[E30] 335i powered by Ariel i Kałczuk
podziekowaliŚwietna robota, nieźle to wszystko ogarniacie
tak z ciekawych rzeczy to wjechal wentylator elektryczny z M5 wal zostal z 1.8 skrocony, mocowanie walu ze skrzynia zostalo z m30 tyle, ze zaspawane stare dziury i nawiercone nowe, szpera 100% wiadomo , dzis znalazlem sklep motoryzacyjny w Rybniku, ktorego wlascicel mnie milo zaskoczyl i zasponsorowal w mniejszej polowie zawieszenie oraz poliruetany w dobrych cenach, w zamian za co 335i bedzie obklejone jego reklama www.ravenautosport.pl , zawias zmieniamy na szeroka lage wraz z hamulcami, kminimy z hydraulicznym recznym i kilka innych pierdół
A juz miałem pytac ale to sie rozumiało samo prze sie ze bedzie 100,Ariel pisze: szpera 100% wiadomo
Nic tylko sie cieszyc brawo brawoAriel pisze:wlascicel mnie milo zaskoczyl i zasponsorowal
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
To powiedz mi jaki jest sens wprowadzania jakichkolwiek modów w m30b35? Jedyne co można by wziąć pod uwagę to turbo, choć moim zdaniem i tak się nie opłaca. A wszelkie przeróbki typu wałki z m30b28, barany itp to wyrzucanie pieniędzy w błoto.El Diablo pisze:po to aby zobaczyć jakie przyrosty dały kolejne mody...(jeśli takie plany są) - taki jest sensPablo pisze:projektu jeszcze nie ukonczyli wiec jaki sens hamowania go ??
Zmień tą rurę z junkersa na oryginalną puszkę filtra powietrza to podciągniesz go nieco pod serie jeśli chodzi o moc bo z czymś takim na pewno stracił kilka koni.