Klapa CSL do "nie" M3
Klapa CSL do "nie" M3
Panie i panowie chciał bym poznać waszą opinię co sądzicie o pakowainu klapy CSL do zwykłej e46 w pełnym M-pakiecie ale nie M3?
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Moloch, zobacz te filmik:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Uj_3fJX-a0
Moze udaloby sie wystrugac tak klape ala CSL.
Mam zamiar zrobic cos podobnego w 550i.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Uj_3fJX-a0
Moze udaloby sie wystrugac tak klape ala CSL.
Mam zamiar zrobic cos podobnego w 550i.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Klapa CSL'a to zajebista sprawa i nie jest powiedziane, że musisz ją pakować tylko do ori m3.
Gdyby mnie było stać na taką klapę to bym pewnie ją wsadził do siebie.
Tylko że jak mam wydać 1500 zł za zamiennik który i tak do **** się nadaje to nie widzę w tym sensu. Za tą kasę można kupić coś lepszego do fury np fotele, gwint czy dołożyć 500 zł i z Mero złożyć big brake kit do e46.
Ori klapa z tego co kiedyś patrzyłem to +/- 3500 zł do malowania.
I czasami czas oczekiwania na taką klapę to z 5 miesięcy. Bo BMW tego nie produkuje w jakiś mega dużych ilościach rocznie.
Gdyby mnie było stać na taką klapę to bym pewnie ją wsadził do siebie.
Tylko że jak mam wydać 1500 zł za zamiennik który i tak do **** się nadaje to nie widzę w tym sensu. Za tą kasę można kupić coś lepszego do fury np fotele, gwint czy dołożyć 500 zł i z Mero złożyć big brake kit do e46.
Ori klapa z tego co kiedyś patrzyłem to +/- 3500 zł do malowania.
I czasami czas oczekiwania na taką klapę to z 5 miesięcy. Bo BMW tego nie produkuje w jakiś mega dużych ilościach rocznie.