Prośba o pomoc (Corel) Plik wektorowy

Sprawy o różnej tematyce
whucrew
Maniak forumowy
Posty: 1188
Rejestracja: 2009-12-04, 16:15
Lokalizacja: Drogomy�l

Prośba o pomoc (Corel) Plik wektorowy

Post autor: whucrew »

Witam! Mam prośbę do bardziej kumatych ode mnie forumowiczów :bmw: Sprawa wygląda tak: Chce zrobić sobie naklejkę na auto ale żeby ją zrobić muszę wysłać jej wzór jako plik wektorowy (ponoć chodzi o Corela) a ja nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić :zdziwko:
Może ktoś mi pomóc? Tak wygląda wzór jako jpg:

Obrazek

Co z tym zrobić / może ktoś potrafi to łatwo przerobić na plik wektorowy bo ja jestem zielony :sad: :lol:
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Tak na szybko poczytaj tutaj może się coś wyjaśni http://www.cnc.info.pl/topics51/plik-jp ... t18387.htm
Awatar użytkownika
Dadeck
Zaawansowany forumowicz
Posty: 478
Rejestracja: 2011-03-14, 22:50
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Dadeck »

nie mam corela ale ogarniam go, to nie jest trudne, aczkolwiek zabawa warstwami... poczytaj bo tak przez kabel to ciężko wytłumaczyć
Obrazek
whucrew
Maniak forumowy
Posty: 1188
Rejestracja: 2009-12-04, 16:15
Lokalizacja: Drogomy�l

Post autor: whucrew »

TDS-ik pisze:Tak na szybko poczytaj tutaj może się coś wyjaśni http://www.cnc.info.pl/topics51/plik-jp ... t18387.htm
No nie wyjaśniło się :wink: Chyba muszę załatwić Corela i zacząć się uczyć :br:
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4164
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

a zagadaj do węgrzola czy Czy Ci nie wytnie czegoś takiego ;)
Obrazek