I ja się wypowiem maszyna diabelska tylko pozazdrościć. Ale cóż jak zrobisz przekładke to jóż nie będzie to moim zdaniem anglik powinienen zostać tam gdzie jest. A tak to bunia mniam
zawias, polecam k sporta dla tych ktorzy chca lepszy gwint zamiast TATa itd. Ale jesli chodzi o twardosc to jest to beton nawet na "miekkich" ustawieniach. Jak bym juz inwestowal tyle kasy w gwint to wzialbym KW, Weiteca albo Koni. Duzo sie naczytalem na temat gwintu i ludzie sprzedawali swoje k sporty bo bylo totalne 0 komfortu. K sport bardziej na tor jest przydatny. Najlepiej poczytaj sobie kto kupil taki na syndykacie i popytaj ich jakie wrazenia.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
A ja najbardziej jestem Ciekawy jak sie ustawimy bo jak na razie to ani jedna e46 m3 nie dała mi rady a było ich chyba z 5
Ja mam kw i mam ustawione na najmniejszej twardosci a i tak u nas na tych pieknych drogach nie da sie jezdzic
Pietrek ///M3evo pisze:A ja najbardziej jestem Ciekawy jak sie ustawimy bo jak na razie to ani jedna e46 m3 nie dała mi rady a było ich chyba z 5
Ja mam kw i mam ustawione na najmniejszej twardosci a i tak u nas na tych pieknych drogach nie da sie jezdzic
ustawimy sie , zaden problem , choc watpie ze z tym wszystkim da rade , jak wyciagne audio to mozemy gadac
Krzys , wlasnie czytalem na temat Ksporta i wlasnie pisza ze na najmniejszych ust. jest beton... KW do M3 w UK wczoraj patrzalem 1.570f