[E36] BMW E36 320i->328i Touring by Alexof
Na razie założyłem jedną stronę, dzisiaj mam nadzieję druga i zobaczymy jak będzie jeździć.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Dystanse założone, delikatnie biją przy 70-80, ale na razie ucinam wydatki i trzeba będzie tak przez chwilę pojeździć. Oczywiście bez unfalu nie może być, dwa dni, z jednej strony wyrwany próg z jednej strony i delikatnie przytarta felga o krawężnik. Dobrze się zaczyna sezon ^^
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
eibach tteż 10mm robi z kołnierzem,mam i polecam :]mckefir pisze:Mówiłem zdejmuj to jeżeli masz takie z przodu i tylu . Cała zawieche może ci wyrombać przy jezdzie. dystans jedynie z kolniezem centrujacym. ale one zaczynają się od 15mm. Chyba tylko H&R robi 10mm z kołnieżem jak się niemyle.
a co do jazdy na takich "dystansach" chłopaki mają racje nic dobrego tym nie narobisz
NO SPEED NO FUN
Spokojnie Panowie, wylecą te dystanse tylko były one potrzebne na już aby wyjechało auto bo koło oparło się o gwint. I faktycznie wpadnie 15 jak nie 20mm. Z tyłem dalej nie wiem co zrobić.
Darek każdemu jak wiesz się może zdarzyć. Fela trochę dostała no ale trudno...
Pozdro!
Darek każdemu jak wiesz się może zdarzyć. Fela trochę dostała no ale trudno...
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Po pierwsze super ,że wyjechałeś w końcu.. Po drugie wiem ,że dbasz o detale i cieszy oko gleba i takie tam ale proszę Cię ogarnij spas na mordce bo wygląda jak ryj 50-cio letniego boksera..
Co do tyłu to ja bym jednak starał się zrobić fajny spas ale na równo z blachami.. wiesz o co mi chodzi
Co do tyłu to ja bym jednak starał się zrobić fajny spas ale na równo z blachami.. wiesz o co mi chodzi
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Dystanse na razie zostają, bo muszą. Nie bije jakoś strasznie więc będzie się trzeba pomęczyć, na nowe felgi postaram się o coś lepszego.
Z nowinek parę pierdół: w końcu włożona żarówka w długie gdyż z jednej strony od kupna nie było żarówki, z tyłu również wymienione gdyż się jedna przepaliła. Kupiłem czujniki oleju i temperatury ale jak się okazuje na daremno gdyż winowajcą braku kontrolek okazał się bezpiecznik, którego po wymianie i tak nadal pali. Problem będzie tkwił gdzieś bardziej w kablach co w najbliższym czasie również zostanie ogarnięte. Przy okazji pooglądało się inne bezpieczniki i z przypadku... Zaczął działać centralny zamek.
Z gorszych rzeczy to trzeba będzie głębiej podłubać gdyż odcina go przy 5.500... Choć na mocy nie podupadł.
Co do pasowania elementów to nie wiem czy będzie sens bo zastanawiam się nad pewną opcją ale to do przemyśleń jeszcze.
Po tej fotce zastanawiam się czy DRL'e nie byłyby czasem głupią opcją do E36, gdyż wygląda to dość fajnie. I cieszę się praktycznością Turasa na majówkowy weekend
Pozdro!
Z nowinek parę pierdół: w końcu włożona żarówka w długie gdyż z jednej strony od kupna nie było żarówki, z tyłu również wymienione gdyż się jedna przepaliła. Kupiłem czujniki oleju i temperatury ale jak się okazuje na daremno gdyż winowajcą braku kontrolek okazał się bezpiecznik, którego po wymianie i tak nadal pali. Problem będzie tkwił gdzieś bardziej w kablach co w najbliższym czasie również zostanie ogarnięte. Przy okazji pooglądało się inne bezpieczniki i z przypadku... Zaczął działać centralny zamek.
Z gorszych rzeczy to trzeba będzie głębiej podłubać gdyż odcina go przy 5.500... Choć na mocy nie podupadł.
Co do pasowania elementów to nie wiem czy będzie sens bo zastanawiam się nad pewną opcją ale to do przemyśleń jeszcze.
Po tej fotce zastanawiam się czy DRL'e nie byłyby czasem głupią opcją do E36, gdyż wygląda to dość fajnie. I cieszę się praktycznością Turasa na majówkowy weekend
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT