[E36] Instalacja LPG 6 cylindrów
[E36] Instalacja LPG 6 cylindrów
Mam pytanie w sprawie LPG do samochodów 5 i 6 cylindrowych 3000zl kosztuje instalacja sekwencyjna IV generacji ? Czy to prawda .
Macie zdanie o instalacji II generacji do samochodów z wtryskiem wielopunktowym i plastikowym kolektorem z dożywotnią gwarancją na kolektor ssący od 2100zl .
Wypowiedzcie się jak ktoś coś wie.Wiem, ze IV generacja to odpalanie na benzynie, a w odpowiedniej temp. przełącza się na LPG. Jak działa II generacja ? Jakie są konsekwencje tych instalacji. Z góry to proszę o mądre odpowiedzi nie typu. "poco Ci gaz" itp.
te firmy wam cos mówią ? :
# Prins
# BRC
# Tomasetto
# Zavoli
# Landi Renzo
# AC
# KME
# ćB
# AGC
Macie zdanie o instalacji II generacji do samochodów z wtryskiem wielopunktowym i plastikowym kolektorem z dożywotnią gwarancją na kolektor ssący od 2100zl .
Wypowiedzcie się jak ktoś coś wie.Wiem, ze IV generacja to odpalanie na benzynie, a w odpowiedniej temp. przełącza się na LPG. Jak działa II generacja ? Jakie są konsekwencje tych instalacji. Z góry to proszę o mądre odpowiedzi nie typu. "poco Ci gaz" itp.
te firmy wam cos mówią ? :
# Prins
# BRC
# Tomasetto
# Zavoli
# Landi Renzo
# AC
# KME
# ćB
# AGC
obie będą działać tylko II generacja może strzelić w kolektor w momencie zubożenia mieszanki i może rozwalić kolektor ale od tego sa klapy zabezpieczajace natomiast w wtryskowej tego problemu nie ma ponieważ w kolektorze nie ma gazu a i tak motora nie zapalisz na zimnym układzie bo gaz nie odparuje w parowniku.obie instalacje są jednakowe od butli po parownik i dalej są róznice jesli chodzi o II generację to gaz podawany jest do mieszalnika i dalej do kolektora a w wtrysku od parownika idzie do listwy wtryskowej i do cylindrów.
Ostatnio zmieniony 2011-02-18, 16:37 przez MIRAS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Netka
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 354
- Rejestracja: 2010-03-08, 22:33
- Lokalizacja: Mannheim / Katowice
Wujek google wszystko ci powie
http://www.gazeo.pl/_lpg_cng/?forum-aut ... DgodCVX2bg
http://lpg-forum.pl/
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=84
http://www.gazeo.pl/_lpg_cng/?forum-aut ... DgodCVX2bg
http://lpg-forum.pl/
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=84
Banditerin Motor Wagen
- Netka
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 354
- Rejestracja: 2010-03-08, 22:33
- Lokalizacja: Mannheim / Katowice
Jeśli chcesz się dużo więcej dowiedzieć niż każdy z nas wie, to najlepiej uderz do specjalistycznych stron... takie jak wymieniłam wcześniej. Ewentualnie odezwij się do belexa bo on siedzi w tym temacie dość mocno.FaTuM pisze:Po prostu chce się dowiedzieć , a poto forum. Jakie koszta itp
Banditerin Motor Wagen
FaTuM pisze:Wypowiedzcie się jak ktoś coś wie.Wiem, ze IV generacja to odpalanie na benzynie, a w odpowiedniej temp. przełącza się na LPG. Jak działa II generacja ? Jakie są konsekwencje tych instalacji. Z góry to proszę o mądre odpowiedzi nie typu. "poco Ci gaz" itp.
te firmy wam cos mówią ? :
# Prins
# BRC
# Tomasetto
# Zavoli
# Landi Renzo
# AC
# KME
# ćB
# AGC
roznica miedzy iV a II generacja...no co tutaj duzo mowic jest ogromna...przedewszystkim mniejsze spalanie w nowszej generacji...lepsze dobranie parametrow....w sumie gdzie si enie przyczepic to jest lepiej
przelaczanie na gazprzy odpowiedniej temp w nowszych instalacjach jest zrobione tylko po to zeby chronic wtryski gazowe...inaczej to zamarza ja mam u siebie ustawione na 35stopni temperatury silnika i jest ok wszystko....tutaj tez trzeba zwrocic uwage na reduktor...sa takie ktore grzeja lepiej i takie ktore grzeja gorzej...wtedy trzeba dac wieksza temp ...
minusem takiego rozwiazania jest...spalanie paliwa zaraz po rozruchu w zime (dosc spore bo auto na ssaniu... ) ...ja osobiscie widze to akurat w plusie bo spalanie paliwa pomaga utrzymac w dobrej kondycji wtryski paliwowe...nie zbiera sie woda w paliwie bo trzeba tankowac itd....w lecie problemu nie ma i auto wsakuje na gaz doslownie po 30 sekundach
firmy ktore wymieniles zajmuja sie produkcja komponentow do gazu...zawory/reduktory/jednostki sterujace...itd...itd
jezeli jestes zainteresowany gazem to proponuje zapisac si ena lpg-forum i tam jest dzial w ktorym szuka sie instalatora...koledzy zrobia CI wycene itd...warto tez poszukac ( ZAZNACZAM POSZUKAC - inaczej Cie ochrzania ) jakie elementy proponuja i za jaka kase...praktycznie kazde Twoje pytanie ma juz odpowiedz wlasnie na tamtym forum...szukac po typie silnika...zreszta poradzisz sobie
...tak znowu sie czepiam...
