze z e36 ? czy wahacze beda pasowac z e30 ? hmm ciekawi mnie to musze kiedys zobaczyc roznice bo ponoc amorki sa te same . napisz co nie co na ten temat :m:
Nie wiem czy coś nadrukuje na ten temat bo będzie mi to robił jednak gościu co robi swap silnika ale jak będę na wale w SWD z Merem to se pewnie to lukniesz. A co do swap-u to z tego co już wiem to wahacze z M3 e36, tuleje wahaczy też z M3 e36, zaciski mogą być z 2.5 e36 albo 2.8 bo z M3 315mm spoko ale mniej jak 17 nie wejdzie więc ja zakładam 286mm chyba wystarczy :mrgreen: , a zamiast wahaczy z M3 e36 można założyć zwykłe ale trzeba je nagiąć zaś jak są nie nagięte to koło jest przesunięte, a wahacze z e46 :???: za duży negatyw - paru gości nagina wahacze w Polsce wychodzi taniej, tył cały compact e36 najlepiej te z 2.3 i przede wszystkim wejdzie tańszy gwint bo do e30 ciężko dostać, a jak już jest to 3000 i w górę, a tak od bidy za 1100 zł ma się komplet . BMW TRENDS jest dokładnie opisane :bmw: dzięki za pomoc :kolebka:
ODPOWIEDZ