BMW E46 individual yellow dakar II sedan
Łapcie Co do szerokiej, to przód dokładnie 8,7 cala tył 9,2 Śmigałem na tym i spoko, nie ściąga itp, u wulkanizatora sprawdzałem czy proste i tak jest, na tyle musiał strzelać, żeby zrobić naciąg i to chyba tyle Wszystko fajnie tylko potrzebuje jakiś dystans na przód z 15mm, ale to chyba po świętach dopiero Fotki takie sobie, nie jestem fotografem i mój aparat troszke już wysłużony Jak szeroka zda egzamin, to w lato porządnie malujemy i już na lata zostaje Zobacze jak z tyłem, może pojdzie niżej, ale musze posprawdzać Oponki przód 205/45/16 tył 205/50/16
Ostatnio zmieniony 2012-10-19, 00:31 przez Łosiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Szeroka stal - dobry pomysł na zime, ale nie w e46 (za nowe auto, jak dla mnie)
Śmieszą mnie wypowiedzi typu - naciąg w zimie to zero przyczepności, tak szczególnie na zimówkach ;/
Połowę zimy przejeździłem na 205 na 9j i to na letnich, bardzo bardzo twardych... i co? i to, że na zimówkach mnie bardziej ściąga.. dobra opona ma właściwy bieżnik (letnia) i wysokiej klasy opona letnia lepiej trzyma na naciągu niż zimowa (przeciętnej jakości) bez naciągu ;/
Śmieszą mnie wypowiedzi typu - naciąg w zimie to zero przyczepności, tak szczególnie na zimówkach ;/
Połowę zimy przejeździłem na 205 na 9j i to na letnich, bardzo bardzo twardych... i co? i to, że na zimówkach mnie bardziej ściąga.. dobra opona ma właściwy bieżnik (letnia) i wysokiej klasy opona letnia lepiej trzyma na naciągu niż zimowa (przeciętnej jakości) bez naciągu ;/
Moloch, każdy wie ile jeżdziłem chyba od stycznia na letnich, teraz przesiałem się na zimowki i sobie rady nie daje ;/
No i co, że są twardsze (letnie) i szersze skoro wiem, że lepiej trzymały mnie właśnie letnie. Jestem tego pewien! wiem co mówię. Jedyna różnica była w hamowaniu. Sporo szybciej zatrzymały samochód zimówki i to tyle. Latałem po autostradach przy minusowej temp i na letnich nie było problemów, teraz jazda do Krosna to tragedia. Dodam, że zimówki mam nowe, kupione w tamtym roku. Produkcja 2010r. Może mi to ktoś wytłumaczyć?
Naciąg w niczym nie przeszkadza, zresztą w czym ma przeszkadzać? Mniejszą powierzchnią bieżnika przecież nie dotyka ;/
Tak jak wypowiedzi z gwintem, że na 16stkach nie zjedzie tak żeby nei mieć prześwitu między kołem, a błotnikiem. Ciekawe czy ktoś miał większą glebę ode mnie??? i to na TaT
Powinni się wypowiadać ludzie, którzy tak jeździli, a nie Ci, którzy tylko gdzieś, coś słyszeli ;/
No i co, że są twardsze (letnie) i szersze skoro wiem, że lepiej trzymały mnie właśnie letnie. Jestem tego pewien! wiem co mówię. Jedyna różnica była w hamowaniu. Sporo szybciej zatrzymały samochód zimówki i to tyle. Latałem po autostradach przy minusowej temp i na letnich nie było problemów, teraz jazda do Krosna to tragedia. Dodam, że zimówki mam nowe, kupione w tamtym roku. Produkcja 2010r. Może mi to ktoś wytłumaczyć?
Naciąg w niczym nie przeszkadza, zresztą w czym ma przeszkadzać? Mniejszą powierzchnią bieżnika przecież nie dotyka ;/
Tak jak wypowiedzi z gwintem, że na 16stkach nie zjedzie tak żeby nei mieć prześwitu między kołem, a błotnikiem. Ciekawe czy ktoś miał większą glebę ode mnie??? i to na TaT
Powinni się wypowiadać ludzie, którzy tak jeździli, a nie Ci, którzy tylko gdzieś, coś słyszeli ;/