[E46] Jak delikatnie obniżyć zawieszenie w E46

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Awatar użytkownika
Cycu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-05-15, 12:29
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

[E46] Jak delikatnie obniżyć zawieszenie w E46

Post autor: Cycu »

Siema:) Mam dylemat jak obniżyć moją e46. chciałbym założyć 17 albo 18 calowe felgi i obniżyć ją z 3,4 cm nie wiem czy przód i tył obniżyć po równo bo czytałem różne opinie i nie mam bladego pojęcia jak zrobić żeby było dobrze. Czytałem też coś o jakiś gwincie ale to dla mnie za duży koszt. Czy przy wymianie sprężyn amortyzatory mogą zostać seryjne?? Czy przy obniżeniu 30/30 będzie to ładnie wyglądało?? proszę o pomoc gdyż nie jestem specem w takich sprawach... z góry dziękuję i pozdrawiam :bmw:
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Na seryjnych amorkach można założyć sprężyny nawet -50
Jeśli chcesz obniżyć o -30 to różnica będzie prawie nie zauważalna ;)
Nie wiem czy jest sens ;)
Za sprężyny dasz minimum ze 4,5 stówki i założysz je na swoje używane amortyzatory...
Nie lepiej dołożyć drugie tyle i kupić gwinta, na dwuletniej gwarancji???
i mieć nowy komplet?
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Cycu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-05-15, 12:29
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Cycu »

A na jakich alumkach by to fajnie wygladało??
to jak juz bym obniżał to o ile ??
Awatar użytkownika
Krisstoff
Maniak forumowy
Posty: 812
Rejestracja: 2008-08-05, 21:21
Lokalizacja: Czernica

Post autor: Krisstoff »

Marcin pisze:Nie lepiej dołożyć drugie tyle i kupić gwinta, na dwuletniej gwarancji???
Ja mam raceland i 3 lata gwarancji ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Cycu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-05-15, 12:29
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Cycu »

to lepiej kupic gwinta??
Awatar użytkownika
wbs
Maniak forumowy
Posty: 931
Rejestracja: 2010-08-20, 11:05
Lokalizacja: Katowice / Krosno

Post autor: wbs »

50 mm to juz duzo. Proponuje 40/30. Ponad 40 na seryjnym amorze to juz duzo, bo jezdzsz tak jakby na dobitym. To tak jakbys zapakowal z 8 osob do auta. Zdecyduj sie czy beda 17 czy 18, bo to duzo zmieni. Chyba, ze biarac 18 wezmiesz duZo mniejszy profil niz bralbys do 17, to kola beda tej samej srednicy. Najlepszy gwint, ustawisz jak Ci pasuje.

Nie ma co pytac jakie obnizenie, bo po pierwsze dla kazdego inna gleba jest okej i jeden bedzie mowil, ze lepiej -50, a drugi bedzie sie ostro klucic, ze -30. Poza tym ludzie nie maja pojecia, a sie wypowiadaja na temat obnizenia. Ja tez kupujac gwint pytalem czy zrobie taka glebe i co? Kazdy mowil ze braknie gwintu, ze nie da sie zrobic takiej gleby, tylko szkoda, ze wisze niecale 4 cm nad ziemia, a gwintu mi zostalo tyle, ze moge go polozyc maglem na asfalcie, bo juz prawie lezy.

Proponuje samemu przewertowac strony i poszukac co i jak z czym wyglada zebys sie potem nie zalamal, co Ci wybrali. Marcin dobrze mowi, bierz nowy gwint na gwarancji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Honik
Maniak forumowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-10-06, 20:16
Lokalizacja: Gliwice/Kołobrzeg

Post autor: Honik »

Cycu pisze:to lepiej kupic gwinta??
Odpowiedz jest prosta ... tak lepiej kupic gwint.
Ustawisz sobie wysokosc pod siebie i spokoj masz, nie musisz zjezdzac nim mega na gleba ale tak zeby ci bylo komfortowo :)

Pamietaj ze jak masz seryjny amor i wsadzisz sprezyne liczmy -50 to masz ciagle jakby lekko dobity amor. Tak jak to kolega powiedzial, tak jakbys wozil ciagle cos w aucie. I nie wiadomo do konca ile na takim ustawieniu pojezdzisz i znowu nowe amory itp.
Dlatego odrazu masz nowe wszysto i gra gitara

+gwarancja :)

Wiec ja bym poprostu chwile poczekal, dozbieral i wsadzil gwint :)
Awatar użytkownika
Cycu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-05-15, 12:29
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Cycu »

wiec chyba tez tak zrobie wsadze gwint i wtedy dopasuje do siebie wszystko
sabbath
Małopiszący
Posty: 12
Rejestracja: 2011-03-24, 21:35
Lokalizacja: Ostrowiec Świêtokrzyski

Post autor: sabbath »

Warto zastanowic się nad Eibach Pro-Kit. Ja miałem to u siebie w poprzedniej bumie i naprawdę było ok, komfort zachowany i delikatne obniżenie.
[shadow=black]Posiadam w ofercie dodatki AC Schnitzer, Alpina, Hartge, Hamann, ///M[/shadow]
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

ja mam Eibach Pro-kit -40mm przód tył ,jest komfort i obniżony ,może nie gryzie asfaltu ale mi to pasuje
Obrazek
Awatar użytkownika
Cycu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-05-15, 12:29
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Cycu »

Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Ja mam MtS'a i jest OK ;)
Ujdzie za taką cenę....
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Cycu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2011-05-15, 12:29
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Cycu »

a jak to wygląda z łacznikami??
bo słyszałem ze sa jakies krótsze
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

W każdym temacie poruszanym o zawieszeniu gwintowanym
do e46 jest mowa o łącznikach stabilizatorów, które są krótsze ;)
A niektóre zestawy mają już w komplecie łączniki....
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Matess
Małopiszący
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-12, 20:24
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: Matess »

mam sprezyny jamex na przod prawdopodobnie bede sie ich pozbywal i wsadzal gwint.. jamexy to taki lajt lekko obniza i prawie tak miekko jak w standardzie dodam ze mam M oakietowy zawias
ODPOWIEDZ