6 garów za w miarę ok instalkę to od 3500-4000zł.
- wtryski Matrix lub Hana - oczywiście brać zawsze na wyrost
- reduktor przynajmniej 100KM więcej niż masz
- komputer stag 300
- miedź 8mm
- wlot pod klapką
i jedziesz .
Jedyną opcją jest sekwencja.
Na lpg-forum są gotowe przykładowe zestawy do danego silnika.
- wtryski Matrix lub Hana - oczywiście brać zawsze na wyrost
- reduktor przynajmniej 100KM więcej niż masz
- komputer stag 300
- miedź 8mm
- wlot pod klapką
i jedziesz .
Jedyną opcją jest sekwencja.
Na lpg-forum są gotowe przykładowe zestawy do danego silnika.
dokladnie to samo bym napisal / polecilkamil_85 pisze:6 garów za w miarę ok instalkę to od 3500-4000zł.
- wtryski Matrix lub Hana - oczywiście brać zawsze na wyrost
- reduktor przynajmniej 100KM więcej niż masz
- komputer stag 300
- miedź 8mm
- wlot pod klapką
i jedziesz .
Jedyną opcją jest sekwencja.
Na lpg-forum są gotowe przykładowe zestawy do danego silnika.
jedyne czego unikac to reduktorow Matrixa bo sa z nimi problemy...i jezeli pojemnosc wieksza niz 2.5 to dac dwa reduktory zamiast jednego np 2x kme silver
...tak znowu sie czepiam...
http://www.eko-car.com/autogaz/cennik.htm
W Jastrzębiu moim zdaniem jest gościu co się dobrze zna ja tam zakładałem i świetnie się sprawuje mam :
stag 300
wtryski i zawór odcinający valtec
parownik magic
wlew w klapce i prawie bez obciachu
W Jastrzębiu moim zdaniem jest gościu co się dobrze zna ja tam zakładałem i świetnie się sprawuje mam :
stag 300
wtryski i zawór odcinający valtec
parownik magic
wlew w klapce i prawie bez obciachu
valteki to mozna podpinac do kuchenek gazowych a nie do bmw...dawki gazu ktore podaja bardziej przypominaja lotto niz dokladny pomiar...o predkosci tych wtrysokow nie mowie....bardzo bardzo czesto sie zapetlaja bo nie wyrabiajasosek20 pisze:wtryski i zawór odcinający valtec
parownik magic
parowniki magica lubia natomiast kichac gazem w uklad chlodzenia...co w najlepszym wypadku konczy sie wywaleniem korka od chlodnicy...a w gorszym rozerwaniem calego ukladu gdzie sie tylko da
...tak znowu sie czepiam...
Gość w Eko-Carze podobno faktycznie "kuma-czaczę", ale Valteki to padaka. Ludzie wszędzie to piszą. Co do reduktora się nie wypowiem.BeleX pisze:valteki to mozna podpinac do kuchenek gazowych a nie do bmw...dawki gazu ktore podaja bardziej przypominaja lotto niz dokladny pomiar...o predkosci tych wtrysokow nie mowie....bardzo bardzo czesto sie zapetlaja bo nie wyrabiajasosek20 pisze:wtryski i zawór odcinający valtec
parownik magic
parowniki magica lubia natomiast kichac gazem w uklad chlodzenia...co w najlepszym wypadku konczy sie wywaleniem korka od chlodnicy...a w gorszym rozerwaniem calego ukladu gdzie sie tylko da
Mi ten gość polecał właśnie Staga jak pytałem go LPG podczas hamowania samochodu.
Stag ma te zalet ze da sie go latwo regulowac i diagnozowac. Praktycznie wszyscy gazownicy w PL maja odpowiednie oprogamowanie, narzedzia i pojecie jak obslugiwac STAGA..
Jesli chodzi o Landi Renzo to bardzo nie polecam z tego co wiem od gazownikow to padaka do ktorej malo kto sie umie podpiac i norma jest ze po 60000 cos w tel instalacji padnie..
Jesli chodzi o Landi Renzo to bardzo nie polecam z tego co wiem od gazownikow to padaka do ktorej malo kto sie umie podpiac i norma jest ze po 60000 cos w tel instalacji padnie..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..