[E36] JAZDA ZIM¡ BMW - WASZE spostrzezenia - rady - opinie

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
michalrybnik

Post autor: michalrybnik »

lepsze na tył i koniec.tymbardziej w BMW (tylni naped.) codo przednionapedowcow wulkaniarze maja rozne opinie.ale to nie nasz problem.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4164
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Ha, ha, ha!!!
Najlepiej zainstalować w aucie miedzianą tabliczkę ze Świętym Krzysztofem, z wytłoczoną modlitwądla kierowców... i niech się dzieje co chce,
Ja osobiście wolę podriftować na suchej nawierzchni, a na lodzie niezależnie od stanu zimówek: POWOLUTKU gaz i hamulec - nie ma żartów bo blacharze u nas coraz więcej krzyczą.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bociek

Post autor: bociek »

a nie lepiej kupic opony 4 w podobnynm stanie a niezeli 2 nowe i 2 jakies bardziej zuzyte ??? tez to w tych programach co wymienialiscie mowili
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

bociek pisze:a nie lepiej kupic opony 4 w podobnynm stanie a niezeli 2 nowe i 2 jakies bardziej zuzyte ??? tez to w tych programach co wymienialiscie mowili
jak ci zostaly opony z zeszlego roku to to po co nowe??? oponki zuzywaja sie nierownomiernie i te bardziej zuzyte na przód :neutral: a kupowaniu tylko baniol pisal
baniol

Post autor: baniol »

Dokładnie kolebka. Ja kupiłem bo musiałem. Wiadomo , zależy od kasy w portfelu. Akurat nazbierałem to mogłem sobie pozwolić na kupno nowych. Jeśli chodzi o pozostałe odpowiedzi to zgadzam się z opinią ,że lepsze na tył a te trochę gorsze do przodu. I nie ma już właściwie po co dyskutować. Sprawdzone, zatwierdzona. Pozdro
Pablo

Post autor: Pablo »

ja wam powiem tak pracowałem troche w warsztacie wulkanizacyjnym i ogolnie z autami mam doczynienia od łebka ( miałem warsztat z ojcem) i moje zdanei jest takie ze opony w lepszym stanie na os nap[edowa a gorsze na "wolna" dlaczego a mianowicie dlatego ze pozniej sa problemy z ruszaniem nawet na nieiwelkim wzniesieniu a co do uciekania tyłu auta na zakretqach to juz jest sprawa kierowcy jak jest rozsadny to potrafi mniej wiecej ocenic jaki jest zakret i przed nim zwolnic na tyle zeby spokojnie przejechac bez poslizgów ale to juz jest wyobraznia kierujacego co do hamowania to i tak zima powinno sie zmniejszac predkosc poprzez delikatne redukowanie i tylko wspomagac sie hamulcem i jaki z tego morał?? ze przy hamowaniu "biegami" lepsze opony przydaja sie na osi napedowej bo to one tu odgrywaja najwieksza role tworzac opor i hamujac ;)
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

no to pablo faktycznie z autami miales wiecej do czynienia niz nie jeden z nas, ale powiedz mi zalozyles kiedys opony inaczej niz piszesz?? :P zreszta jutro to przy flaszeczce obgadamy :P
Pablo

Post autor: Pablo »

testowalem to na swoijej starej vectrze i bylo bardzo smiesznie kazde wzniesienie i juz byly problemy zato tyl sie trzymal fajnie wiec jaki sens zakladac na os ktora nei napedza lepiej w tym momencie zwolnic na luku czy zakrecie a wyjechac pod gorke a co do napedu na tylna os to wiadomo ze i lepiej na zakrecie sie bedzie trzymac i lepiej wyjezdzac na wzniesienia wiec lepiej zwolnic zeby przod nei uciekal a wyjezdzac wszedzie niz miec lepsza przyczepnosc na przodzie a stac przy najmniejszej gorce a wogole to masz racje przy flaszeczce omowimy ten temat :P
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

jezeli piszesz o napedzie na przód, to wolal bys wsadzic ukochana do samochodu ktory nie wjedzie pod gorke czy takim co wyladuje dupą na poboczu pełnym drzew i hitlerowskich niewypałów :mrgreen:
swojej bys pewnie na przod zalozyl i jeszcze na lusterku rozaniec powiesil nie wspominajac o sw krzysiu w dowodzie :)
Pablo

Post autor: Pablo »

o przodzie to pislćm w przypadku mojej bylej vectry czyli przod naped a co do uciekania przodu czy tylu to juz jest kwestria dostosowania predkosci do zakretu
grabster
Małopiszący
Posty: 9
Rejestracja: 2008-11-13, 13:28
Lokalizacja: Radlin

Post autor: grabster »

Dociążacie tylną oś (ładując do bagażnika np betoniki itp?
Po co wozić jakieś klamoty w bagażniku- wystarczy pożądnie zatankować auto.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