E36 Jakie?
E36 Jakie?
Witam,
Od dluzszego czasu zastanawialem sie nad tylna napedowym autem o stosunkowo duzej mocy. Mieszkam w Holandii wiec nie bylo by problemu zarejestrowac skyline czy tez tanio kupic supre jednak mam jakis taki sentyment do e36 i latwiej bedzie od czegos zaczac. Chcialbym kupic cos na poczatek co z czasem chcialbym rozbudowac do +/- 400km. Jaki silnik bedzie w tym wypadku najlepszy do pozniejszych modyfikacji?
Od dluzszego czasu zastanawialem sie nad tylna napedowym autem o stosunkowo duzej mocy. Mieszkam w Holandii wiec nie bylo by problemu zarejestrowac skyline czy tez tanio kupic supre jednak mam jakis taki sentyment do e36 i latwiej bedzie od czegos zaczac. Chcialbym kupic cos na poczatek co z czasem chcialbym rozbudowac do +/- 400km. Jaki silnik bedzie w tym wypadku najlepszy do pozniejszych modyfikacji?
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Zalezy o jakim Skaju i Suprze gadamy. Czy o wersjach topowych czy o biedakach? Jak nie masz kasy na M3 toeraz totylko m50b25. Masa czesci do uturbienia, wszystkie szlaki przetarte. Spokojnie wyciagniesz 350 koni bez kucia.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Tu nie chodzi co taniej i prociej, ale m50 jest wytrzymalsze. Zawsze mozna pozniej isc w M50B28. Jezdzi taka E30 u nas w Zorach i podaje konkretnie. Ale tam jest chyba +400.
Z tego co sie orientowalem, bo kiedys chcielismy takie cos robi w e34, to za czesci wyjdzie okolo 7000zł. Do tego pare [na forum nie przeklinamy], spawania itd. Mowie o bezpiecznym setupie 320-350KM.
Z tego co sie orientowalem, bo kiedys chcielismy takie cos robi w e34, to za czesci wyjdzie okolo 7000zł. Do tego pare [na forum nie przeklinamy], spawania itd. Mowie o bezpiecznym setupie 320-350KM.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.