Wysokie obrort 1.8 IS

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
PiotrekE34
Małopiszący
Posty: 68
Rejestracja: 2011-12-22, 19:38
Lokalizacja: Turza Śląska

Wysokie obrort 1.8 IS

Post autor: PiotrekE34 »

od tygodnia nie ważne czy ciepły czy zimny silnik to obroty są powyżej 1100\1200 rpm ewentualnie po przejechaniu paru kilometrów spadają do 1000 rpm gdzie zawsze były około 850rpm. Jedyne co robiłem to dolewałem olej i troche płynu chłodniczego ale wydaje mi się że to się już działo parę dni prędzej. Czym to może być spowodowane ?
Świder
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2012-05-12, 01:44
Lokalizacja: Gołkowice

Post autor: Świder »

podejrzewam że zawiesił/zepsuł Ci się silniczek krokowy :) Tak, tak sam od siebie
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

Wyjmij silnik krokowy( regulator biegu jałowego) i zanurz go na noc w ropie. Jak do rana nie pomorze to czeka ciebie wymiana.
Awatar użytkownika
Tatar
Małopiszący
Posty: 43
Rejestracja: 2012-04-12, 14:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tatar »

Wyjmij i przepłucz kilka razy np. benzyną, i będzie dobrze :mrgreen:
Awatar użytkownika
PiotrekE34
Małopiszący
Posty: 68
Rejestracja: 2011-12-22, 19:38
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: PiotrekE34 »

Znalazlem w necie sposób aby się dobrac do silniczka krokowego znacie jeszcze jakieś proste sposoby? http://s.bimmerforums.com//showthread.p ... -clean-DIY
Awatar użytkownika
Tatar
Małopiszący
Posty: 43
Rejestracja: 2012-04-12, 14:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tatar »

A jaki masz silnik M42 czy M44?( ten z linka to M44 ) :mrgreen:
Awatar użytkownika
PiotrekE34
Małopiszący
Posty: 68
Rejestracja: 2011-12-22, 19:38
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: PiotrekE34 »

M42 rok produkcji babci to 93' :wink:
Awatar użytkownika
Tatar
Małopiszący
Posty: 43
Rejestracja: 2012-04-12, 14:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tatar »

to masz tak jak pisałem..wyciągasz bagnet, później odpinasz wtyczkę, ( krokowiec pownien być tam na takiej blaszce być umocowany to ją wykręć ) następnie dwa przewody od krokowca i już go masz :mrgreen: Tylko uważaj żeby ta blokada z wtyczki Ci nie uciekła :razz:
Ps, Mam taką samą babcie :mrgreen:
Awatar użytkownika
PiotrekE34
Małopiszący
Posty: 68
Rejestracja: 2011-12-22, 19:38
Lokalizacja: Turza Śląska

Post autor: PiotrekE34 »

Więc zrobione silnik to M42 więc kolektora nie było potrzeby ściągać tylko sprawne palce. Krokówka była ściągnięta przemyta benzyną i pędzelkiem złożone i obroty spadły :cool:
Awatar użytkownika
Tatar
Małopiszący
Posty: 43
Rejestracja: 2012-04-12, 14:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tatar »

No to elegancko :mrgreen:
ODPOWIEDZ