Witam, jeżdżąc autem zauważyłem, że z początku wchodzą 3 biegi (1,2,3) i na tej 3-ce cały czas jedzie. Przełącznik koło dźwigni S,E,zima jakby nie działał. Na pozycji N próbowałem przełączać i potem jechać. Różnicy nie ma. Biegi się nie wyświetlają na zegarze (podobno to zegar z manuala - Pablo mi pisał). Zna ktoś taki problem? Proszę o pomoc w tej sprawie.
Po za tym układ biegów mam P,R,N,D,1,2,3,4. Ilu biegowa jest ta skrzynia?
W/g vin jest to A4S 310R
[ Dodano: 28 Listopad 2011, 21:42 ]
Pomoże ktoś z problemem?
[E34] Skrzynia automat
[E34] Skrzynia automat
Mój dziadek ma na imię ''TaDek S.''
automat
mam to samo u siebie 3 biegi z samego poczatku jak jest zimny olej w skrzyni czytalem cos na ten temat i niestety ale to tak juz jest wiec jak zimny a mam diesla to pierwsze kilometry kulam sie jak emeryt 40km/h bo nie da rady wrzucic wyzszego biegu
A więc, mam zegar od Pablo. Pokazuje wszystko idealnie z początku. Wszystkie tryby działają. Lecz gdy jadę i dochodzi do trzeciego biegu, pokazuję się Getriebeprogram.
W poniedziałek jadę do fachowców do Wojkowic na sprawdzenie autka. Mam nadzieję, że koszt naprawy nie będzie aż tak duży. Jak będę wiedział przyczynę trybu awaryjnego, opiszę go w tym temacie.
[ Dodano: 19 Grudzień 2011, 17:42 ]
No i byłem w wojkowicach u pana Piórkowskiego. Powiedział, że ''słoneczko'' taka zębatka odpowiedzialna za zmianę biegów jest do wymiany. Wspominał też o tarczkacz, komplet uszczeklek, olej i filtr powiedział za całokształt od 2.100zł do 2.400zł. Jestem załamany
W poniedziałek jadę do fachowców do Wojkowic na sprawdzenie autka. Mam nadzieję, że koszt naprawy nie będzie aż tak duży. Jak będę wiedział przyczynę trybu awaryjnego, opiszę go w tym temacie.
[ Dodano: 19 Grudzień 2011, 17:42 ]
No i byłem w wojkowicach u pana Piórkowskiego. Powiedział, że ''słoneczko'' taka zębatka odpowiedzialna za zmianę biegów jest do wymiany. Wspominał też o tarczkacz, komplet uszczeklek, olej i filtr powiedział za całokształt od 2.100zł do 2.400zł. Jestem załamany
Mój dziadek ma na imię ''TaDek S.''