Problem z obrotami E36

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
tommybiker6
Zaawansowany forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2010-12-25, 18:38
Lokalizacja: Bielsko Biala
Kontakt:

Problem z obrotami E36

Post autor: tommybiker6 »

Witam was koledzy, mam w moim BMW 320i m50b20 taki problem. Gdy zapalam auto, samo wchodzi na ok 1500obr czasem nawet troche wiecej. Potem samo opada do ok 800-900obr. Co najlepsze, podczas jazdy dzieje sie to samo, auto trzyma sobie samo takie obroty i potem same opadają. Nie jest to efekt "falowania" bo chodzi równo. Zastanawiam sie jaka moze byc tego przyczyna... Dodam ze mam filtr stozkowy za przepływką (załozony przez poprzednika). Bede go demontował i zakładał ori.
BMW E36 320i Mauritiusblau Metallic
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: MIRAS »

ja miewam podobny problem a mam ori filtr kilka razy w roku tak mi się stało i podejrzewam ze nie ominie mnie czyszczenie całego dolotu i tobie też radzę od tego zacząć
Awatar użytkownika
tommybiker6
Zaawansowany forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2010-12-25, 18:38
Lokalizacja: Bielsko Biala
Kontakt:

Post autor: tommybiker6 »

Chodzi ci o dolot powietzra ? Kolektor ssący itd ? Mam gaz, być moze kiedys zdarzaly sie jakieś wystrzały. Ja na gazie nie jezdze bo to jest 2gen. gaz, co najlepsze to nawet nie działa ale montuje za jakis czas sekwencje. Ale mniejsza o to..

[ Dodano: 3 Styczeń 2011, 15:04 ]
Dzisiaj poczytałem troche na necie i pisali duzo o silnczku krokowym. Dokładnie o jego czyszczeniu. Wiec wziąłem sie za to. Wykreciłem, umyłem w rozpuszczalniku, płukałem itd. Zakreciełem i...? Nic. No moze tyle ze obroty teraz juz pod 2000 podchodzą i stoja w nijscu, a po jakims czasie same spadaja... Odkrecałem juz ta gume z przpływki czyściłem, patrzyłem czy nie ma jechś dziur przez co mogłaby dostawac lewe powietrze. Odpinałem tez silniczek krokowy od kostki wtedy auto gasło.

Kiedy odkreciłem wąż od niego i lekko przyłożyłem obroty spadały w zależnośći od tego jak dalego trzymałem drugi koniec weza.

Odpinałem tez kostke przepływki, obroty lekko spadły a po dodani gazu silnik "krztusił sie"

Być moze któraś z tych cześci jest zepsuta :zdziwko:

Nie wiem juz sam czego to moze byc przyczyna :sad:

Pomóżcie, bo ja juz nie daje sobie z tym rady
BMW E36 320i Mauritiusblau Metallic
TTTwardyyyBMW
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2011-01-03, 14:56
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: TTTwardyyyBMW »

Jak dla mnie wygląda mi to na brak styku biegu jałowego. Nie zawsze pomaga czyszczenie silniczka krokowego gdy trzymasz go w rece, i poruszasz nim na boki jak poczujesz luz a nawet stukanie możesz od strzała go wyrzucić ;) Jak jeździsz dużo po miescie a nigdy jeszcze nie czysciles krokowki to normalna sprawa ze padla.
ODPOWIEDZ